Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SLK 200 sau 230 din Germania, sau Romania, sau Italia?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Scuze, zulassungsbescheinigung. Talonul e Teil 1 si CIV e Teil 2. In talon te intereseaza rubrica nr. 14
    Last edited by playfair; 06-23-2016, 12:00 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by playfair View Post
      Scuze, zulassungsbescheinigung. Talonul e Teil 1 si CIV e Teil 2
      Multumesc.

      Brief mic si mare ce este? Credeam ca ala e talonul ( mic) + CIV ( mare)

      Comment


      • #18
        Diverse denumiri. Fahrzeugbrief. Sau fahrzeugschein.

        Comment


        • #19
          In Romania e posibil sa gasiti oferta cu taxa platita nerecuperata si relativ ieftin tinind cont de costuri de transport.
          Din pacate e foarte posibil a nu a fost intretinuta masina cum trebuie, si o sa apara defectele ascunse ulterior.

          La o alta masina filtrul de GPL nu a fost schimbat niciodata de exemplu. Uleiul la motor cine stie cind, samd. E posibil sa fie oferta aberanta care contine si sentimentele vinzatorului fata de masina, mai ales daca e putin intretinuta. Diferenta de preti poate fi chiar tripla!

          Comment


          • #20
            Am gasit una ce cautam: SLK 230 rosu, sub 3500 euro, cu acte in regula, taxa platita, euro4, ...
            Desigur trebuie ceva repararii, sper sa ajunga 1000 euro.
            Daca vreu complet revopsit e 1300 euro.
            GPL e 3500 ron.

            Deci e in buget.

            In viteza a 4 a pe la 2500 rotatii trage pe rampa - in Carpati- de numai, doar vad cei de la banda 1 cum sint parcati - e fantastic. E ceeace cautam demult.

            In oras: pornire la stopuri viteza 1 apoi 2 apoi 6 ca e deja la 90km/h in citeva secunde.

            Decapotat la 170km/h e tare zgomotos, pina 140 km/h mai merge. Doar autostrada fara limitare de viteza imi trebuie

            E bun si limitatorul de viteza electric. Am setat la 139 km/h si am sperat ca nu mai trebuie sa dau 500 ron iarasi ptr bugetari + ca o sa am 4 luni permis suspensa (3 +1 luna cadou) daca ma prind cu peste 180, desigur ca am testat masina si merge cu mai mult de 200 km/h, ca un Logan la 130, insa la o autostrada din Romania cu denivelari, gropi, ajunge...

            Limitatorul se poate seta si la 39km/h si la 59... e tare util la tablite de 30 si la oras cind stii ca prin apropriere e radar
            Last edited by matheszabi; 07-14-2016, 01:00 AM.

            Comment


            • #21
              Nu ne prezinti masinuta? Ai cumparat-o deja? Deci zici ca se poate merge decapotata si pe la 100km/h?
              Last edited by Florin_WES; 09-25-2017, 12:48 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Serban8333 View Post
                nu ne prezinti masinuta? ai cumparat-o deja?deci zici ca se poate merge decapotata si pe la 100km/h?

                E una rosie, de 230.
                Decapotat sint fortat sa conduc lent. Pe ala 80 km/ h e comod, daca daua jos si geamurille laterale atunci c-am 50-60km/h piana e comod.

                Cu geamurile inchise e altceva. Pe la 200 incepe sa sune.
                Pe o autostraduta unde unii merg cu 100-150 km si eu ma aproprii de ele cu 220 nu prea simt siguranta. Viteza relativa intre benzi e 50-100 si poate unul gindeste ceva si tocmai vrea sa treaca pe banda.aia unde zbor. Nu prea recomand.

                Daca mai e sa incerc motorul si masina am sa fac unde nu e absolut nimeni in fata a mea pe o distanta de 2 km macar! Limitatorul chiar ma limitat la 250. In spate am vazut ca sint urmarit. Asa ca am incetinit daca e politia... a fost un BMW )

                Nu demult am constatat ca sint multi soferi care la o depasirea unuii camion indexeaza si daca pot sa faca manevra de depasira pina cind masina din fata o lovesc o si fac. Au uitat sa se uite in oglinda retrovizoare daca mai zboara vreun avion, pasare eventual o masina daca deja tocmai o depasesc si provoaca accident: inteucit ei es tocmai in fata mea si o sa ma lovesca in partea dreapta fata proiectind pe mone 8n santi pe partea stinga e nasol situatia. Daca mai traiesc pot sa-l dau in judecata pe ei dar chiar si la 120 pe ora masona se face praf. Centura deja nu te mai protejeaza. Alea sint proiectate la teste de 50km/h, nu la 150.

                Sint putin dezamagit: am comandat o bucata de plastic si e 242 ron (capac galerie admisie) si acel plastic nu-i asa de mare.

                Faruri originale Bosch 200 euro.

                Scrumiera - dinndezmembrari - 150 ron. Cea mai neserioase oferte am gasit la dezmembrari. Citeodata cer peste pretul unui nou din magazin...



                In fine, masina e tocmai ceace vroiam:
                - cabrio cu plafon metalic so nu pinza.
                -2 locuri, scurt, relativ usor de parcata ( fata de un SUV)
                - are destula putere sa traga si pe rampa. - daca dau 2500-3000 turatie. si nu ama astept la 1000-1500. 200 cp aaproape
                - din nviteza 3-4 -dind turatie- pot sa depasesc camioane aproape cum vreau ( rapid)
                - a fost sub 5000 euro ( sub 3500 pentru invidiosi) cu acte in regula cu taxa platita fara rugina si fara sa trebuie sa dau 3000 euro ptr reparatii. Cam 500-700 euro sa sie in stare extrem de buna + 700 revopsitul, daca doresc. Tot pe la 5000 o sa se invirte dar unii cer 8000 pe ceace vreau eu - plus nu prea e rosu, plus rominul prefera slk 200 si nu 230...

                Comment


                • #23
                  Sport
                  Lux
                  K - ceva cuvind german cu semnificatia: scurt.

                  Fata de celalte masini e clar diferanta de anumite elemente componente de calitate.

                  Deocamdata nu o sa cumpar varianta noua la 50.000 euro , doar sa am un statut sau ce...
                  La 5000 euro sa iei o masina din 2001 e alta chestie. Nu pentru toata lumea place.

                  Decapotat e mic portbagajul , e doar 100 si citeva litrii. Insa fiiind vara - ca de aia e decapotat a fost de ajuns pentru a face vacanta cu sotia: o geant mai mare + 2 genti mai mici + bax de apa 0.5 L + ...
                  Nu nea trebuit cizme si haine groase. Pentru 2-4 sa perrecem la hotel + plaja / spa e de ajuns, nu trebuie toate dulaporile din camera mea si a ei.

                  Afara PENTRU MINE ia pe la 9%-10% -ma astept ca in oras sa fie pe la 18-20 litrii daca pentru altii e 7 afara si 14 in oras - nu ma intrebati la ce turatie folosesc motorul ca consuma atit

                  Comment


                  • #24
                    Noutati? impresii noi? Este modelul din 2001?
                    Last edited by Florin_WES; 09-25-2017, 12:51 PM. Reason: Reguli generale de postare.

                    Comment


                    • #25
                      Am gasit o poza, chiar la ultimele momente dupa restaurare.
                      Pe partea nevestei la picior lipseste ultima bucata de plastic sa-l pun la loc, atunci a facut poza.

                      Nu mi-a placut interiorul, pentru ca invelisul pe plastic acea vopsea cauciucata era deja copt si dadea o senzatie e murdar. Daca frecam, atunci dadea in jos mult. Asa ca l-am dat eu jos, si am pus rosu, fiindca im-i place si am vazut ca la modele interioare a fost.

                      Eu sint foarte multumit de masinuta.

                      De performantele sale, de utilitatea sa. Nu prea e recomandat, si se atinge scutul foarte usor, dar am mers pe drumuri neasfaltate, forestiere, care erau plate. Am dat seama ca masin e prea jos, si nu prea e bine sa umblu pe acolo pina nu dau jos masca din fata.

                      Totusi nu este o masina "supercar" pina aici eram convins ca este!

                      Venind din Bucuresti unul a fost mai politicos, cand a vazut ca si la 180-190km\h sint la nici 10m de el, si a tras la dreapta - altii...nu. Ei au voie sa se duca si cu 120 km\h la oricare banda asa ca aleg banda din stanga...

                      Am simtit ca degeaba apas acceleratia pina la fund nu sare masinuta peste 170. Trage, accelereaza, dar nu asa de repede ( cum la 90). Daca ar fi fost ala de 32AMG, cu cei 354 CP in loc de 197CP ar fi pe placul meu. Sau... in curand nici cu asta si nici cu ala nu o sa am carnet, am eu un sentimet din asta

                      Ceeace lipseste si este in urmatorul model:
                      - butoanele de la volan. As-i merita soarta, daca la viteza aia ochi mei nu pe drum sint si pe ceilalti participant in trafic ci in alte zone, gen butonul telefonuluo, butonul radioului ... Am vazut pe ebay un fel fel telecomanda, pe care se poate monta pe volan. Poate ar fi o alternativa, dar radioul e prea veche ptr telecomenzi. O data, la inceperea restaurarii / curatarii interioare am vrut sa schimb, dar scoate un sunet impecabil. Cu mult mai bun decit noile aparate "de marca" care se vand "de la" 400 euro in sus! - candva a fost f scump. Asa ca am luat a 3 lea modulator FM, de data asta mai de calitate si acum am MP3 player , cu un fel de telecomanda, dar nu pe volan. - desi a-si putea sa-l lipesc.

                      - cauciucuri noi, de performanta cea mai buna, de vara trebuia sa-l iau, pentru ca la o curba cu o raza foarte mica, unde deobicei tampitii se duc numai peste 30, eu am reusit sa derapez, si sa-l lovesc bordura la 90km/h cu cauciucuri de iarna. Pai cind e caldura nu mai are aderenta alea de iarna...
                      In rest: o masina inalta are sansa foarte mare de a rostogolii in situatia asta. - daca derapezi lateral, apoi intailnesti bordura inalta. Cu asta nu era problema nici aia.

                      In rest e fantastic. Pacat ca legisatia din RO nu permita sa pun in scaunul de dreapta un scaun de copil, asadar poate o sa fiu nevoit sa-l vand ca o sa ies cu bebe, doar nu las acasa.

                      Modul cabrio am ami amintit ca e placut pina 60 cu geamurile trase jos, pina 100 cu geamurile sus. La 130 deja zgomot de vant. Dar daca sint singur in masina, nu conteaza zgomotul.

                      Peste tot gasesc o portiune de autostrada unde merg prea tare, ori gasesc o rampa, ori o serpentina ori trebuie sa depasesc+franez nu mai pot sa scot acel minim de sub 7l /100km, pe care mi-a dat la o testare ( in mod coupe desigur)

                      Acum in cabrio , la viteze de autostrazi , Carparti, ect 8.8L / 100 a fost masurat la 960 km. E perfect ptr mine. Ah da... cand pe autostrade este o denivelare, si iti pun o tablita de 80 in loc sa repare, si tu te duci cu 180 o sa sara una mare masinuta. La mine sa ars becul de pozitie scurta ( 10.50 ron)

                      In oras, depinde in general e pe la 14ori 15 cu AC, dar cand ma distrez tare e 17, mai mult nu am reusit sa-l urc nicicum. Chiar nu ma duc zeci de kilometrii in viteza 1, mai schimb si in a dousa sa pot trece de 50km/h

                      Ah un eveniment neplacut se poate remedia:
                      Unde este imbinatia de plafun si parbriz, daca cumva picura acolo ploaia, si mai ales doar pe o parte, foarte probabil sasiul nu este "crorect" este indoit, a fostr lovit. Am trait cu acest sentiment, ca e o masina lovita, ca a facut o reparatie de caliate le el de aa a fost ieftin.
                      Dar mi-a deranjat ca la o parte e prea jos aripa, asa ca am schimbat arcurile din fata.
                      La una dintre ele era rupt o jumatate e spira, doar o jumate!
                      - asta o fost cauza ca nu s-a putut regla unghiul de fuga corect!
                      - asta a fost cazuza, cind in cand nu a inchis bine plafonul si a picurat inauntru.
                      Arcul ala necesita o scula mai speciala, noi am confectionat una, dar mai multe service m-a refuzat ca nu au scula. Alta ma refuzat ca nu am luat arcul de la ei...fara scula lor e greu, alte nu se potrivesc.
                      In loc de 1-2 ore chinuiesti 6-14 sau mai mult, daca reusesti! -dar arcurile se schimba in 10 ani poate.

                      Chiar a-si repara ceva la ea, dar nu am ce!
                      Attached Files
                      Last edited by matheszabi; 09-24-2017, 00:49 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Niste escursii.

                        Daca ari si si SUV, ca asta ar fi excelent.
                        Iar cu 4 locuri si 4x4 ar fi IDEAL. Chiar!

                        - stie cineva un model de SUV / teren: cabrio , cu hard top, decapotabil electric, 4x4, diff blocabil, avaind acceleratie 0-100 6-7 secunde?
                        Attached Files
                        Last edited by matheszabi; 09-24-2017, 01:32 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Faina masina ti-ai luat! Felicitari!

                          Comment


                          • #28
                            Prezentarea o poți face la secțiunea My Car Mercedes-Benz.

                            Baftă!
                            Regulament general Club Mercedes.

                            Comment


                            • #29
                              Nu vrei scaunele si fetele mele de u si? Eu doresc interior complet negru .
                              Attached Files
                              Last edited by 13 Todesengel; 09-30-2018, 14:42 PM.
                              Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                              bergen_b13empfang@yahoo.de

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF