Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme

    Cobra mea incepe sa-si arate varsta.La mers a inceput sa vibreze si sa huruie sub masina,de nu se intelege in interior om cu femeia lui.Si asta face dupa ce trec de 40-50 la ora.Am schimbat rulmentul intermediar,dar degeaba.In plus cand reduc putin viteza,incepe sa scuture de zici ca se dezmembreaza.Nu stiu ce sa-i mai fac,asa ca astept sfaturile voastre.Multumesc anticipat.

  • #2
    Si eu am avut o problema asemanatoare...eu am remediat problema schimbat bucsile la baratul superior (osul de caine)!


    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Daca o fi asta,e jale.Prin Botosani am tot umblat pe la mecanici,dar nimeni n-a vrut sa se bage la schimbat bucse pe spate.Cica e prea mult de munca si nu se merita.Oricum,multumesc,am sa mai caut vreun meserias dispus la efort.Dar tot am eu ideea in cap ca rulmentul intermediar ar fi buba.Pare montat cumva mai sus,incat axul cardanului are un unghi,nu e in prelungire.Asta la ochi,asa,ca nu am eu experienta cu fiarele astea.Abia incep sa invat din probleme.
      Last edited by 4men; 08-23-2016, 22:06 PM.

      Comment


      • #4
        Deloc nu e greu de schimbat, doar sa ai chef sa te murdaresti pe maini .
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Am gasit pana la urma un mecanic dispus sa se murdareasca pe maini si am schimbat bucsele.Problema este ca nu a disparut zgomotul ,dar mai ales vibratiile.La anumite viteze,adica 50-60 la ora,vibratiile sunt asa de mari incat vibreaza si oglinda retrovizoare de nu vad clar in ea.Oricum ,mult nu ma mai plimb cu ea fiindca vine acusi iarna,dar astept totusi idei pt. problema mea. Nr.2 :Cobra cu probleme este achizitie noua,motor de 3000d,care a avut candva suspensie pe perne de aer[compresorul se aude bazaind cand apas butonul],dar acum are niste arcuri scurte pe spate si telescoape la fel.Problema e ca actuala suspensie e foarte rigida si la gropi face ca o caruta.Speranta mea este la colegii care au 3000d,sa ma lumineze ce fel de suspensii au montat dupa ''moartea''pernelor de aer.Anul viitor vreau sa ma apuc de reconditionare,asa ca intre timp vreau sa lamuresc din necunoscute.Urandu-va drumuri bune,caci vreme buna mai este,astept cu interes sfaturile voastre.

          Comment


          • #6
            Nici un posesor de 3000d pe receptie?

            Comment


            • #7
              Cobrele cu motor de 3000d au fost toate cu suspensie pe aer ,sau au fost si modele cu arcuri?

              Comment


              • #8
                Heloooooo.....

                Comment


                • #9
                  Eu nu stiu sa fi fost pe aer...mai degraba hidraulice., si acelea doar pe spate! Pe fata erau cu arcuri...sper sa nu ma insele memoria.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Eu nu stiu sa fi fost pe aer...mai degraba hidraulice., si acelea doar pe spate! Pe fata erau cu arcuri...sper sa nu ma insele memoria.
                    Mi-ai luat vorba din gura

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Pai problema este pe spate,acolo am probleme.Masina sta coborata pe spate si nu stiu daca vreun proprietar a schimbat arcurile,le-a taiat sau asa trebuie sa fie ele.Suspensia spate este foarte rigida si nu stiu ce sa fac la reconditionare.As monta arcuri si telescoape normale,dar voiam sa stiu daca asta este solutia.Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Dupa seria sasiu poti afla ce era in origini, de la mama ei!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Ma poate ajuta vreun coleg cu ''decodarea" VIN-ului?

                          Comment


                          • #14
                            Depinde, daca masina a fost fabricata inainte de '80, atunci slabe sanse, daca dupa '80, atunci cu siguranta se poate! Baga VIN-ul in topicul dedicat, si vedem!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Nr. de identificare:12313010092625

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF