Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri pro si contra ML 270 cu 260 de mii de km

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri pro si contra ML 270 cu 260 de mii de km

    Buna ziua, vreau sa va intreb, pentru un ml 2,7 sunt multi 260000 km? ma bate gandul sa cumpar unul si.........nu stiu ce sa fac, masina e din 2002. Astept sfaturi si pareri, va multumesc mult, sanatate la toata lumea.

  • #2
    Si eu asi vrea un astfel de model dar 260000 sunt cam multi km , cunosti istoria masinii?
    Un prieten de-al meu a avut un astfel de model l-a luat de nou in 2004 (parca era model cu facelift ai 163 Cp oricum) si a facut 100000km cu masina fara sa nu aiba nici o problema, a fost foarte multumit de ea .
    De la o masina cu atatia km te poti astepta la orice .
    Last edited by WSS; 03-28-2010, 01:34 AM.

    Comment


    • #3
      Eu zic ca daca sunt reali si masina nu a fost forjata si s-a avut grija de ea nu sunt multi deloc km aia la un Mercedes,trebuie vazuta masina estetic si functional cum se prezinta.Bafta!!

      Comment


      • #4
        Motoarele CDI din generatia aia merg pana la 6-700.000 km fara probleme majore (asa mi-au zis mai toti mecanici intalniti pana acum).

        In cel mai rau caz, problemele majore care le poti avea la motor:
        • injectori (500-600 lei / buc reconditionati)
        • galerie admisie aer (200-300 euro dezmembrari, ~450 euro reprezentanta, preturile sunt cu mecanism complet: motoras + galerie)
        • turbina (300 euro dezmemrari)
        • pompa de injectie - la care nu stiu sa-ti dau preturi

        Restul pieselor sunt ieftine, si nu are rost sa le mai insir. Ce trebuie verificat in schimb e suspensia si starea caroseriei (sa nu fie cumva lovita).

        Verifica si restul sistemelor electrice de pe masina, sa functioneze absolut toate. Pentru orice chestie care o gasesti defecta cauta preturi. Sa nu cumva sa mergi pe ce o sa-ti zica vanzatorul (el poate sa-ti zic ca e butonul de vina si te costa 30 de lei la dezmembrari, iar la dezmembrari vand butonul numai cu tot cu mecanism la 50euro).

        PS: Eu am un e270 din dec. 2001, si am im bord 247.000km (reali cred ca sunt cu vreo 100.000 in plus). Pana acum nu a avut probleme majore in afara de galeria de admisie pe care urmeaza s-o schimb.
        Last edited by Luxian; 03-29-2010, 09:53 AM.
        ...

        Comment


        • #5
          re

          Salutare ... eu am un Ml 270 w163 cu 167k , motor in 5 cilindrii linie , iar motivul pentru care l'am luat a fost motorul pentru k mai am un sprinter cu acelasi motor pe care l'am cumparat cand avea 300.000 de km iar acum are 370.000 si nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb in conditiile in care merge cu ~ 4000 kg pe ea zilnic .... eu unu sunt foarte multumit de motoarele astea in 5 si din cate am inteles sunt printre cele mai reuste ,acum depinde si de cine a avut masina si ce consumabile a bagat in ea ... Sanatate si sa stapaniti sanatos viitorul mercedes !

          Comment


          • #6
            Originally posted by vanau View Post
            Buna ziua, vreau sa va intreb, pentru un ml 2,7 sunt multi 260000 km? ma bate gandul sa cumpar unul si.........nu stiu ce sa fac, masina e din 2002. Astept sfaturi si pareri, va multumesc mult, sanatate la toata lumea.

            Cel mai bine ar fi sa intrebi despre istoricul masinii, de unde a fost cumparata masina, cand si unde a fost facuta ultima revizie si sa te duci sa o pui pe tester sa ii faci o verificare completa, compresie motor, injectoare, turbina, etc.
            Daca masina a fost cumparata din tara km ar fi reali, dupa un calcul reiese o medie de 35.000 km pe an cea ce ar fi normal, daca e adusa din afara verifica cand a fost facuta ultima revizie inregistrata, la ce data sau an si poti face singur dupa un calcul daca iti pare ceva suspect. Bafta.
            E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

            Comment


            • #7
              Salut, sunt curios cat ajunge o cutie de viteze nou si sh pentru un ML 270 CDI si cam cat ar consuma un ML 270 CDI care o astfel de cutie.
              P.S. Nu am mai deschis un nou post pentru intrebarile mele, daca deranjez imi cer scuze.

              Comment


              • #8
                Subscriu pentru 270CDi

                Iti recomand sa te orientezi catre un 270CDi si nici macar sa nu te uiti la ML230. Motorul acela e lipsit de putere, dar mai ales de cuplu, iar asta se traduce prin performante jalnice si consum excesiv. Faptul ca nu a apucat faceliftul e un argument solid impotriva lui

                Pentru un W163, motorul diesel de 2.7 este cel mai potrivit motor, duce masina la suta in 11 secunde, ceea ce e foarte bine tinand cont ca nu e tocmai o masina noua, iar reprizele sunt foarte decente, cel putin cu cutia manuala. Ca veni vorba de cutie manuala, stiu ca pe benzinar este cutie in 5 trepte, in vreme ce diesel-ul are 6. Pe franare si pe viraje se simte diferenta fata de o berlina, insa fata de 4x4-urile vremii este superior ca tinuta de drum.

                Eu am un 270, il conduc de vreo 3 ani si e in familie de vreo 10 ani si am sa incerc sa-ti fac o lista cu plus/minus.

                Plus:
                Motor extrem de fiabil, accelerari decente pana la 140
                Confort ridicat.
                Consum de 11 in oras, 7-8 in extern
                Design-ul initial imbatranit a trecut testul timpului mai bine decat facelift-ul, care mi se pare expirat acum, mai ales la nivel de parte fontala
                Performante off road bune
                Versatilitate extrem de buna, podeaua ramane plata dupa rabatarea bancetei, iar daca te apuci de cautat, iar optional au fost variante cu 7 locuri

                Minus
                Calitatea asamblarii nu e tocmai demna de W124-le cu care ai fost tu obisnuit, iar unele plastice din interior lasa de dorit
                Dupa mine, lemnul arata oribil inauntru.
                Probleme pe partea electrica, exista un panou care dupa un timp isi pierde etansarea, iar in cazul in care ajunge apa la el ramai fara ABS si ESP pana se usca ( poti pati asta cand ploua torential, de exemplu).
                Galeria de admisie defecta e o problema comuna pt acest motor (500 euro noua)
                Intra mizerie in faruri, nefiind perfect etansate, iar lacul de pe ele se cojeste (un polish de 150 de lei rezolva asta)

                In 10 ani de zile, am schimbat galeria de admisie, kit de ambreiaj, 4 pivoti, capete de bara fata, cureaua de la alternator si o rola de ghidaj. Un calcul mic si rezulta ca piesele m-au costat undeva la 100 de euro pe an! Si in tot acest timp, nu a avut nevoie sa fie tractata, impinsa sau urcata pe platforma pt a ajunge acasa. E masina mea de suflet,pentru ca o stiu de cand eram la scoala generala, singura care am tinut-o vreodata si o recomand oricand oricui.
                obiectiv: 8/10
                subiectiv: 11/10

                Comment


                • #9
                  Salut dar unde as putea sa gasesc un ML270 CDI neinmatriculat dar sa fie facelift sau sa fie inmatriculat in Bulgaria?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dejan24 View Post
                    Salut dar unde as putea sa gasesc un ML270 CDI neinmatriculat dar sa fie facelift sau sa fie inmatriculat in Bulgaria?
                    In Bulgaria ! cauta pe www.mobile.bg
                    ML270 CDI 2004

                    Comment


                    • #11
                      Va salut.Imi puteti spune si mie va rog ce greutate poate tracta un ml 270 sau 320? se poate lega o platforma cu 2 masini,este legal,se poate asa cv.?

                      Comment


                      • #12
                        270 cdi poate tracta 3500 kg: http://www.auto-types.com/mercedes-b...ual-27471.html
                        Dar poti tracta o platforma atat de grea doar daca ai permis categoria B+BE sau C+CE.
                        Last edited by Amentys; 05-15-2016, 14:39 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF