Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jante 17"

    Buna seara !




    Feri are ochi buni. Legat de jante, Keskin KT1 este pe primul loc si in ai mei. Dar, dupa cum spuneam, trebuie vazut daca latimea de 8.5 toli nu face stres. Daca ma hotarasc sa merg pe Keskin si latimea imi da bataie de cap, o sa modific jantele la o latime mai mica cu circa vad eu cat...


    Tot legat de jante, astazi la uzina VW din Wolfsburg vad asta:


    SLK 350.jpg




    Pare un R171 fara facelift. Jantele nu sunt chiar urate, sunt pe 17" cu anvelope de 225/40R17, si cel mai frumos lucru este ca lasa loc la etrieri cu patru pistoane, mai mari ca cei actuali ai mei:


    Janta SLK 350 1.jpg Janta SLK 350 2.jpg



    Spatele e OK si el:


    Janta SLK 350 3.jpg



    O sa caut jante pentru asa ceva ca sa le aflu specificatiile, si mai caut.





    Dragos

    Comment


    • Am gasit pdf-ul cu datele despre jantele de R171 pe site-ul Mercedes. Adevarul suna asa: 7.5x17 ET36 sau 37 pe ambele axe sau 7.5x17 ET36/37 pe fata si 8.5x17 ET30 sau 34 pe spate, ca si asa e voie.


      Cu alte cuvinte, Keskin cu 8.5x17 ET30 ar fi ideal. Pentru R171, cel putin. S-ar putea sa iau doua Keskin-uri de-astea si sa fac teste cu anvelopa corecta. Mai vedem, ca de scurtat le pot scurta daca e cazul...


      Mai departe... Azi au sosit ventilatorul de habitaclu de la Nissens si doi litri de fosfat de zinc de la Fertan.



      Nissens 1.jpg Nissens 2.jpg


      Nissens 3.jpg Nissens 4.jpg




      Codul original Nissens:

      Nissens cod.jpg




      Iar fosfatu' ala era clar cum vine:

      Fertan de doua ori.jpg








      Dragos

      Comment


      • In legatura cu Keskin...am vazut poze pe net cu W124 cu asemenea jante, de dimensiuni nu ma intreba, deci intr-un anumit fel se pot monta!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Tubulatura gaze carter superior. And stuff...

          Buna ziua !





          Au mai sosit ceva piese pentru refacerea virginitatii lui OM603. E vorba de tevile de plastic gandite sa redirijeze gazele de carter superior catre admisie. Originalele erau plesnite pe langa racorduri si se mai scurgea ulei pe acolo. Ulei care se prelinge pe motor si ajunge in ultima instanta jos. Si asta arata urat si mai si polueaza putintel.


          Codurile OEM pentru tevile/racordurile/coturile in cauza sunt urmatoarele, atunci cand se face referire la un 603 fara turbo:



          Furtune gaze carter superior OM603.JPG



          - A601 010 04 70, necesar o bucata. 778 in poza de mai sus.
          - A601 016 04 81, necesar o bucata. 801 in poza de mai sus.
          - A601 016 00 30, necesar trei bucati. 804 in poza de mai sus.
          - A601 016 03 81, necesar doua bucati. 807 in poza de mai sus.
          - A603 016 00 81, necesar o bucata. 810 in poza de mai sus.




          In realitate arata asa, poze facute de un amic:



          Tevi gaze carter 1.jpg Tevi gaze carter 2.jpg Tevi gaze carter 3.jpg Tevi gaze carter 4.jpg Tevi gaze carter 5.jpg Tevi gaze carter 6.jpg Tevi gaze carter 7.jpg



          Costul total a fost de 170RON, piese OEM courtesy of Casa Auto Sebes.





          Legat de jante acum. Cum Keskin-urile erau putin prea late iar altele prea moderne oarecum, mi s-a dat ocazia sa iau un set de jante AMG de pe W124, cu dimensiunile 8x17 ET28:



          Jante Feri 1.jpg




          Discutia preliminara s-a avut, ramane de stabilit/negociat un pret, si, in functie de rezultatul negocierilor, vor ajunge pe Benz, cu anvelopele General Tire Altimax Sport 245/45R17 99Y de mai jos care sunt deja pe drum catre mine:



          General Tire Altimax Sport.jpg






          Dragos

          Comment


          • Prea grele...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • Jantele sunt prea grele ? Sau anvelopele ? Banuiesc ca ultimele... Prea grele in comparatie cu alta anvelopa de aceeasi dimensiune dar de alta marca ?


              Am gasit si cu indice de greutate 95 (690kg), spre deosebire de 99 (775kg). Si probabil sunt mai usoare cele de 95, dar atat cat sa fie relevant ?





              Dragos

              Comment


              • Jantele. O janta usoara (par exemple cele stock de w211 pe 16") se tine cu degetul mic de la o mana. O janta grea (avusei urmasele celor evocate de tine) de-abia o tii cu sau intr-o mana.
                Relevanta greutatii creste cu atat cu cat poneii-s putini. Anvelopele-s low budget insa cel putin sunt noi. Drumuri uscate!
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • Aha, jantele deci. Daca voi bate palma cu actualul proprietar, voi cantari jantele. Si cand va veni vremea, si anvelopele, ca sa stiu cum stau. Doar ca ar fi bine sa am termen de comparatie, mai ales ca si mainile difera...


                  Sunt de acord ca 475HP suna mai bine decat 75HP, dar poate pe viitor o sa schimb ceva si la acest capitol.


                  General Tire a fost o divizie de Firestone, si de prin 1987 apartine de Continental. Low budget e altceva. Wanli, LingLong, Nankang, Tigar, Gislaved, etc. Mid-budget as zice, mai degraba, ca am dat pe toate patru 280 de Euro (Germania). Cum un Michelin sau un Pirelli e aproape dublu la pret, as zice ca e o alegere buna pentru valoarea/performantele masinii, bugetul meu si stilul meu non-agresiv de a conduce.



                  Multumesc pentru urari, acum sunt la uzina VW din Salzgitter in pauza de weekend si afara sunt 27 de grade...






                  Dragos

                  Comment


                  • Am citit tot topicul ...in doua transe Felicitari pentru felul in care iti intretii masina si multumiri pentru ca ne mai luminezi si pe noi !
                    Sunt foarte grele jantele AMG , dar sunt cele mai frumoase din cele expuse de tine
                    Bafta multa si sa te tina ani multi !

                    Comment


                    • Illuminati and stuff.

                      Buna seara !





                      Multumesc pentru urari ! Cat despre "luminare", primul care se "lumineaza" este subsemnatul, dupa care impartasesc experienta aici.



                      Au sosit anvelopele. 245/45R17 99Y General Tire Altimax Sport, DOT 0116, adica din prima saptamana a acestui an, produse in Slovacia:



                      General Tire Altimax Sport doua.jpg General Tire Altimax Sport inca doua.jpg General Tire Altimax Sport DOT.jpg





                      Saptamana trecuta am mai comandat ceva scule:



                      Trusa reparat filete bujii in chiulasa 2.jpg Trusa demontare sonde lambda.jpg

                      Surubelnite de impact 1.jpg Surubelnite de impact 2.jpg




                      In ordine: trusa reparat filete de bujii din chiulasa [M8, M9, M10 (doi pasi diferiti) si M12], trusa demontare sonde lambda, set surubelnite de impact (bune de ciocanit in ele, daca e cazul), detaliu cu capul surubelnitei.








                      Dragos
                      Last edited by Heavy D.; 05-12-2016, 21:32 PM.

                      Comment


                      • Time has come to do some stuff...

                        Buna seara !





                        M-am repatriat de doua zile. Benz-ul si-a facut din nou datoria constiincios, aducandu-ma acasa de la 1600km distanta fara probleme. In semn de respect, m-am ocupat de OM603-ul fratelui sau.


                        In trecut am anuntat ca voi face conversia de la alternatorul de 55A OEM de pe W124 E200D la un alternator de 150A care este OEM pe W210 E55AMG. Cum am un alt W124 de antrenament, am preferat sa fac aceasta miscare pe acesta (E300D din 1987) pe care-l am de rezerva.

                        Alternatorul de 150A il cumparasem in trecut si astepta aceasta zi. Ziua a venit, lucrarea a durat cam o ora, ca OM603-ul in cauza a fost extras din compartimentul motor acum vreo doua luni si ceva si totul a mers conform asteptarilor mele. Like this:



                        New entry:

                        Alternator 150A nou 2.jpg




                        Fuliile celor doua alternatoare implicate au offset-uri diferite, asa cum banuiam. Fulia celui nou sta cu circa 10mm mai aproape de carcasa alternatorului. Diferentele se vad mai jos, fulia noului alternator fiind in stanga:


                        Fulii.jpg



                        Am extras fuliile de pe axele lor si le-am schimbat intre ele, rezultatul obtinut fiind perfect. Ele au aceleasi diametre interioare, deci sunt compatibile reciproc din acest punct de vedere. Cu virgula a dat doar din cauza filetului mai scurt decat necesar cu fulia "mica" pe axul alternatorului "mare", fapt compensat cu trei saibe de 3mm grosime.



                        Alternator 150A 1.jpg Alternator 150A 2.jpg Alternator 150A 3.jpg

                        Alternator 150A 4.jpg Alternator 150A 5.jpg Alternator 150A 6.jpg




                        In final am montat si rola noua pe intinzatorul de curea. Cureaua noua vine maine, si mai trebuie sa gasesc pompa de servodirectie necesara unui fitting-test de curea, ca am uitat unde am pus-o la demontare...





                        Dragos

                        Comment


                        • W124, frane si mai bune.

                          Buna seara !






                          In trecut am descris conversia de la franele OEM ale unui W124 E200D la cele ale unui W124 E300-24 sau W124 E420. Mai precis, pe fata am trecut de la discuri 284x12 la 294x25 si de la etrieri cu un piston la etrieri cu patru pistoane. Pe spate, am trecut de la discuri 258x9 la 278x24, etrierii aferenti noilor discuri fiind tot cu doua pistoane, dar mai mari.



                          Pentru ca se poate si mai bine decat asa, am continuat sapaturile pe tema. Astfel se pare ca daca esti dispus sa treci la jante de 17", s-ar potrivi frane de la anumite modele de SL500 si de la altele de SL600, in ambele situatii fiind vorba de R129. Gasind odata "varianta castigatoare" care nu implica nici o modificare, nu mi-am permis sa fac o gaura de 1200 Euro in buget pentru toti patru etrierii (nerefacuti) si cele patru discuri (uzate circa 30%) oferite. Ca atare, am insistat pe problema. Noile dimensiuni de discuri sunt 334x32 pe fata cu 300x22 pe spate.



                          Dupa mult timp si discutii cu cei de la ATE (care au fost foarte amabili, by the way...) am reusit sa combin discurile de la versiunile mai sus mentionate de R129 cu etrieri de W220 S400CDI, care sunt din aluminiu. I-am refacut cu seturi de reparatie noi si ieri a fost ziua de teste mai serioase cu puntea fata. Odata discul in pozitie, etrierul se potriveste in gaurile portfuzetei fara nici o abatere, si nu sunt probleme legate de diametrul noii configuratii. In schimb, simetria stanga/dreapta cere ca etrierul sa fie cu 7mm mai catre exterior. Lucru rezolvat astazi cu piesele necesare.



                          Inca nu am apucat sa montez chestiile laolalta, dar probabil peste vreo doua zile imi reuseste si asta, plus teste cu franele mari puntea spate. Apropo, pe axa spate a unui W124 E500 exista ca si echipament OEM discurile de 300x22. Spre studiu si comparatie axa fata, vezi mai jos:



                          Etrier W220 pe W124 1.jpg Etrier W220 pe W124 2.jpg Etrier W220 pe W124 3.jpg









                          Dragos

                          Comment



                          • Sa te uiti in oglinda sa vezi la ce distanta e masina din spatele tau cand calci frana, nu de alta dar sa nu fie surprins si sa se urce pe tine
                            Stefan

                            Comment


                            • Rugina si efectele ei. Plus ceva pozitiv...

                              Buna seara !






                              Ultima oara cand am saltat masina la inaltime, am observat ca rugina isi cam face de cap pe dedesubt, a.k.a. pod pedalier pe ambele parti. Desi tablaria a fost refacuta acum vreo cinci ani, n-a tinut cine stie cat, dovada ca treaba n-a fost facuta cu simt de raspundere.


                              Am refacut ambele poduri peadaliere cu plecare de la cei 50% ramasi intacti. Una din chestiile care a trebuit reconstruite a fost suportul pedalei de acceleratie, pen' ca la demontare s-a cam descompus:



                              Podea fara pedala.jpg




                              Vechea pedala:


                              Pedala gaz din fata 1.jpg Pedala gaz din spate..jpg




                              Am construit chestii noi si le-am montat:


                              Pedala cu noul suport.jpg




                              Pentru ca si in partea de plastic a pedalei erau probleme, am luat alta pedala din dezmembrari. Noroc ca Alba Iulia e aproape de Cugir...


                              Pedale vechi si noi.jpg Pedala piesa lipsa.jpg




                              Jobul cu sudura a durat circa 15 ore de munca efectiva, plus pauze de tigari, cafele si mai pe seara, beri reci. Au fost incluse in reparatia asta table de 1.25mm, un Abkant, ceva faltuieli, suduri rozeta, croieli de petece, un surub incapatanat la scaunul soferului, ceva Fertan vopsea spray de zinc si diverse substante pensulabile sau pistolabile. Plus un tinichigiu capabil, binenteles. Apropo, un pod pedalier nou costa circa 1300RON...



                              In alta ordine de operatii, am rezolvat si locurile unde rugina a iesit la suprafata prin capote, aripi, etc. Reparatie a inclus si multiple tratamente cu Fertan, pe langa chituri de doua feluri (pentru experimente Fertanice), spritchit, vopsea si lac, toate din doza.



                              Din ciclul "Daca nu vine muntele la Mahomed, se duce Mahomed la munte": in urma unui drum facut de mine la Cluj acum doua zile, nu am avut timp suficient si pentru o vizita la Zalau. Am anuntat acest lucru, iar baietii de la Zalau au venit la Cluj sa ne vedem si sa schimbam cateva cuvinte live. Respect pentru gest si pentru efortul facut, multumesc pentru vizita ! Au venit cu Mercedes-uri, binenteles...



                              Efectul secundar al vizitei pasionatilor de Mercedes din Zalau fost ca m-am ales cu o janta AMG de 17" pentru testele de potriveala pe viitoarele frane. Azi am avut ceva timp de experimente:


                              Jante AMG 0.jpg Jante AMG 1.jpg

                              Jante AMG 4.jpg Jante AMG 3.jpg



                              Cu anvelopele de 245/45R17 montate pe janta 8x17 ET28 si etrieri mari de tot, nimic nu freaca in nimic nici pe fata, nici pe spate. In ambele cazuri rotile astea ies usor de tot de sub aripi, in limitele a 20mm. Arata foarte bine, dar ma tenteza sa umflu putin aripile fata, ca de acolo vine stropeala pe oglinzi si geamuri. Mai vedem...






                              Dragos
                              Last edited by Heavy D.; 06-17-2016, 23:42 PM.

                              Comment


                              • Hehe, ce fain.Si eu mi-am luat etrieri e E50 cu discuri de 334/32 mm pentru un W203 . Se pare ca se potrivesc la multe modele etrierii respectivi.
                                Caut si eu de ceva vreme niste jante amg cum ai si tu, arata foarte bine, dar sunt cam rare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF