Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

    Si eu am schimbat intinzatorul si dupa pompa,e asemanator zgomotul cu cel al pompei(nu se aude mereu)fai o proba cu pedala de frana si asculta!Bafta.
    Last edited by andrei.tba; 07-21-2016, 23:14 PM.

    Comment


    • Salut! Am o problema cu e-ul 212, 200 cdi, scuze daca postez gresit. Sambata dimineata, cand sa pornesc nu a mai invartit electromotorul, i-am dat curent si a pornit, am mers la f1, la hungaroring, mi-am dus cu mine bateria aproape noua de la e-ul 210, 200cdi pe care il mai detin. Pe acolo masina a pornit la sfert fara probleme, pe drum inapoi noroc ca eram trecut de vama Nadlac, mergand cei drept cu viteza 210km/ora, doar pe o distanta scurta, de obicei merg incet, a inceput sa piarda motorul din putere, fara sa aud zgomote suspecte, pana ce s-a oprit de tot, dupa care nu a mai vrut sa porneasca, am schimbat bateria, invartea foarte incet ca si cum ar fura curent electromotorul, mi-a dat cineva curent, firele aproape s-au topit si tot nu invartea decat foarte slab. Acum intrebarea mea, posibil sa fie electromotorul, dar mi-e frica sa nu fie motorul, daca s-a spart un cuzinet sau s-a rupt lantul, se mai invarte putin motorul sau este blocat complet electronic? As dori doar o parere, o sa-i faca test cineva doar ca momentan este indisponibil, si masina este blocata acasa. Va multumesc!

      Comment


      • Fara o scanare ce sa-ti spuna colegii ?

        Ca ai mers cu masina la viteza ei maxima..... nu e ok . Un diesel ,de 4 cilindri , de obicei nu ar trebui sa depaseasca 3000rot , in treapta a 6 -a.

        Cureua de accesorii in ce stare e ?Te-ai uitat dupa furtune crapate , sparte in compartimentul motor.

        Daca ai avut probleme cu pornirea, in strainatate de ce ai dat talpa la ea .

        Comment


        • Urmeaza sa-i fac un test in cursul zilei de astazi, cu viteza maxima merg foarte rar, din momentul in care am avut probleme cu pornirea, am facut 800km, fara probleme, cureaua de accesorii este in regula, fuliile se invart, nu pare blocata vreuna, furtune crapate nu am vazut, nu mi se pare normal ca un mercedes diesel, sa nu poata fi condus pentru putin timp cu 3400 rot/ min. mai ales ca a fost nu am avut nici o problema cu el de cand l-am luat in ianuarie, oricum apreciez ca ai raspuns!

          Comment


          • Originally posted by cl600 View Post
            Nu ne mai tine pe jar...cum a pornit dimineata? Ca dupa faza cu stingatorul te-ai intors dupa ceva vreme tot la noi pt fum... Asa vad eu pe camera

            Uite la ce lucrez eu azi, W212 cu 180K km in bord, curata, frumoasa, etc.

            In realitate, 360K km folosita 24h din 24h si care merge de aproape un an cu rapaitul respectiv.


            Eram curios cat a iesit la masuratoare,daca ai masurat inainte sa dai capacul jos?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Pune imediat Star Diagnosis pe el si vezi ce are stocat intai de toate!E200 nui masina de alergat asa de tare pentru viteza vorbesti de la 220 in sus.Cum spunea si colegul CL600 saptamana trecuta diselul in 4 pistoane e destul de greu...
              Daca faci rost de codurile de eroare posteaza aici si te indrumam!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • Multumesc, daca am codurile o sa le postez!

                Comment


                • Din pacate verdictul este cel de care ma temeam, rotirea cuzinetilor, multa pilitura in filtru de ulei, am mai pornit motorul pt. scurt timp si se aude o bataie urata. Acum sunt in situatia luarii unei decizii, motor second sau repararea mot. meu.Am gasit pe cineva care repara OM 651, in Targoviste daca stiti ceva motoare reparate acolo, daca sunt fiabile? Multumesc!

                  Comment


                  • Diesele in patru cilindri.

                    Buna seara !





                    Treaba aia cu dieselul de patru cilindri care n-ar trebui sa treaca de 3000rpm in mai stiu eu ce treapta e pentru copii, nu ? Eu am un diesel d-asta de patru cilindri cu circa 750000km pe el si merge cate 20 de ore continuu la 4000 - 4200rpm. Si cand am nevoie de mai mult, poate si 5000rpm... Date concrete: OM601 pe W124 cu automata in patru trepte, ulei Shell de camioane 10W40 in motor schimbat odata pe an, adica la circa 10000km.



                    Motorul asta 651 de care vorbiti ori a fost abuzat cu uleiuri proaste sau schimbate cand isi aducea careva aminte, ori are kilometri fara numar, ori toate laolalta. Asta daca nu are alta problema care l-a pus in genunchi. S-au rotit care cuzineti, biela sau palier ?







                    Dragos

                    Comment


                    • Buna dimineata! Nu stiu care cuzineti s-au rotit, motorul nu este desfacut inca, masina este un taxi de germania, 330000 km, dar la verificarea vin, apare schimbat uleiul la 22-24000 km, masina pare bine intretinuta, interior-exterior aproape ca noua, eu am cumparat-o la 320000km, noroc ca nu mi-am vandut e-ul 210, 200cdi cu o caruta de km, care nu are probleme cu turatii mai mari si pe care il "abuzez" de 8 ani. problema este daca se poate repara mot.OM 651, si daca mai este fiabil dupa asta. Multumesc, o zi buna!

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        Buna seara !





                        Treaba aia cu dieselul de patru cilindri care n-ar trebui sa treaca de 3000rpm in mai stiu eu ce treapta e pentru copii, nu ? Eu am un diesel d-asta de patru cilindri cu circa 750000km pe el si merge cate 20 de ore continuu la 4000 - 4200rpm. Si cand am nevoie de mai mult, poate si 5000rpm... Date concrete: OM601 pe W124 cu automata in patru trepte, ulei Shell de camioane 10W40 in motor schimbat odata pe an, adica la circa 10000km.



                        Motorul asta 651 de care vorbiti ori a fost abuzat cu uleiuri proaste sau schimbate cand isi aducea careva aminte, ori are kilometri fara numar, ori toate laolalta. Asta daca nu are alta problema care l-a pus in genunchi. S-au rotit care cuzineti, biela sau palier ?


                        Dragos
                        Masina ta si modelele mai vechi in general , sunt mult mai fiabile .
                        Detin acelasi motor si peste 170km/h masina nu se simte ok , parerea mea.Suna fortat , se aude motorul in habitaclu , nu e ok .

                        w212 , 2143 cmc , 136 cp cu o viteza maxima data de constructor cu 214 km , cu 300.000 km (nu stim daca sunt reali ) , cum bine ai spus , cine stie ce ulei a avut in ea , ce service o fi avut ,daca e tinut cativa km la viteza maxima , temperatura exterioara de vara , e normal sa-l pui pe butuci.

                        Asta e valabil la orice marca ....
                        Asta e evident parerea mea , nu inseamna ca detin adevarul absolut.

                        PS: sunt niste anunturi pe olx , cu reconditionari motoare om651 .

                        Comment


                        • Am gasit pe olx pe cineva din Targoviste, dar nu stiu daca sa am incredere sau nu, am auzit motoare om651 reparate la noi care au tinut o luna sau chiar mai putin, daca exista cineva pe forum care a reparat motoare acolo?

                          Comment


                          • Colegul CL600 , a spus ca nu prea se pot repara ....
                            Oricum trebuie desfacut motorul sa vezi ce este pe acolo , dezmembrari mi se pare optiunea cea mai facila.

                            Comment


                            • Si dezmembrarile sunt o loterie.Eu personal as lua din dezmembrari de pe o masina care sa o vad eu intradevar ca a fost accidentata nu una intreaga competa la dezmembrat ca aia are km garla...Mai e si varianta cu Germania!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Sunt curios la reprezentanta daca se baga (desi nu cred) si la ce pret ar ajunge .

                                La un search pe google am gasit , cica dau si garantie : http://olx.ro/oferta/reconditionare-...1-ID6os9q.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF