Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se opreste motorul in timpul mersului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Veche discutia,cred ca o fi rezolvat problema pana acum.
    Da colegule,,pompele lucreaza,,le peste 1000 de bari,asta nu inseamna ca sistemele common rail,nu au un regulator de presiune fie el mecanic sau electromagnetic.In anumite momente de sarcina ale motorului presiunea variaza asa cum "canta" ECU.
    Si crede-ma ca am vazut multe motoare care in relanti stau la 270/300 bari pe rail.Si asta cu pompa super buna.

    Comment


    • #17
      Colegu Daniel mi-am dat seama ca sti despre ce este vorba eu doar am atasat scurtatura pentru ca acolo dadea oarecum detaliat functionarea rail. Daca pti sa imi dai si mie o parere am schinbat garnitura de chiuloasa ca imi sufla in borcan compresie parca aveam apa minerala in borcan. motorul mergea ok dar la scoaterea injectoarelor cred ca sti ca se scot destul de greu eu a trebuit sa le demontez sa pot monta extractorul . Dupa remontare la relanti merge ok dar cind o turam peste 250 se oprea ,am observat ca la un injector pe retur imi scapa prea mult , am desfacut injectorul si am pilit un pic filetul pentru ca am observat si la remontarea, ca pastila , sau acea palarie sub care se afla o biluta cit un virf de pix si peste vine un tubulet. atingea in filet cum a fortat extractorul sa ranit filetu si cind am introdus (nu stiu cum sa le denumesc componentele din interiorul injectorului) in fine dupa remontare masina se tura in gol dar in sarcina pe la 3000de turati mai ales daca ii dau splint se opreste. Specific ca inaintea interventiei pe injector peste 2500 de turatii chiar si ingol mi se oprea si se aprindea EDC si ramine aprins pna la resetarea cu testeru, si pe tester imi dadea 2 coduri P1187 si P1190 care am inteles ca se referea la presiunea de pe rampa dar dupa interventia pe injector in gol se tureaza la maxim dar in sarcina la peste 3000 mai ales in panta se opreste se aprinde EDC dar la repornire se stinge.La testare imi gaseste P1187 tot referitor pa presiunea de pe rampa.Ce parere ai ?

      Comment


      • #18
        Salut Csylcser,
        Schimba injectorul cu pricina.Acolo unde tu spui ca s-a intervenit ,la injector,acea biluta mica si restul componentelor,fac parte din supapa de retur.La reasamblarea injectorului cu siguranta era nevoie de testare la bancul de probe,eventuala recalibrare.Asa cum am mai spus, simplu pentru tine,schimba injectorul cu probleme fie el nou sau SH.

        Comment


        • #19
          Multumesc mult colegu Daniel daca duc injectoarele la recalibrat la banc cred ca rezolv problema. Iti multumesc inca odata pt informatie.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF