Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor m111940 - nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor m111940 - nu porneste

    Buna seara.detin un mercedes w124 an 1995 motorizare m 111940.De o perioada de timp mergea foarte prost ,adica porniri grele si consum enorm de benzina,cca.20 l/100km.pina intr-o zi cind s-a oprit, Am dus-o la service si au gasit pompa de benzina stricata.Am schimbat pompa si a pornit.A mers doua zile si de atunci nu mai vrea,Mentionez ca am pus pe direct cele doua pompe de benzina si functioneaza .Am verificat releul de benzina din spatele ABS-ului si este bun.Am adus aparatul de diagnoza si SURPRIZA;nu imi gaseste sistemul.Ce este de facut. Va multumesc anticipat.
    Last edited by cutaresku; 04-10-2016, 16:58 PM.

  • #2
    Daca nu porneste s-ar putea sa fie calculatorul de pornire de pe aripa,ferivica daca ai scinteie la bujii ,daca ai ar putea fi si clapeta daca nu ai scinteie ele de vina,verifica la toate bujiile.
    Last edited by cutaresku; 04-10-2016, 16:59 PM.

    Comment


    • #3
      Cind pun contactul nu cupleaza pompele
      Am pus calculatorul pe el si imi da urmatorul mesaj:The sistem is not found
      Este posibil sa se fi defectat cheia.Mentionez ca este cheie cu radio frecventa din cite stiu.
      Last edited by cutaresku; 04-10-2016, 16:59 PM.

      Comment


      • #4
        Va rog a ma ajuta sa-l repun in functiune. Multumesc.
        Last edited by cutaresku; 04-10-2016, 16:59 PM.

        Comment


        • #5
          Se pare ca este mult prea greu acest subiect.Multumesc oricum celor care m-au ascultat.

          Comment


          • #6
            Salut!
            Pe aripa din stanga fata ai "calculatorul motorului" care are 2 mufe lungi, una sus alta jos.
            La mufa de sus, (nu mai retin exact care pin) ai un fir rosu mai subtire unde ar trebui sa0ti vina 12v cand pui contactul (probabil tensiunea de alimentare a modulului). Am avut asa un caz cand pe acel fir veneau doar 5-6 volti. Am dat un plus 12v printr-o siguranta care era alimentata prin contact, si de atunci nu mai sunt probleme.
            Salve!

            Comment


            • #7
              Recent am avut un M104.992 din '95 la care nu pornea pompa de benzina cand puneam contactul pentru ca nu primea + la calculator si ca urmare acesta nu-si facea treaba. La diagnoza evident nu aparea ECM. La M111 din '95 ar trebui sa ai tot HFM-SFI. Seria masinii ar ajuta un pic.
              Fireste ca ai verificat/inlocuit deja releul OVP... si ca NU ai problemele tipice modelului - izolatia instalatiei motorului distrusa, nu-i asa?

              Comment


              • #8
                Mentionez ca am verificat azi daca am scinteie si nu am.Am schimbat si modulul de injectie de pe aripa dreapta si tot fara scinteie.Modulul are seriile identice cu cel al masiniiAm refacut instalatia electrica personal fir cu fir inclusiv in mufe pe care le-am desfacut in doua ,am schimbat firele ,am izolat si am inchis la loc.Am schimbat si releul OVP,am refacut si cablajul clapetei de acceleratie inclusiv mufa.Invirte dar nu porneste.Deranjant este ca s-a oprit in drum spre casa dupa o zi intreaga in care a mers bine,si de atunci nimic.Poate cu ajutorul vostru voi reusi sa-l repornesc.Multumesc.

                Comment


                • #9
                  VIN-ul masinii este:WDB1240791F316869

                  Comment


                  • #10
                    Inca nu i-am dat de cap.CINE MA POATE AJUTA?Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Posibil sa fie de la imobilizator (daca ai asa ceva)? Modulul e pe undeva sub sezutul banchetei spate...Releul de imobilizare e undeva in bord pe coloana de directie (din auzite). De ce nu incerci totusi sa-i dai +12 v pe pinul cu fir rosu din mufa de sus a calculatorului motor? Desfaci cu grija mansonul de la mufa respectiva, cauti firul rosu care e spre capatul cu manson si il dezizolezi un pic si cu contactul pus masori sa ai 12v fata de masa. Daca ai 12v atunci singura cauza logica e ca e ceva putred in imobilizator.
                      Salve!
                      P.S. Posibil ca testerul sa nu vada ecu din cauza ca nu e alimentat...

                      Comment


                      • #12
                        Am dezizolat firul rosu de la mufa de sus de la modulul de injectie si am observat ca am plus(+)in orice conditii,adica si cu contactul pus si fara cheie in contact.Nu stiu daca este in regula.Am cautat modulul de imobilizare sub bancheta spate si nu am gasit asa ceva.Masina mea este model breck.Multumesc de ajutor.Astept in continuare sugestii.O zi buna sa aveti.

                        Comment


                        • #13
                          Este posibil sa nu am minus la mufa?Care este firul?Banuiesc ca cel maro.Multumesc inca o data.

                          Comment


                          • #14
                            Daca modulul de aprindere nu are tensiune, nu ai scanteie la bujii,bobinele de inductie au tensiune??dupa simptome e ceva electric problema.....

                            Comment


                            • #15
                              Salut! Cred ca iti lipseste minusul de la caroserie la instalatia electrica.E bine sa verifici! Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF