Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A140 semi-automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sigur trebuie să fie un mod de a-l repara. E un nene în Londra "Forrera, Mercedes A Class Specialist" (vezi pe facebook) omul e foarte ok, tot ce l-am întrebat mi-a răspuns.

    Dacă merge cu ciocăneala aş zice de un contact imperfect. Cel mai ptobabil periile.

    Cred că-i zice ACS pump sau clutch actuator. Ceva-mi spune că nu ai citit linkul de mai sus.

    Pe undeva scrie că:
    "I found that a sharp bang to the passenger side wing (left hand front wing just above the wheel) cured the problem for a short period. Then I discovered this was where the ACS actuator was located. I decided to investigate further. "
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      La engleza mea iti spun ca nu l.am citit ,alta intrebare cautand aqm pe net am gasit un a160 se potriveste acea piesa despre care vorbesc si la a140,este tot semi automata

      Comment


      • #18
        Hai să te învăţ o chestie:

        https://translate.google.com/ Iei linkul şi-l pui în stânga. Laşi detect language şi în dreapta pui română. Dă rateuri, dar tot se înţelege. Am văzut la Location: Anglia şi am zis că noh... scuze.

        Dacă ai răbdare o să caut şi seria dar acum site-ul unde mă uit http://www.ilcats.ru/ e jos. Poate sare alt coleg cu chestii gen Autodata / WIS.

        Eu-s calculatorist, nu mecanic, ceea ce zic pe aici sunt doar păreri personale şi interpretări. Mi-am şi luat-o în barbă de multe ori pentru asta.

        Dar după ce am citit pe acolo tind să cred că-s periile. Eu zic că n-are sens să schimbi piesa cu tot când se poate rezolva cu maxim 10 lei sau cât or fi cărbunii respectivi. Nouă clar nu se merită sa o iei, iar second precis dai peste ceva asemănător. Periile alea eu le pun la capitolul consumabile.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #20
          Am inteles ideea cred ca imi este destul de necesar ceea ce ai facut tu,o sa vad maine ce si cum sa il dau jos,eventual sa il desfact poate are ceva prin el pacolo,multumesc mult pentru cautare sper sa ma si ajute intr.un fel sau in altul !!

          Comment


          • #21
            N-ai de ce, de aceea ne-am strâns aici. Totuşi aş zice să mai aştepţi o vreme, poate vine altcineva şi cu ceva sfaturi de "cum să". De desfăcut e chiar simplu, de pus la loc e mai greu.

            Vezi că ai pe acolo lichid de frână din ce văd. Ai grijă cu mizeria că e extrem de coroziv. Înainte de a desface poate merită un reset. De aerisit nu ştiu cum se procedează, eu am pe a mea 3 pedale şi n-am citit nici eu cap coadă link-ul ăla.

            Eu te-aş ruga să citeşti ce ţi-am trimis şi revino cu întrebări înainte de a desface. Ne mai dăm cu părerea, poate apare cineva care chiar a umblat pe acolo.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #22
              Eu l-am schimbat pe masina la 2 saptamani de la cumpararea masinii. Am gasit unul de anglia (volan pe dreapta) si a mers chiar daca codul era altul. Am incercat si au sa schimb carbunii, dar la mine era ars modulul electronic. De aerisit, se face numai cu STAR. Tot atunci se face si calibrarea pe uzura ambreiajului.

              Comment


              • #23
                Salutare,revenind din nou la problema veche,cautand peste tot la toate scrapurile pe aici,cautand pe toate saiturile sa gasesc piesa care imi trebuie si in cele din urma am gasit dar deja ma duce foarte mult ca tre sa fac comanda din Germania la Mercedes,as vrea sa intreb daca a facut cineva sau exista undeva treptele prin care poti face o masina din semi-automata sa o faca manuala ca asta ar fi singura solutie sa mai pot merge si eu cu masina,daca este cineva in tema si imi poate explica si mie etapele as fi foarte recunoscator!!

                Comment


                • #24


                  Vorbeşte cu Attila, se pare că a făcut conversia. Doar de curios, ai desfăcut şi ai schimbat periile? De ce crezi că trebuie schimbat cu tot?
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #25
                    nu l-am desfacut eu pentru ca l-as desface in necunostinta de cauza,pe unde am fost cu el sa intreb daca se poate repara mi sa spus scurt ca nu se baga pentru ca este munca multa si bani putini,am cautat sa il cumpar de pe aici mi sa spus ca este foarte cautat ca este prima piesa care cade de la masina cand nu se merge cu masina cum trebuie(aici nu am inteles,nici nu am cerut prea multe detalii ca nu ma interesat) si m-am interesat si la reprezentanta Mercedes si mi sa spus de acolo ca ma costa undeva la 190 £ ca sa mi-l repare si 250 sau 260 £ sa imi faca comanda de el din Germania ca nu se tin pe stoc deoarce este o piesa scumpa si cand este cazul se comanda,tot de acolo mi sa spus si acest lucru ca mai repede as face masina manuala ca ies mai bine ca bani,am vrut sa o fac acolo dar au spus ca nu fac acest lucru .. si m-am hotarat eu sa caut pe net si cu ce mai ma ajutati si voi sa o fac manuala (ce mi-ar trebui,trebuie ceva modificat/nu trebuie,care sunt pasii de a face acest lucru,mi-ar reusi mie daca sunt in necunostinta de cauza .. )

                    Comment


                    • #26
                      Hai că mi-a plăcut, ești figură maxim.

                      Ți-am dat aproape pe tavă rezolvarea problemei, cu tot cu modul de traducere. Ai zis că o bocănitură în aripă rezolvă problema pentru o perioadă scurtă de timp. Nenea ăla în link explică exact aceleași simptome și pas cu pas modul de rezolvare.

                      Dacă zici că-i complicat de schimbat niște perii, eu-ți urez succes în a face conversia la manual.

                      Spor!
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF