Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut LauLaur,
    Nu am de ce sa te injur. Dimpotriva, te respect chiar foarte mult. Eu am vorbit cu doi consilieri/sefi service de la service autorizat Mercedes. I-am intrebat care este rolul "switch-ului" de la pedala ambreiajului. Acesta este raspunsul primit: ca are rolul de a functiona impreuna cu un senzor si astfel se citeste pozitia manetei de viteza. Chiar am observat un topic deschis de gruiarew care se numeste: becuri de mers inapoi se sting cand calc ambreiajul. Oare de ce se stingeau cand calca ambreiajul? Poate sonda aia de pe cutie, pe care toata lumea i-a recomandat sa o schimbe(cu maneta de viteze in marsarier) are o legatura si cu "switch-ul" de la pedala ambreiajului. Pe site-ul aclass info arata pe pagina 59b un fel de blocator mecanic al manetei de viteze care se afla in mecanismul de deasupra cutiei, cel cu contragreutatea. Tot acolo se descrie si o procedura de resetare avand 11 pasi care se refera in primul rand la cele cu modul ACS, dar mai jos scrie ca se poate aplica si la cele total manuale doar ca in locul pedalei de frana se apasa pedala de ambreiaj. Deocamdata, eu nu cred in povestea cu kit-ul de ambreiaj. O sa mai fac cercetari.
    No malfunction

    Comment


    • Salut,

      Pe cutie singurele fire "care este" sunt cele de la switchul pentru mers înapoi. Când scria gruiarew chestile alea avea < 500km la bord. Eu tot timpul când dau în spate mă folosesc de ambreiaj. Prostia aia de switch era praf, făcea contact când dorea, şi cum eu "pedalez" am tras concluzia că are legătură. Nu are! Tot în topicul ăla ziceam că am rezolvat cu o agrafă de birou, după care am schimbat contactul şi e toată lumea fericită.

      Nu-i automată să aibe dinţi şi pinioane anume de blocare când e în P. Resetatul ăla nu are nici o valoare, l-am încercat.

      Eu zic aşa:
      1. Uzură ambreiaj. Nu debraiază cum trebuie;
      2. Uzură / jocuri cutie, selector, furci sau ce-o avea pe acolo (nu ştiu ce e în ea decât din poze), nu iasă complet din viteză, rămân chestii lipite / agăţate, sau cel puţin nu-s aduse în poziţia care trebuie. Jocuri ce depăşesc toleranţele.

      Fă un test: Pe drum drept, scoate-o din viteză înainte de a o porni, la rece. Vezi când îi dai cheie dacă n-are tendinţa să smucească în faţă. Eu am mai ameliorat din simptome jucându-mă cu plasticele alea portocalii de la manetă, asta după ce am schimbat plasticul de la contragreutate (a sărit afară, avea şi ăla joc).

      Ideea e... poate nu conduci / conducem corect. A mea cel puţin, primul proprietar a fost o tanti. M-aş mira să apese ambreiajul până la capăt mai ales la pantofi cu toc. Alţii mai au prostul obicei de a călări ambreiajul, sau a sta cu ea în viteză la cedează / semafor (aici mă încadrez şi eu). Chestiile astea se uzează. Mai mult sau mai puţin, depinde de stilul de condus al fiecăruia.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Salut gruiarew,
        Ce bine imi pare ca te-ai implicat si tu in discutie. E adevarat ca nu e automata dar, cica si la masinile manuale, la care motorul e dispus transversal, ar avea niste pini de blocare a mansoanelor sinconizatoare. Nu stiu daca am inteles eu foarte bine.
        Stii ce cred eu despre acea procedura de resetare? Cred ca trebuie facuta pe plan inclinat. Ca nu inteleg de ce trebuie folosita frana de mana.
        LauLaur spunea intr-un post ca ii aparea la fiecare diagnoza eroarea P0704 si spunea ca e de la switch-ul de la pedala ambreiajului. Banuiesc ca a verificat switch-ul si-mi pare rau ca nu l-am intrebat daca era defect.
        In orice caz, eu zic sa nu ne lasam prada turnatorilor de gogosi care vor sa ne ia de fraieri si sa ne ia banii din buzunar. Masina asta are sigur un mecanism de imobilizare in panta. Suntem foarte aproape de adevar gruiarew.
        No malfunction

        Comment


        • Am reusit sa iau poza de pe site-ul englezesc. Oare ce face placuta notata cu litera A?
          Attached Files
          No malfunction

          Comment


          • O avea, dar habar n-am cum se activează. Switch-ul ăła de la ambreiaj e să-i zică ECU-lui că e debraiat. N-am citit prea multe dar cred că poate avea următoarele funcții:

            1. Să nu te lase să pleci cu ea în viteză. La mine nu-i cazul dacă e în viteză dă curent la demaror (testat azi dimineață). Știu că am văzut la ceva tractor (nu râdeți) avea ceva sondă pe cutie îi tăia curentul de pornire dacă nu era pe liber.

            2. Să-i taie benzina când e călcat ambreiajul (să-l reducă la o anumită turație posibil la ralanti). De ce zic asta? Păi când schimbi (în sus).... să zicem că ai 3000 ture în a 3-a. Eu am undeva la 50-60 km/h la turația aia. Când schimb a 4-a e normal ca turația motorului să fie mai jos (la 3000 am undeva la 90+). Îți dai seama ce smucitură ar fi dacă ar ține turația? La schimbat într-o treaptă mai mică de obicei schimbi să "frânezi cu motorul". E normal "să-i taie gazul" motorul fiind "împins" de inerția mașinii. Deci aș zice că e ca ceva complementar senzorului de la pedala de accelerație.

            Plăcuța din poză e (cred) opritorul care nu te lasă să bagi direct din a 5-a în R Zic și eu.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • Originally posted by georgealinel View Post
              Am reusit sa iau poza de pe site-ul englezesc. Oare ce face placuta notata cu litera A?
              Placuta respectiva face parte din mecanismul selectorului de viteze. E cea care se misca atunci cand selectezi marsarrier-ul. Practic e cea care apasa pe switch. Acolo unde ai gasit poza gasesti si explicatia amanuntita(in engleza).
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Eu mi-am rezolvat problema...kit intreg, volanta, placa , disc etc

                Comment


                • Bravo Gonzo. Ce era defect? Placa, discul, rulmentul?
                  No malfunction

                  Comment


                  • Salut,

                    am si eu o problema cu cutia de viteze de pe A classul meu motor 1,6 102 CP din 1999. De ceva vreme cand sunt in mers si franze si sunt nevoit sa bag in viteza 1-a se produce un sunte ciudat ca si cand nu am apasat bine ambreiajul. Tot in mers daca trec din treapta superioara in treapta a 2-a uneori face acelasi sunet (ca in treapta 1). Ce am observat eu e ca daca atunci cand m-am oprit pe loc si bag inainte in a 3-a si dupa repede in treapta 1 , nu se mai aude acel sunt urat, decat foarte foarte rar. Legat de treapta a doua, daca nu plec cu turatie mare cu treapta 1 , adica sa fac doar cativa zeci de cm si dupa sa bag repede a doua usor, nu prea se mai aude. Mentionez ca la celelalte trepe nu se aude niciun sunet niciodata. In rest cutia merge bine, nu patineaza nici ambreiajul, nimic altceva.
                    Am primit de la cineva care si-a vandut a classul o cutie cumparata de el, care este in stare foarte buna zicea el(verificata la mecanic). Acum intrebarea mea este urmatoarea, sa schimb cutia cu totut cu asta noua, sau sa incerc sa o repar pe asta de pe masina(daca se poate evident)?
                    Astept parerile voastre.
                    Multumesc mult!

                    PS- OFF-TOPIC SCURT - unde pot sa gasesc o poza sau o explicatie mai clara legat de rezoolvarea problemei cu sprituitorul de la luneta. Imi curge apa prin haion si deloc prin orificile de la sprituitor. Nu stiu unde sa gasesc furtunasul ala. Scuze de off topic.
                    Last edited by bitzansc; 11-11-2016, 12:05 PM. Reason: o intrebare in plus

                    Comment


                    • Salut!
                      Prima data ar trebui verificat nivelul uleiului in cutia de viteze..eventual aerisita pompa de ambreiaj.Nu cred ca are rost sa te grăbești sa schimbi cutia.
                      Ambreiajul unde începe sa acționeze,raportat la poziția pedalei(jos,jumătate,sus)?
                      Despre haion nu stiu sa-ti spun nimic.

                      Comment


                      • Originally posted by bitzansc View Post
                        PS- OFF-TOPIC SCURT - unde pot sa gasesc o poza sau o explicatie mai clara legat de rezoolvarea problemei cu sprituitorul de la luneta. Imi curge apa prin haion si deloc prin orificile de la sprituitor. Nu stiu unde sa gasesc furtunasul ala. Scuze de off topic.
                        Uite http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.42.htm
                        In josul paginii vezi pe undevine traseul pentru sprițuitorul de pe spate.


                        Legat de cutie, daca fenomenul se manifesta la schimbarea vitezelio 1 si 2, inseamna ca inelele de franare din cutie au uzura.
                        Rezolvarea se face prin schimbarea aestora.
                        Sa-ti dai seama daca despre ele este vorba, incearca sa tii mai mult timp apasat ambreiajul inainte de a schimba treapta de viteza.
                        Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                        Comment


                        • Originally posted by bitzansc View Post
                          PS- OFF-TOPIC SCURT - unde pot sa gasesc o poza sau o explicatie mai clara legat de rezoolvarea problemei cu sprituitorul de la luneta. Imi curge apa prin haion si deloc prin orificile de la sprituitor. Nu stiu unde sa gasesc furtunasul ala. Scuze de off topic.
                          Legat de Offtopic: Eu am reusit sa rezolv problema, scotand diuza (sprituitorul), apoi am miscat hayon-ul sus-jos pana am vazut ca apare furtunul albastru prin gaurica. Cu o penseta am reusit si l-am "pescuit" afara, dupa care l-am pus pe diuza. Sper sa reusesti. Numai bine!
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • Salut, multumesc pentru raspunsurile prompte.

                            @DETHAVE
                            am sa ma duc sa verific ce mi-ai spus tu sa vad care e statusul. Ambreiajul prinde destul de bine, undeva spre mijloc, sa zic asa cam pe la 30-40% din cursa.

                            @liviu_tiutiu

                            Multumesc, am inteles acum unde e. Acum doua zile am desfacut tot cartonul ala presat sau din ce material e chestia aceea ce acopera tot haionul si am vazut pompa aia electrica , dar nu am vazut niciunde furtunasul ala albastru, dar dupa ce m-am uitat pe linkul dat de tine, am inteles unde trebuie sa ma uit mai departe si ce sa fac. Mare multumire incaodata.

                            Legat de cutie, am sa incerc si asta. Dar daca sa zicem ca tin mai mult apasat si merge, ce inseamana asta, sau daca nu merge, la fel, ce inseamna asta? Deja incepe sa ma enerveze rau treaba asta, mai ales cand sunt prin a 3-a sau a 4-a si trebuie sa franez si sa trec in a 2-a si face ca tot zeii, ma simt ca un incepator care nu stie sa schimbe calumea vitezele...
                            Multumesc.


                            Luni am sa merg la un mecanic si am sa-i spun sa verifice tot ce ati spus voi pe aici.

                            Revin cu detalii.
                            Weekend fain!

                            Comment


                            • Salutare din nou,

                              am reusit sa ajung in cele din urma si la mecanic, cu mici probleme, ba eu ba el, dar am ajuns. Mi-a facut constatarea la alte probleme pe care le mai am eu la masina(baga gaze uneori in interior, paraie ceva in zona rotilor-motorului cand plec de pe loc sau cand franez, mai si porneste greu dimineata, spre foarte greu uneori si cam atat). Legat de cutie, din pacate, a zis ca daca vreau sa o schimb el nu prea se baga pt ca e mult de munca, e enervant si nu prea-i merita traba, in timpul asta putand face multe alte operatiuni mult mai convenabile pret vs timp. Mecanicul e unul foarte bun si direct(apreciez asta la el)...mi-a placut de el si in plus mi-a identificat problemele si le-a si explicat, urmand sa le remediam saptamana viitoare cand m-a programat.

                              Intrebarea mea e daca stie cineva cam la ce pret s-ar ridica manopera pt schimbat cutia cu totul si pe unde as putea sa merg in Timisoara sa fac treaba asta? Va intreb pt ca e deja al doilea sau al treilea mecanic cu care discut de asta si imi spune ca e cam dificil de lucrat la A Class-uri si nu prea se baga lumea.
                              As fi recunoscator daca stie cineva un service ok, cu preturi decente.

                              Multumesc!Seara buna!

                              Comment


                              • Te pot trimite unde-mi repar eu tigaia, dar nu-i service, mai degrabă un garaj. Pe undeva între Aradului și Lipovei. Face ăsta orice, poți să și stai lângă el atâta timp cât nu-l contrazici. Dă-mi PM și-ți dau exact adresa / nr. de telefon.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF