Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema stergator spate,A Klasse 140,an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    La mine inca una, aseara a sarit cureaua de accesorii.
    Asa este cand nu schimbi rolele la timp (au 7 ani/aftermarket).
    Sa vedem maine.[/QUOTE]

    Rezolvat cureaua, alta viata pe elevator.
    O rola gripata, rulmentul spart. Schimbat 3 role si curea 250 lei.
    Bineinteles cu maini de pianist

    Comment


    • #62
      Originally posted by valyvis10 View Post
      La mine inca una, aseara a sarit cureaua de accesorii.
      Asa este cand nu schimbi rolele la timp (au 7 ani/aftermarket).
      Sa vedem maine.
      Rezolvat cureaua, alta viata pe elevator.
      O rola gripata, rulmentul spart. Schimbat 3 role si curea 250 lei.
      Bineinteles cu maini de pianist [/QUOTE]

      Off topic.
      Eu nu as folosi aftermarket acolo, ci doar de prima dotare. Dai 60 lei atat face. Te-au tinut mult 7 ani, chiar ai avut bafta... Din pacate habar nu am care-i prima dotare... cureaua sigur e Bosch din cate imi aduc aminte!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #63
        Originally posted by adip1962 View Post
        Rezolvat cureaua, alta viata pe elevator.
        O rola gripata, rulmentul spart. Schimbat 3 role si curea 250 lei.
        Bineinteles cu maini de pianist
        Off topic.
        Eu nu as folosi aftermarket acolo, ci doar de prima dotare. Dai 60 lei atat face. Te-au tinut mult 7 ani, chiar ai avut bafta... Din pacate habar nu am care-i prima dotare... cureaua sigur e Bosch din cate imi aduc aminte![/QUOTE]

        Off topic:
        -curea conitech,
        - role cu rulment polonez, 6203. Cea la care s-a spart rulmentul avea rulment made in Turkey. Restul nu mai stiu.
        Ciudat este altceva:
        -rolele originale (cred), pe care le-am inlocuit acum 7 ani ca tot am schimbat cureaua, aveau uzura pe partea de teflon (s-au subtiat) dar rulmentii buni,
        -rolele pe care le-am schimbat acum aveau teflonul fara uzura dar rulmentii zob.

        Comment


        • #64
          Eu am schimbat cureaua si cele trei role acum un an si deja au inceput sa scartaie
          la relanti si cu AC-ul pornit sau cand trag de volan la maxim (st sau dr)..
          Cred ca patineaza cureaua. Sa fie oare arcul rolei intinzatoare obosit ?
          Last edited by gastorro; 07-25-2015, 15:34 PM.
          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

          Comment


          • #65
            OFFTOPIC
            N-are legatura invartitul volanului cu rolele si cureaua .
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #66
              Originally posted by LauLaur View Post
              OFFTOPIC
              N-are legatura invartitul volanului cu rolele si cureaua .
              Toate cele bune!
              Ba da!
              Chiar tu ai spus ca motorul servodirectiei consuma atat de mult ca d'aia l-au
              proiectat sa actioneze/functioneze numa' daca, calculatorul pompei (din cutiuta
              aia ne-etansata.. de intra apa in ea cand rotile se cufunda in baltoci pana jumate) 'simte'
              (prin sarma de vine din alternator) ca si alternatorul contribuie (nu numai bateria..) la
              furnizarea UNEI PARTI din energia asta mare
              pe care o suge/consuma acest
              electromotor cand se chinuie sa impinga uleiul --> rotile pana la capete (si
              mai ales la capete).
              Ei bine, 'energia asta' este supta mecanic prin cureaua de
              auxiliare
              si d'aia la relanti, cand stai pe loc si faci prostia sa tragi de volan la
              maxim pana la un capat, energia 'supta' de alternator prin curea este atat
              de mare (axul alternatorului opune o rezistenta la invartire, proportionala cu
              curentul supt din alternator) incat cureaua va patina peste fulia alternatorului,
              provocand acel scartzait. Heh ?
              Last edited by gastorro; 09-24-2015, 11:03 AM.
              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

              Comment


              • #67
                Originally posted by gastorro View Post
                Ba da!
                Chiar tu ai spus ca motorul servodirectiei consuma atat de mult ca d'aia l-au
                proiectat sa actioneze/functioneze numa' daca, calculatorul pompei (din cutiuta
                aia ne-etansata.. de intra apa in ea cand rotile se cufunda in baltoci pana jumate) 'simte'
                (prin sarma de vine din alternator) ca si alternatorul contribuie (nu numai bateria..) la
                furnizarea UNEI PARTI din energia asta mare
                pe care o suge/consuma acest
                electromotor cand se chinuie sa impinga uleiul --> rotile pana la capete (si
                mai ales la capete).
                Ei bine, 'energia asta' este supta mecanic prin cureaua de
                auxiliare
                si d'aia la relanti, cand stai pe loc si faci prostia sa tragi de volan la
                maxim pana la un capat, energia 'supta' de alternator prin curea este atat
                de mare (axul alternatorului opune o rezistenta la invartire, proportionala cu
                curentul supt din alternator) incat cureaua va patina peste fulia alternatorului,
                provocand acel scartzait. Heh ?
                Nu ai dreptate. Punct!
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #68
                  Salutare, am o problema si nu imi dau seama care e buba:

                  Stergatorul lunetei merge mereu, neintrerupt (trebuie sa stau cu mufa scoasa, nu prezinta semne de lichid).
                  Nu stiu daca e butonul de activare e suntat sau releul.
                  Nu gasesc informatii despre locatia acelui releu de comanda.

                  Multumesc!

                  P.S. Multumesc utilizatorilor pentru ghidurile de dezmembrare si reparare a stergatorului

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF