Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierdere Freon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere Freon

    Buna tuturor.
    In ultimele 5 zile am incarcat sistemul de AC de doua ori.
    Prima data am constatat o pierdere de apx. jumatate din capacitate ( adica din 850 gr ) . Dupa o zi, aerul a devenit din nou cald. De aceasta data pierderea a fost de 300 gr.
    Am verificat compresorul cu STAR. Totul pare a fi in regula.

    Pe unde poate sa scape Freon daca sistemul de incarcare indica ca nu sunt scurgeri si ca a trecut testul de etanseitate ?

  • #2
    Nu pot crede ca nu se sesizeaza o asemenea pierdere. Poate pierderea nu este in instalatie, posibil sa fie pe la ventilele unde se cupleaza furtunele de incarcare. In general pierderile se gasesc pe la radiator.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Salutare. Anul trecut am facut si eu reincarcarea, iar la testul de vid nu s-a detectat nicio pierdere. Anul acesta deja nu-mi mai baga aer rece... Observasem vara trecuta, cand inca-mi racea, ca undeva in zona unui colier unde conducta este fixata, sunt urme verzi...
      @element94: In mod normal ar fi trebuit sa-ti bage in instalatie si solutie fluorescenta pentru a identifica unde sunt pierderile...
      @nora-marian: Totusi... Este posibil ca astfel de fisuri mici ale conductelor sa nu fie detectabile de aparatul de reincarcat cand videaza instalatia??
      Daca sunt probleme la radiator nu ar trebui sa se vada cu lampa cu UV urmele de solutie fluorescenta??
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        La o pierdere cum spune colegul element94, de pe o zi pe alta, trebuie sa se sesizeze. Dar daca "meseriasul" in cauza habar nu are ce indica manometrele respective sau vede numai bani in fata ochilor. Este normal sa nu se sesizeze. Este adevarat ca multe pierderi nu se vad, dar alea sunt pierderi destul de fine si in timp, NU DE LA O ZI LA ALTA, de la 2-3 luni in sus.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Aparatul are si manometre si afisaj digital. Mai da rezultatele si pe un fel de bon.
          Azi am incarcat din nou si am bagat si solutie. Pierderea dupa 2 zile a fost din nou de cca 300 gr.
          La plecare din service presiunea arata ok. Am pus mana pe radiatorul de clima. Rece.
          Am dat A/C la max. Nu se simte aer rece de A/C. Doar aer de ventilator. Am parcurs cei 14 km pana acasa si trebuia sa fiu inghetat. Nici vorba.
          Last edited by element94; 06-02-2016, 10:23 AM.

          Comment


          • #6
            In primul rand, radiatorul trebuie sa fie fierbinte nu rece. Concluzia... compresor nefunctional. Dupa cum am mai spus, majoritatea pierderilor sunt pe radiator, supapele de incarcare(ventile), compresor, pe la axul central (semering). Se poate vedea si fara solutie. Se vad pete de ulei in zona unde sunt pierderi de freon. I-ti recomand sa mergi la un atelier unde repara climatizari auto, nu la cei care fac numai incarcari cu freon.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Ma gandesc ca se incalzeste in timp...

              Azi am fost din nou. Nu se vede scurgere nicaieri si totusi...Exista.
              Am fost la electrician. Compresorul are tensiune. Sa fie blocat ?

              Comment


              • #8
                Controlul cu lampa UV se face intr-o incapere unde este intuneric, NU LA LUMINA ZILEI SAU MAI RAU, IN SOARE, se mai face cu detectorul de freon. Operatiune de cautare includ radiatoare, conexiuni, compresor chiar si de-a lungul conductelor sau furtunelor. Greu sa gasesti pe cineva care sa sa aiba atata rabdare.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Pana la urma a fost compresorul. S-a dus din nou. La mai putin de doi ani de cand l-am cumparat. In prostia mea nu am luat nici factura de montaj asa ca nu pot sa schimb pe garantie.

                  Are cineva unul de vanzare ? ( W203 200CDI din 2005 ) .

                  Comment


                  • #10
                    Din umilele-mi cunostinte pierderea poate fi si la evaporatorul adanc ascuns in bord.
                    Daca e compresorul, second pe olx, piese auto etc.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Inainte sa montezi compresorul, verifica uleiul din el si eventual sa se completeze. Este f. important acest amanunt. Dupa montare, se vacumeaza instalatia si incepe incarcarea cu freon. Solicita ca sa-ti bage ulei si substanta fluorescenta si in instalatie.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nora-marian View Post
                        Poate pierderea nu este in instalatie, posibil sa fie pe la ventilele unde se cupleaza furtunele de incarcare. In general pierderile se gasesc pe la radiator.
                        Am patit-o... Am incarcat instalatia, cum fac in fiecare vara deoarece am un por pe conducta, insa pana venea frigul tot ma tinea... Dupa incarcare masina nu a fost pornita 2 saptamani. Dupa 2 saptamani pornesc masina, la drum nici urma de "racoreala"... Cand bag nasul sub capota, capacelele nestranse... Am verificat cu spuma ventilele iar pe la cel de inalta presiune imi scapa. Am reincarcat din nou instalatia, iar mesterii evident ca nu au strans capacelele (cica alea sunt doar sa nu intre praful). Le-am strans eu bine bine iar maine sunt doua saptamani de cand raceste bine, deci am depasit pragul de 2 saptamani.
                        W168 or nothing!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF