Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare w126 SEC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by vizyboss View Post
    Salut colegu'.Am si eu niste intrebari daca se poate(din curiozitate):
    1-pana la urma ai pastrat cutia automata pe masina?
    2-cati CP estimezi ca ai?Dupa ce ai schimbat elementii a mai trebuit calibrare la injectoare/pompa ceva?
    3-ai pus ECU de pe OM605?
    4-iti functioneaza socul automat?avand in vedere ca ai cutia automata cum te-ai legat cu cele 2 sonde de vacuum?(mai exact unde le-ai amplasat).
    Intreb pentru ca eu mi-am schimbat pompa de injectie Lucas cu una Bosch de pe 200 Diesel OM601 cu ralanti vacuumatic dar nu imi functioneaza socul(la rece imi porneste in 500 rpm pana se incalzeste motorul dupa nu am nici o treaba).Am si aer conditionat asa ca pe chiulasa am 3 sonde de temperatura si avand cutie automata imi trebuiesc 2 sonde de vacuum pentru a functiona socul automat si nu am unde sa le pun/leg poate imi zici cum ai facut tu.Deocamdata am mai reglat cablul de acceleratie sa stea putin mai turata la ralanti(porneste mai bine in 600 rpm dar vroiam sa fac ca la carte).Cam atat!

    Stima!
    Salut,

    1. Am cutie automata pe masina dar este luata de pe un 250TD. A mea era manuala inainte.
    2. Deocamdata nu pot estima, tinand cont ca turbina este stoc si mai sunt lucruri de reglat. La un moment dat voi face si un test dyno.
    Schimbarea elementilor a presupus apoi si calibrarea pompei pe banc. Alte modificari nu au fost facute.
    3. Nu am pastrat ECU
    4. Nu stiu ce ce sonde te referi. In cutie intra un singur vacuum care vine de la un modulator de pe pompa. Relantiul e reglat din pompa/cablu si porneste direct la 900RPM.
    La aerul conditionat nu am ajuns inca.

    Comment


    • #62
      Nu eram sigur daca pe OM605 turbo s-a pus cutia 722.4,credeam ca doar 5G-tronic aka 722.6.Cu modulatorul ala de pe pompa de injectie(care regleaza vacuumul la cutie) nu am treaba.(oricum la w202 e pus in alta parte nu pe pompa)
      Cat despre socul automat pe acest tip de pompa care este pus pe motor sunt 2 tipuri:
      1-PLA-pneumatic idle control-in spatele pompei de injectie ai un fel de 'farfurie'(reperul nr 4 din poza de mai jos) si in spatele ei intra un furtun de vacum care duce la o sonda de vacum(in cazul transmisiei automate sunt 2) care in functia de temperatura face vacuum ce actioneza o parghie in interiorul pompei de injectie si tensioneaza arcul din lateralul pompei unde vine cablul de acceleratie si creste turatia.
      2-ELR-electronic idle control-care in spatele pompei are un capac rosu cu 2 pini care noi nu avem treaba cu acest tip.
      Inseamna ca trebuie sa mai strang cablul de acceleratie daca zici ca tu l-ai reglat sa-ti stea ralanti-ul la 900rpm.O intrebare mai am:la cat iti sta ralanti-ul in D si N si daca sta la 900 rpm pe N dauneaza cu ceva?
      Mai jos documentatie despre cum funtioneaza socul automat(e pentru modelul in 4 cilindrii dar e la fel si la tine):
      -de la pag 8-http://www.startekinfo.com/StarTek/o.../PDF/60006.pdf

      si
      Attached Files
      Last edited by vizyboss; 12-03-2015, 15:06 PM.

      Comment


      • #63
        Originally posted by vizyboss View Post
        Nu eram sigur daca pe OM605 turbo s-a pus cutia 722.4,credeam ca doar 5G-tronic aka 722.6.Cu modulatorul ala de pe pompa de injectie(care regleaza vacuumul la cutie) nu am treaba.(oricum la w202 e pus in alta parte nu pe pompa)
        Cat despre socul automat pe acest tip de pompa care este pus pe motor sunt 2 tipuri:
        1-PLA-pneumatic idle control-in spatele pompei de injectie ai un fel de 'farfurie'(reperul nr 4 din poza de mai jos) si in spatele ei intra un furtun de vacum care duce la o sonda de vacum(in cazul transmisiei automate sunt 2) care in functia de temperatura face vacuum ce actioneza o parghie in interiorul pompei de injectie si tensioneaza arcul din lateralul pompei unde vine cablul de acceleratie si creste turatia.
        2-ELR-electronic idle control-care in spatele pompei are un capac rosu cu 2 pini care noi nu avem treaba cu acest tip.
        Inseamna ca trebuie sa mai strang cablul de acceleratie daca zici ca tu l-ai reglat sa-ti stea ralanti-ul la 900rpm.O intrebare mai am:la cat iti sta ralanti-ul in D si N si daca sta la 900 rpm pe N dauneaza cu ceva?
        Mai jos documentatie despre cum funtioneaza socul automat(e pentru modelul in 4 cilindrii dar e la fel si la tine):
        -de la pag 8-http://www.startekinfo.com/StarTek/o.../PDF/60006.pdf

        si
        Relantiul sta la fel in toate treptele. Pompa cu PLA dar nu e conectat. Oricum din ce am mai citit plaja e 600-680 rpm
        Cutia nu e de pe 605, inca .evaluez daca ii pun 722.6 dar pentru asta trebuie controller separat.

        Comment


        • #64
          Ok multumesc pentru raspunsuri.M-ai cam pus pe ganduri,poate la anu' imi "trantesc" si eu un OM605 turbo.Cat despre swap-ul cutiei 722.6 cred ca va fi o provocare.
          Spor!

          Comment


          • #65
            Turbina reconditionata
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Are cineva experienta cu ASR-ul?
              M-ar interesa schema ASR-ului si daca poate deveni functional. Din ce am citit eu pana acum, ASR-ul functioneaza pe baza ABS-ului si pe baza unui controler de turatie/putere.

              Comment


              • #67
                Masina ta are ASR sau vrei sa adaptezi de pe alt model? Daca are masina din fabricatie este greu sa il faci functional findca ai schimbat motorul iar pe acesta sunt doua componente principale fara care ASR-ul nu functioneaza ( actuatorul pilotului automat) care la masinile cu ASR este diferit de cele normale si care are si functia de limitare a cursei pedalei de acceleratie. Alt element important este senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie care se afla amplasat tot pe motor ,pe parghiile de actionare a acceleratiei. La masinile cu ASR ,daca acesta nu functioneaza este dezactivat si ABS-ul. Chiar daca sa zicem ai piesele respective este greu sa le adaptezi pe noul motor , dar nu imposibil. Eu am pe SEC-ul din 1991 ,ASR dar nu am piesele pe care le-am mentionat, ele fiind foarte rare,si in consecinta,scumpe. Din cate stiu eu w126 a fost dotat cu ASR numai din anul 1991 fiind si ultimul an de productie.Restul elementelor le am si daca doresti iti pot scrie ,explicat cum functioneaza acest sistem findca m-am documentat ,vrand sa il fac sa functioneze pe masina mea. Iti postez si cateva fotografii cu respectivele ansamble.
                Attached Files
                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by CIPOACA View Post
                  Masina ta are ASR sau vrei sa adaptezi de pe alt model? Daca are masina din fabricatie este greu sa il faci functional findca ai schimbat motorul iar pe acesta sunt doua componente principale fara care ASR-ul nu functioneaza ( actuatorul pilotului automat) care la masinile cu ASR este diferit de cele normale si care are si functia de limitare a cursei pedalei de acceleratie. Alt element important este senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie care se afla amplasat tot pe motor ,pe parghiile de actionare a acceleratiei. La masinile cu ASR ,daca acesta nu functioneaza este dezactivat si ABS-ul. Chiar daca sa zicem ai piesele respective este greu sa le adaptezi pe noul motor , dar nu imposibil. Eu am pe SEC-ul din 1991 ,ASR dar nu am piesele pe care le-am mentionat, ele fiind foarte rare,si in consecinta,scumpe. Din cate stiu eu w126 a fost dotat cu ASR numai din anul 1991 fiind si ultimul an de productie.Restul elementelor le am si daca doresti iti pot scrie ,explicat cum functioneaza acest sistem findca m-am documentat ,vrand sa il fac sa functioneze pe masina mea. Iti postez si cateva fotografii cu respectivele ansamble.
                  Multumesc pentru raspuns!
                  Nu am nici eu piesele dar studiez posibilitatea pentru ca grupul pe care-l am pe masina e cu ASR. Oricum, am mai citit si eu si intr-adevar nu va fi usor avand si motorul schimbat. O sa investighez...

                  Comment


                  • #69
                    Reconditionare cutie HVAC

                    Cateva poze din timpul procesului de reconditionare HVAC si cateva coduri de piese pentru cei ce se vor incumeta la asa ceva.

                    A1268300384 AC Expansion Valve
                    0008305058 evaporator
                    0028355201 heater core

                    1268301172 senzor temperatura interioara

                    Fresh air pod #1 (short/gold arm): 000 800 57 75
                    Fresh air pod #2 (long/silver arm): 000 800 58 75
                    Defrost vacuum pod: 000 800 43 75
                    Center nozzle vacuum pod: 000 800 67 75
                    Leg room flaps vacuum pod: 126 800 14 75
                    Scoop air flap vacuum pod: 000 800 40 75
                    Attached Files
                    Last edited by MAC99; 09-23-2016, 14:33 PM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF