Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune mare instalatia de racire 313

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune mare instalatia de racire 313

    Pierdere de antigel pe la furtunu de supraplin. Cer ajutor.

  • #2
    Busonul e bun,are ulei in apa?
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Prima data schimba busonul de la radiator cu unul original !!Prietenii stiu de ce Apoi mai discutam celelalte cauze...Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Am sesizat ceva pierderi de apa la un furtun de la radiator,am mai strans colierele,dar tot a mai umezit locul respectiv,iar cand desfac busonul dimineata cu motorul rece exista oarecare presiune in instalatia de racire.
        Am lasat cateva curse busonul mai slab si pierderea a disparut,temperatura este ok.
        Este normal sa existe presiune in instalatia de racire chiar cu motorul rece ??

        Comment


        • #5
          Salutare, depinde ce anume inseamna la tine presiune la rece.Un simplu fas cand scoti busonul nu cred ca este o problema, dar un fasait mai lung cred ca ar putea spune ceva.Si logica ar fi urmatoarea:busonul de la radiator are o supapa ca ar trebui sa dea incet si sigur drumul la acea presiune.Ori faptul ca tu gasesti presiune in instalatie chiar la rece mie imi spune ca acea supapa nu mai functioneaza.
          Din proprie experienta iti spun ca la rece gaseam furtunul fleasca sau in cel mai rau caz un mic fas la desfacere (deh, meteahna veche cu verificat furtunele avand in vedere ca am schimbat 3 busoane la radiator si toti spuneau...chiulasa,chiulasa.. )
          In cel mai rau caz poti incerca cu inlocuirea busonului, de preferat pe original ca e doar 80 lei, dar e cel mai sigur....
          Cat priveste pierderea de antigel, verifica si furtunul, sa nu fie copt, colierul sa fie bun iar la o eventuala strangere incearca sa-i schimbi pozitia....Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
            Salutare, depinde ce anume inseamna la tine presiune la rece.Un simplu fas cand scoti busonul nu cred ca este o problema, dar un fasait mai lung cred ca ar putea spune ceva.Si logica ar fi urmatoarea:busonul de la radiator are o supapa ca ar trebui sa dea incet si sigur drumul la acea presiune.Ori faptul ca tu gasesti presiune in instalatie chiar la rece mie imi spune ca acea supapa nu mai functioneaza.
            Din proprie experienta iti spun ca la rece gaseam furtunul fleasca sau in cel mai rau caz un mic fas la desfacere (deh, meteahna veche cu verificat furtunele avand in vedere ca am schimbat 3 busoane la radiator si toti spuneau...chiulasa,chiulasa.. )
            In cel mai rau caz poti incerca cu inlocuirea busonului, de preferat pe original ca e doar 80 lei, dar e cel mai sigur....
            Cat priveste pierderea de antigel, verifica si furtunul, sa nu fie copt, colierul sa fie bun iar la o eventuala strangere incearca sa-i schimbi pozitia....Stima.
            E un fasait mai lung,mai puternic,care cred ca forteaza in instalatie si genereaza si pierderea.
            De cand am lasat busonul slab nu mai pierde,e totul ok,nu scade nivelul...etc

            O sa iau un buson nou,nu e problema.
            Multumesc pt.sfaturi.

            Comment


            • #7
              Eu la ultima masina, am pus busoane noi , inchise la prima treapta, nu la a doua la maxim si am mers bine mersi...280 000 de km !!Nu stiu daca e bine sau nu, dar asta am facut eu si a mers masina fara probleme.De ce zic buson pe original, daca iei pe producator, la prima treapta nu tine deloc, iar la maxim, foarte slab.....Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Am luat buson 72 lei de la atp exodus,dar in continuare m-ia facut presiune asa ca m-am pus si am dat jos chiulasa.La pistonul 2 am vazut o mica suflare catre orificiul de apa,(intre garnitura si chiulasa), am slefuit bine si blocu si chiulasa si am montat inapoi cu garnitura 'elring' si cele dela capac 'victor reinz' Daca rectificam chiulasa trebuia sa iau garnitura cu aprox. 700 lei plus planat si verificat. Nu mai face presiune Acuma o sa vad cand leg platforma2000kg si aprox. 800kg marfa, 2600km dus intors.Sarbatori fericite!!ps. mersi cristi

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dumitru_silviu View Post
                  Am luat buson 72 lei de la atp exodus,dar in continuare m-ia facut presiune asa ca m-am pus si am dat jos chiulasa.La pistonul 2 am vazut o mica suflare catre orificiul de apa,(intre garnitura si chiulasa), am slefuit bine si blocu si chiulasa si am montat inapoi cu garnitura 'elring' si cele dela capac 'victor reinz' Daca rectificam chiulasa trebuia sa iau garnitura cu aprox. 700 lei plus planat si verificat. Nu mai face presiune Acuma o sa vad cand leg platforma2000kg si aprox. 800kg marfa, 2600km dus intors.Sarbatori fericite!!ps. mersi cristi
                  Ai muncit atat si nu ai planat chiulasa??!
                  Asta cu slefuitul, e frectie la picior de lemn....
                  Parerea mea este ca nu o sa tina, mai ales la drumurile lungi si cu platforma dupa....
                  Iti urez noroc!!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF