Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Recomandare DPF Off + Resoftare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mergi pe mana lui alin CL600 (alex) la motorul tau in materie de workshop. Cat despre eroarea de back pressure am mari dubii sa fie semnalata in mod corect avand in vedere ca eu nu am avut probleme cu backpressure ul nici dupa ce am eliminat ambele pastile ceramice din catalizator si dpf. Teoretic ar trebui sa incarce turbinele mai sus dar asta se simte cel mai bine (in sens negativ) atunci cand accelerezi constant pana sus peste 200 , la schimbarea de treapta. Si apropo de astia care spuneti ca scoate fum negru dupa dpf off sau ca afecteaza motorul ,ca nu iei itp ul.. afirmatiile voastre provin si din alta sursa decat google ? totusi 651 e un motor destul de tricky, si in ciuda trendului tot mai intalnit de a diagnostica masina dupa primele 2 simptome relatate de client fara o diagnoza si fara un bagaj de cunostinte pe motorul asta. Eu , ca posesor de 651 de mai bine de 2 ani pot baga mana in foc (si ma va contrazice alex) ca aceeasi eroare pe 3 masini diferite poate avea 3 cauze diferite , implicit solutii de rezolvare.

    Comment


    • #17
      Bogdan este exceptia care confirma regula, este cel 1% din tot ce exprim eu cu 99 si este motivul pt care spun mereu 'poate' sau 'cred ca'...

      Si da, Bogdan are dreptate chiar daca eu nu il cred...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        numai cand a fost vorba de masina mea ai fost categoric si ai omis "poate" / "cred ca" spunand raspicat "motoru tau e pe capat, da-o !! " Cu mici probleme ce pareau capat de tara si ajunsesem sa risc 10 lei pe benzina sa i dau foc, am inceput sa aprofundez motorul asta si o sa ti dau dreptate curand la "de la cobra pana n prezent " reprezinta The Engine.
        Apropo de DPF.. ne auzim la telefon sau am black list ? Nici acum nu sunt impacat cu functionarea motorului dar legat de interventiile facute la tine n am ce spune. Si culmea, desi nu crezi ai fost singurul care a umblat pe sw masinii.

        Comment


        • #19
          Se poate spune numele tunerului , macar sa stim de cine ne ferim pe viitor ?
          Honda.

          Comment


          • #20
            Nu conteaza numele, aproape toti tunerii folosesc aceeasi solutie pt euro5 la MB.

            A fost la mine si toata rutina regenerarii era activa, exact cum ma asteptam tunerul din nepricepere sau din hotie a bramburit doar niste valori ale senzorului de presiune diferentiala si a oprit afisarea codurilor de defect, aberand clientul ca daca acele valori raman 0, regenerarea nu va mai pornii.
            A omis sau chiar habar nu avea ca la euro5 regenerarea porneste si dimineata pt a incalzii mai repede motorul si la fiecare 250km de mers in oras si in multe alte situatii indiferent de valorile bramburite.
            La alte marci, probabil, regenerarea este primitiva si se intampla atunci cand filtrul se umple si senz diferential semnaleaza asta.

            Prosteala ca se trimite softul in Germania tine loc oricarei logici elementare. Daca intrebi sau daca ceri sa vezi ce anume face tunerul, invariabil raspunsul este acelasi.

            Si daca ne gandim la partea legala, in principiu asta e treaba RAR-ului, omul plateste 100 euro pt 204 CP tocmai pt rutina complicata a regenerarii si dupa aia se amechereste si se pisa pe noi restul ca el e smecher si scuipa fum, pune xenoane in proiectoare si tot asa din rau in mai rau.
            Last edited by cl600; 03-12-2016, 16:20 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              Ce nu reusesc eu sa inteleg este ce efect negativ are faptul ca masina isi urmeaza aceasta rutina? Toti senzorii sunt la locul lor si sunt functionali, inclusiv cel de presiune diferentiala. Toate piesele sunt la locul lor, mai putin partea de ceramica a filtrului.

              Daca masina isi face rutina despre care vorbiti, cu ce afecteaza? Daca si-o facea cat timp aveam ceramica pe ea nu afecta cu nimic banuiesc. Acum de ce ar afecta-o?

              Tocmai, mi se parea o problema daca tunerul ar fi dezactivat aceste rutine pentru ca atunci functionarea masinii ar fi fost afectata (s-ar fi incalzit mai greu etc).

              Nu vreau sa-i fac reclama negativa tunerului pana nu am un simptom negativ. Deocamdata masina merge foarte bine, singura problema este cu senzorul de contrapresiune care inregistreaza valori prea mici cu motorul rece si imi da eroarea P0471.

              Simptomul acesta L-AM AVUT CU LUNI DE ZILE INAINTE DE A FACE DPF OFF.

              Daca voi avea simptome legate de DPF, fiti siguri ca ii voi face reclama negativa tunerului din plin.
              Administrator magazin online de cafea boabe

              Comment


              • #22
                Procesul porneste conform rutinei neanulate, insa din cauza parametrilor care nu se schimba din cauza bramburelii tunerului se opreste imediat ( asta daca nu sunt defecte - daca sunt face la fel...)
                Dupa un timp mai lung sau mai scurt incearca din nou. Daca regenerarea ar fi decurs corect urmatoarea se face mai trz, daca nu, atunci se face mai repede.

                Astfel apara diluarea uleiului din cauza proceselor f dese, cu motorina postinjectiei.

                Simplu, nu?

                Daca nu ti-ar fi anulat codurile de eroare, gaseai ceva de genul - regeneration to often...cod care apare atunci cand regenerarea se intampla mai des decat trebuie.
                Last edited by cl600; 03-13-2016, 01:16 AM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF