Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lichid de racire negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lichid de racire negru

    Buna seara

    Am o problema cu un MB c200 w204 an 2011. Din nerabdare m-am hotarat sa va intreb. Acum doua zile am sesizat in bord atentionarea pentru a verifica nivelul lichidului de racire, am completat cu apa distilata dar cand am desfacut capacul am observat culoarea lichidului neagra, chiar si asa am completat cu apa distilata si am plecat la munca. A doua zi m-am gandit sa ridic capota si sa arunc o privire cu lanterna si am observat pe scut umezeala tinand cont ca fusese soare 3 zile la rand iar masina sta in garaj noaptea. Dupa ce am scos-o din garaj m-am uitat in urma ei si pavimentul garajului era umed, atingand am observat ca umezzeala are textura uleioasa. Am sunat si am explicat toate astea firmei de la care am cumparat masina, dar nu am rabdare si as vrea sa stiu parerile voastre.
    Multumesc!

  • #2
    Salut,

    Am avut si eu o problema asemanatoare, la modul ca pierdeam antigelul.
    S-a dovedit a fi suportul de la filtrul de combustibil care avea o componenta rupta.
    Ia in considerare si varianta asta ca posibile cauze.

    Succes la rezolvare!

    Comment


    • #3
      E o rechemare pt inlocuirea filtrului de combustibil pt unele modele , om651 , cu pierderea de antigel .
      O alta problema e pompa de apa , mai poate pierde pe acolo.

      Comment


      • #4
        Va trebui sa astept pana saptamana viitoare pentru a afla. Pana atunci va sta in garaj. Ar trebui spalata instalatia de racire?

        Comment


        • #5
          Mai poate fi si si racitorul de ulei, uitate in parte stanga (sensul de mers, partea dreapta cum te uiti la motor) in spate la carcasa de la filtrul de ulei (deasupra compresorului de clima) daca nu cumva de acolo apare problema si din aceasta cauza iti innegreste si antigelul. Normal sunt doar cateva "oringuri" dar fac mari probleme daca nu sunt schimbate.
          Das Beste oder Nichts !!!

          Comment


          • #6
            Piesa (data jos) arata cam asa:
            Das Beste oder Nichts !!!

            Comment


            • #7
              Ce-i drept ca umed sub masina este in partea dreapta cum te uiti la motor, pe acolo practic picura. Totusi sper sa nu fie antigel si in ulei ca am verificat uleiul si era cam dubios, subtire tare si decolorat. Luni cred ca aflu rezultatul, cei de la firma au trimis o platforma vineri si au luat masina.

              Comment


              • #8
                M-au sunat de la service si au spus ca au inlocuit lichidul, ca nu era ulei in el ca era doar foarte vechi. Ca a stat masina cu motorul pornit 3 ore si nu a curs pe nicaieri, ca masina nu are nimic. Si totusi eu aveam podeaua uda in garaj, erau urme clare de picaturi in acelasi loc, eu am completat de doua ori lichidul cu apa distilata pentru ca s-a aprins martor in bord, in total 1 litru. Tind sa cred ca sunt neseriosi. Plus ca am vibratii, la stationare, in schimbator si scaune si la oprirea motorului masina se zdruncina sesizabil... Dar cei de la service spun ca tampoanele de la.motor sunt ok, nu sunt deteriorate si asa trebuie sa vibreze masina. Nu mai stiu ce sa cred, ori am pitici pe creier, ori sunt neseriosi la maxim.

                Comment


                • #9
                  Eu te sfatuiesc sa urmaresti la pompa de apa sa nu ai pierderi.

                  Referitor la vibratii , nu stii daca sunt duse tampoanele decat atunci cand, montezi, unele noi . Sfatul meu e sa le schimbi pe toate 3 .

                  Unde ai facut investigatia la masina?

                  Comment


                  • #10
                    Investigatia am facut-o la un service in Bucuresti, Genesis sau ceva de genu'. Voi lua masina si o voi duce la mine in Iasi la reprezentanta MB pentru verificari.
                    Multumesc mult pentru raspunsuri, voi reveni cu rezultatul verificarii.

                    Comment


                    • #11
                      Mda , mergi la un service , aia sigur nu au mai vazut un w204 , cine stie ce antigel au bagat ....

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua din nou.
                        Intr-un final am intrat in posesia masinii vinerea asta, a fost adusa pe platforma. Ieri am iesit putin cu ea si la un moment am accelerat pana in 4000turatii si dupa 2 secunde mi s-a aprins din nou martor in bord cu verificarea nivelului lichidului de racire. Am ajuns acasa si am parcat-o in garaj, imediat m-am uitat sub ea si picura din nou, tot antigel, dar mai abundent. L-am sunat pe meseriasul lui peste de la Bucuresti si a zis ca nu are cum ca a fost vorba doar despre un schimb de antigel ca la ei nu picura ca masina e ok ca poate s-a reglat singur nivelul si mai trebuie completat cu lichid. Saptamana asta fac programare la Mercedes. Am zis sa scriu aici ca asa ceva nu mi s-a mai intamplat. Nici nu stiu la ce sa ma astept, ce suma de bani sa am pregatita. M-a facut la psihic meseriasul lu' peste. Daca era dupa mine mergeam direct la Mercedes, dar masina fiind cu garantie si cumparata prin firma de leasing am zis sa merg pe mana lor.
                        Sper sa aflu saptamana asta ce are. Pompa de apa, racitor de ulei, garnituri, draci.

                        Comment


                        • #13
                          Poate fi ceva relativ simplu , o pompa de apa , un furtun fisurat , mai era un recall pe filtrul de motorina , trece lichid de racire prin carcasa filtrului ...
                          Te-ai complicat inutil cu service-ul , sa ceri o curatare a instalatiei , sa nu se depuna ceva prin radiator , conducte. Se rezolva pana la urma , stai linistit.

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua!

                            S-a rezolvat problema. Era o treaba banala... Ai avut dreptate b97dmt. Am atasat devizul.
                            Va multumesc pentru sfaturi si timp!
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF