Salut colegule „lava”
Lăsând puţin la o parte problema alegerii uleiului corespunzător de care văd că se ocupă ceilalţi colegi, un aspect foarte important în timpul efectuării operaţiunii de schimbare a uleiului de servo este să NU se pornească motorul atâta timp cât nu este ulei în circuitul de servodirecţie pentru că se distruge pompa de servo dacă lucrează fără ulei. Dacă duci maşina la un atelier stai cu ochii pe mecanic ca pe butelie să nu cumva să pornească motorul din prima şi să facă mişcări stânga-dreapta de volan sub pretextul aerisirii circuitului atâta timp cât încă nu este ulei în circuit!
Corect este ca, după golirea circuitului de vechiul ulei, în prima fază să se umple vasul cu ulei de servo şi să se efectueze mişcări stânga-dreapta de volan cu motorul OPRIT. După ce se completează din nou cu ulei şi se umple din nou vasul se poate porni motorul pentru aerisirea finală a circuitului şi aducerea uleiului la nivel.
Lăsând puţin la o parte problema alegerii uleiului corespunzător de care văd că se ocupă ceilalţi colegi, un aspect foarte important în timpul efectuării operaţiunii de schimbare a uleiului de servo este să NU se pornească motorul atâta timp cât nu este ulei în circuitul de servodirecţie pentru că se distruge pompa de servo dacă lucrează fără ulei. Dacă duci maşina la un atelier stai cu ochii pe mecanic ca pe butelie să nu cumva să pornească motorul din prima şi să facă mişcări stânga-dreapta de volan sub pretextul aerisirii circuitului atâta timp cât încă nu este ulei în circuit!
Corect este ca, după golirea circuitului de vechiul ulei, în prima fază să se umple vasul cu ulei de servo şi să se efectueze mişcări stânga-dreapta de volan cu motorul OPRIT. După ce se completează din nou cu ulei şi se umple din nou vasul se poate porni motorul pentru aerisirea finală a circuitului şi aducerea uleiului la nivel.
Comment