Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Intrebare intrebatoare:
    DOT 5.1 este bun in loc de dot4+? Eu am comandat un trw 5.1, dar n-am apucat sa-l inlocuiesc.

    La w168 160:
    Am aceleasi probleme cu rulmentul de presiune, care face un zgomot infernal. Ambreiajul nu da semne de oboseala, dar si cutia zornaie.
    M-am decis sa-l schimb, dar as vrea sa stiu ce include in operatiune...
    Stiu ca trebuie dat jos motorul, dar care este procedura, la ce trebuie sa fiu atent, pentru ca mi-e frica de mecanicii de 2 lei. Am un mecanic foarte bun, dar care nu are elevator sau macara, este un vecin care mai repara masini din pasiune. In rest, toti sunt o pleava si un pamant, cel putin cand vine vorba de masina mea. Am ajuns sa studiez din scoarta in scoarta A Class info si sa le dau lectii altora.

    Comment


    • #77
      Cred că da. Diferă doar punctul de fierbere. Dot5 parcă era siliconic și ăla nu era recomandat. Oricum bine ar fi să nu le amesteci.

      Motorul se dă jos cu 2 cricuri și niște capre să susțină mașina. Mie așa mi-a făcut distribuția. Fără elevatoare și drăcii, pur si simplu într-o curte.

      Se scoate cadrul cu tot cu pompa de servo și rămâne suspendat pe cricuri / planetare. Nici măcar clima nu trebuie golită. Compresorul de AC rămâne suspendat în conducte.

      Dacă tot o desfaci musai să te uiți la alternator și la electromotor. Cel puțin periile să le schimbi. Dacă omul e pasionat nu mi-aș face probleme. Mulți fug ca de dracu în a da motorul jos, dar după ce am văzut procedura e chiar simplu.

      De asemenea neapărat dată jos bateria și scurse lichidele. Ambreiajul trebuie aerisit după.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #78
        Am auzit ca trebuie sa efectuezi operatiunea cu masina bagata in marsarier altfel o sa ramana becurie de marsarier aprinse tot timpul.Sa ma corecteze cineva daca gresesc!

        Comment


        • #79
          Nu greșești dacă te referi la contactul de mers înapoi. Dar ăla nu se desface, rămâne pe cutie. Se desfac însă cablurile din timonerie, de deasupra de cutie.

          Am înțeles că se poate da jos doar cutia, dar eu zic că nu merită chinul. Îl dai jos și-l faci bucăți. Eu aș zice să nu mai reciclezi antigelul. Cu uleiul faci cum crezi că-i mai bine. Eu am schimbat tot mai puțin freonul și lichidul de frână.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #80
            Scuze pentru postarea dinainte nu știu cum am putut scrie în halul ăla. Ideea în sine e următoarea, sper să nu omit pași:

            1. Deconecrezi bateria și scurgi antigelul;
            2. Ridici mașina cât poți și o pui pe capre;
            3. Desfaci alternatorul, compresorul, desfaci tija de la direcție din camera motorului. De asemenea desfaci și cablurile de la cutia de viteze (tot din camera motorului). Asta după ce ai scos filtrul de aer, ECU și ce mai e pe acolo;
            4. Slăbești șuruburile de la planetare (de la roți) și dai jos furtunele de la radiator și de la cel din interior;
            5. Desfaci suporții și ridici puțin motorul cu cricurile;
            6. Desfaci cadrul și cu motorul suspendat pe cricuri scoți cadrul;
            7. Scoți planetarele din roți și începi să lași ușor motorul; Aici aș zice să-l iei din aproape în aproape și să nu dai cu el de pământ cum am făcut eu. Trebuie să mai fie niște cabluri (plusul de forță la electromotor) și legătura la masă cel puțin;

            Mare grijă să nu agăți țeava pe unde alimentezi cu ulei. O să rămână ca un periscop deasupra; Dacă se lucrează încet și cu grijă imposibil să nu o duci la capăt. Nu desfaci bielele de direcție de pe cadru, le scoți de deasupra de roți. Asta ca să nu mai refaci geometria.

            Cam asta e, dacă-mi aduc bine aminte. A, și grijă când scoți furtunul cu lichidul de frână, o să curgă pe jos. Din câte am înțeles e foarte coroziv.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #81
              Ce bine de-ar fi asa simplu. Ai uitat de cablurile de la senzori (camshaft, crankshaft, knock, oil level), cablajele de la injectoate, etc. Toate astea trebuie deconectate. Atentie la senzorul de detonatie si la cel de nivel ulei... sunt deasupra motorului si nu se vad. Ce facem cu galeria de evacuare?
              Sunt si alte metode mai simple. Una ar fi scoaterea motorului cu tot cu cadru iar alta inlaturarea jumatatii din stanga a cadrului( fara a misca motorul). Cateva poze cu motorul pe masina si ambreiaj nou.
              Attached Files
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #82
                Aşa-i, mai trebuie 8, 9 şamd. La mine galeria de evacuare a rămas prinsă de motor. S-a desfăcut doar toba (îs nişte şuruburi cu arcuri, ce s-au rupt). Cablurile alea pot rămâne pe motor dacă-s securizate cum trebuie. Cum am zis mare grijă, lăsat câte puţin şi văzut în ce mai stă / agaţă. Altfel ajunge prostia aia pe unde se pune ulei în radiator, se roteşte motorul şi se rupe ţeava de la termostat (e ceva de plastic acolo parcă). Şi atunci să vezi distracţie.

                Acuma ce să zic, fiecare face cum crede că-i mai bine. La mine l-a scos cu tot, l-a desfăcut aproape tot (chiuloasa a mai rămas pe blocul motor) în rest cutie, baie de ulei, pompă, planetare, tot a fost dat jos şi verificat. N-o desfaci zilnic.

                Spor la treabă.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #83
                  Multumesc de raspunsuri.
                  Pe mine ma intereseaza varianta mai simpla, nu am de reparat nimic la motor, poate doar verificat cate una-alta.
                  Laur, pozele sunt facute la inlaturarea jumatatii cadrului?
                  Cam in cat timp ar termina?

                  Comment


                  • #84
                    Da, am inlaturat jumatate din cadrul motor. Lucrarea efectuandu-se in garaj, fara cricuri hidraulice sau elevator, mi-a fost mai usor, decat sa cobor motorul. Unui service n-ar trebui sa-i ia mai mult de doua zile. Eu lucram la ea 2-3 ore pe zi, noaptea, dupa ce ajungeam de la munca.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF