Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa servodirectie reconditionata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa servodirectie reconditionata

    Buna ziua domnilor,



    Buburuza mea are probleme la pompa de servo.
    Mai exact , imi pica servo (manual) de fiecare data cand trag de volan maxim stanga sau dreapta.....
    Am vorbit cu mecanicul sa-mi curete/schimbe acei papuci/cleme de la servo (are 16 ani masina si ma gandeam ca pot fi oxidati ) degeaba ,problema persista.

    Ulei am,nu ar fi problema asta.

    Intrebarea mea este..... o pompa reconditionata este 900 lei ,una noua 3000 lei . Mecanicul mi-a spus ca o pompa de la un Logan (nu stiu ce model) s-ar potrivi , asta ca sa pot cumpara una noua.

    Stie cineva ceva despre acest aspect? Sau imi complic existenta degeaba cu pompa de Logan?

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

  • #2
    Buna dimineata.
    Am avut ocazia sa conduc logan cu servo. Se misca foarte greu volanul comparativ cu masina mea, parerea mea... Eu unul nu as pune pompa de logan pe A Class, nici daca mi se ofera pompa de logan "moca".
    Incearca sa cauti la dezmembrari. Sunt unitati care dezmembreaza masini si ofera garantie si 6 luni la unele piese. Eu am dat pe a mea 150 Euro cu tot cu manopera. Unii au spus ca am dat mult. Abia ce luasem masina si a picat... Acum o schimb si eu, dar Doamne fereste!
    Decizia iti apartine! Numai bine!
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Eu am schimbat pompa cu una remanufacturata. A costat aprox. 900 ron cu 18 luni garantie. Merge de 5 ani.

      Comment


      • #4
        Buna ziua !




        @cezarkage:




        Presupunand ca doua masini oarecare sunt sanatoase ca tehnica, faptul ca la una din ele volanul se misca mai usor sau mai greu decat la cealalta nu are neaparat de-a face cu pompa de servo. Pompele poa' sa fie la fel la specificatii tehnice, mai exista in schimb ceva ce se cheama "gradul de asistare" al directiei respective.


        Daca raportul de demultiplicare al casetei de directie difera intre cele doua masini comparate, ceea ce simti tu la biceps va fi diferit de la o masina la alta chiar daca pompele sunt identice...


        De obicei, acolo unde sunt implicate greutati mai mari (SUV-uri, de exemplu) caseta este mai demultiplicata, deci directia are un grad de asistenta mai mare. Deasemenea, acolo unde masina X are doar tractiune spate, directia ei nu are nevoie de a fi asistata atat de puternic, ca nu are de tras si planetarele dupa ea.

        In plus, aceeasi masina poate avea grad de asistare diferit, in functie de piata unde a fost destinata comercializarii initiale. Americanii merg pe ideea de confort si conduc de obicei hardughii grele. Vor scaune moi, pedale moi, suspensii moi, directie moale, etc... Europenii sunt mai "rigizi" la aceleasi capitole.


        O prietena care mi-a mutat odata Jeep-ul Cherokee din 1989 (cu roti de 33" in diametru) dintr-un loc intr-altul a ramas putin socata ca "totul merge usor la masina ta", in comparatie cu Skoda ei Fabia noua...




        Dragos

        Comment


        • #5
          Originally posted by moisedan View Post
          Eu am schimbat pompa cu una remanufacturata. A costat aprox. 900 ron cu 18 luni garantie. Merge de 5 ani.
          La aceasta varianta m-am gandit si eu , sa apelez.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Heavy D. View Post
            Buna ziua !




            @cezarkage:




            Presupunand ca doua masini oarecare sunt sanatoase ca tehnica, faptul ca la una din ele volanul se misca mai usor sau mai greu decat la cealalta nu are neaparat de-a face cu pompa de servo. Pompele poa' sa fie la fel la specificatii tehnice, mai exista in schimb ceva ce se cheama "gradul de asistare" al directiei respective.


            Daca raportul de demultiplicare al casetei de directie difera intre cele doua masini comparate, ceea ce simti tu la biceps va fi diferit de la o masina la alta chiar daca pompele sunt identice...


            De obicei, acolo unde sunt implicate greutati mai mari (SUV-uri, de exemplu) caseta este mai demultiplicata, deci directia are un grad de asistenta mai mare. Deasemenea, acolo unde masina X are doar tractiune spate, directia ei nu are nevoie de a fi asistata atat de puternic, ca nu are de tras si planetarele dupa ea.

            In plus, aceeasi masina poate avea grad de asistare diferit, in functie de piata unde a fost destinata comercializarii initiale. Americanii merg pe ideea de confort si conduc de obicei hardughii grele. Vor scaune moi, pedale moi, suspensii moi, directie moale, etc... Europenii sunt mai "rigizi" la aceleasi capitole.


            O prietena care mi-a mutat odata Jeep-ul Cherokee din 1989 (cu roti de 33" in diametru) dintr-un loc intr-altul a ramas putin socata ca "totul merge usor la masina ta", in comparatie cu Skoda ei Fabia noua...




            Dragos

            Hmmm, m-am gandit si la aceste aspecte.... tocmai de aceea am intrebat. Desi sunt inapta cand vorbim de masini , mi-a dat cu radical ipoteza cu loganul .
            Multumesc [pentru raspuns.

            Comment


            • #7
              Cautati-l pe AlexCristian. E de prin Piatra Neamt sau pe acolo... Stiu ca repara si ar fi ieftin.
              A mea ma lasa la viraje stranse. Repornesc motorul si merge. Cum cat de curand sper sa o vand, nu-mi mai bat capul.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by adip1962 View Post
                Cautati-l pe AlexCristian. E de prin Piatra Neamt sau pe acolo... Stiu ca repara si ar fi ieftin.
                A mea ma lasa la viraje stranse. Repornesc motorul si merge. Cum cat de curand sper sa o vand, nu-mi mai bat capul.
                Pai eu sunt din Bucuresti......asta patesc si eu. Iau stanga/dreapta maxim si pica servo. Repornesc motorul si TOTUL este OK

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gabriela S View Post
                  Pai eu sunt din Bucuresti......asta patesc si eu. Iau stanga/dreapta maxim si pica servo. Repornesc motorul si TOTUL este OK
                  Demontezi pompa si i-o trimiti. Dar daca nu-l cauti...
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    EU dezmembrez a class, pot oferi pompa si montaj 600+100 lei. 0766655507

                    Comment


                    • #11
                      Pompa servo si soedoometer

                      Salut, vreau sa schimb pompa servo fiind defecta , aveți ideie daca contează codul de pe pompa .......? Si ceasul din bord la fel sa le schimb "speedometer A1685404711" asta e codul la mine , cu ce cod ar mai fi compatibil si daca e..... a170 1,7 cdi '99

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Costi11 View Post
                        Salut, vreau sa schimb pompa servo fiind defecta , aveți ideie daca conteazã codul de pe pompa .......? Si ceasul din bord la fel sa le schimb "speedometer A1685404711" asta e codul la mine , cu ce cod ar mai fi compatibil si daca e..... a170 1,7 cdi '99
                        Buna Gabriela! Daca nu cumva ai rezolvat problema cu pompa ambreiaj tio ofer eu mult mai ieftin decat la
                        Dezmembrari! Doar anunta-ma am preturi extreme de mici si marfa super buna

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Eu nu pricep nici o boaba din ce vrei sa spui...
                          Citezi mesajul colegului Costi11, te adresezi Gabrielei si-i oferi o pompa de ambreiaj..., cand ea, anul trecut, avea nevoie de o pompa de servodirectie.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF