Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Missfire cilindru 3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Missfire cilindru 3

    Salut,
    am un C200 kompressor de 1.8, 163 HP si am o problema in sensul ca pe cilindrul 3 apare missfire iar dupa 20 secunde ECU taie acel injector sa previna defectarea catalizatorului.
    am schimbat : bujiile si bobinele si nimic, am schimbat injectoarele si nimic.
    am fost la MB Chitila acum 1 saptamana, mi s-a spus ca e sonda lambda. am inlocuit si acea sonda ( cea inainte de catalizator) si cea de dupa catalizator preventiv si nimic, la fel.
    cand am schimbat injectoare cam 20 minute a mers perfect, pe tester a dat 2 missfire in 20 min, iar acum dupa o perioada in 20 secunde da 100 missfire si taie injectorul. daca o pornesc si merg cu ea merge perfect. la relanti apare missfire pe cilindrul 3 si nu ii pot da de cap. O fi ECU, vre-un fir. daca era MAF ul faceau toate 4 urat. Am schimbat si filtru benzina, i-am pus si in aditiv dar nimic.
    Ma poate ajuta cineva ?
    Last edited by lucian_C200; 07-20-2016, 09:43 AM. Reason: ,

  • #2
    Cauta pe forum, sunt cateva posturi bine documentate despre motorul OM271, despre problemele cu distributia, pinioane, etc.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Pentru inceput verifica toate traseele de vacuum! Daca are EGR poti incerca sa il blochezi.
      Apoi vezi de un test de compresie.
      Sau macar uite-te cu un endoscop in cilindrul 3 comparativ cu ceilalti. Sa nu fie mult mai murdar sau mult mai curat (garnitura de chiulasa)
      (Poti cumpara un model ieftin cu vreo 20$ de pe ali express).

      Ce valori ai la LTFT ? (Long term fuel trim) Ideal e <5%. Eu rar l-am vazut sa fie peste 2%.

      Injectoarele nu prea au cum sa fie din moment ce le-ai schimbat. Slabe sanse sa fi nimerit unul cu bube tot pe cilindrul 3.
      Daca vrei sa fii impacat schimba injectorul 3 cu 1 si vezi daca nu cumva se schimba si problema.

      Ce legatura are sonda lambda cu misfire doar pe cilindru 3?
      Ce ai spus despre debitmetru se aplica si la sonda lambda. Daca era aia facea la toate.
      Pacat ca ai dat banii pe una noua, in special cea de dupa catalizator care are o influenta minora in functionare.
      Si pacat ca te-a sfatuit asta un dealer MB!
      In general orice problema grava de functionare legata de sonda lambda trebuie sa se rezolve prin deconectarea ei.
      Idem pt debitmetru sau alti senzori.
      Motorul va merge cu un set de parametri standard. Nu va functiona optim, dar va functiona decent, nicidecum in 3 pistoane. Daca nu, problema e in alta parte!

      Filtrul de benzina/regulatorul de presiune/pompa se verifica simplu cu un manometru. Daca mentine presiunea specificata si la relanti si in sarcina e bun, fara discutii.
      Eventual ii gatuiesti returul pt scurt timp, sa vezi ca pompa e capabila sa urce presiunea.
      Il schimbi doar daca era f vechi.

      In general nu te repezi sa inlocuiesti piese pana cand nu identifici problema.
      Puteai sa economisesti o groaza de bani schimband piesele intre ele, sa vezi daca se muta problema de pe un cilindru pe altul.

      Comment


      • #4
        Originally posted by eri_piso View Post
        Pentru inceput verifica toate traseele de vacuum! Daca are EGR poti incerca sa il blochezi.
        Apoi vezi de un test de compresie.
        Sau macar uite-te cu un endoscop in cilindrul 3 comparativ cu ceilalti. Sa nu fie mult mai murdar sau mult mai curat (garnitura de chiulasa)
        (Poti cumpara un model ieftin cu vreo 20$ de pe ali express).

        Ce valori ai la LTFT ? (Long term fuel trim) Ideal e <5%. Eu rar l-am vazut sa fie peste 2%.

        Injectoarele nu prea au cum sa fie din moment ce le-ai schimbat. Slabe sanse sa fi nimerit unul cu bube tot pe cilindrul 3.
        Daca vrei sa fii impacat schimba injectorul 3 cu 1 si vezi daca nu cumva se schimba si problema.

        Ce legatura are sonda lambda cu misfire doar pe cilindru 3?
        Ce ai spus despre debitmetru se aplica si la sonda lambda. Daca era aia facea la toate.
        Pacat ca ai dat banii pe una noua, in special cea de dupa catalizator care are o influenta minora in functionare.
        Si pacat ca te-a sfatuit asta un dealer MB!
        In general orice problema grava de functionare legata de sonda lambda trebuie sa se rezolve prin deconectarea ei.
        Idem pt debitmetru sau alti senzori.
        Motorul va merge cu un set de parametri standard. Nu va functiona optim, dar va functiona decent, nicidecum in 3 pistoane. Daca nu, problema e in alta parte!

        Filtrul de benzina/regulatorul de presiune/pompa se verifica simplu cu un manometru. Daca mentine presiunea specificata si la relanti si in sarcina e bun, fara discutii.
        Eventual ii gatuiesti returul pt scurt timp, sa vezi ca pompa e capabila sa urce presiunea.
        Il schimbi doar daca era f vechi.

        In general nu te repezi sa inlocuiesti piese pana cand nu identifici problema.
        Puteai sa economisesti o groaza de bani schimband piesele intre ele, sa vezi daca se muta problema de pe un cilindru pe altul.
        Multumesc pentru sfaturi.
        am fost la un alt mecanic si mi-a luat compresia. pe toti cilindri am 12 bari pe 3 am 9 bari.
        Acum banuesc ca sunt supapele sper. Oricum nu are cale mecanicul si nici nu a gasit.

        Comment


        • #5
          am atasat pozele de la compresie
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Daca suspectezi segmentii poti sa picuri niste ulei in cilindru. si sa repeti testul.
            Daca ti se remediaza compresia atunci e de la etansarea cilindru-piston.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF