Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Urgent! Schimbare cutie viteze w124!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent! Schimbare cutie viteze w124!

    Salut baieti! Am o "printesa" care e putin bolnavioara in acest moment. Boli multiple, care sunt in curs de tratament. "Printesica" e o benzinara incurabila de 2.3 litrii, nascuta in anul Domnului '92, care are in acest moment in dotare 4 trepte de viteze, naravase si care abia asteapta sa se inmulteasca. Ca sa trec intr-un registru mai serios, W124-ul meu va primi in scurt timp o cutie in 5 trepte. Intrebarea mea este: ce Dumnezeu presupune asta? De timonerie si cutie m-am ocupat deja. Din cate am inteles mai inseamna, ba o placa de presiune, ba o volanta, ba nu stiu ce... Sunt sigur ca unii dintre voi ati mai facut asta si v-ati confruntat cu astfel de probleme. Va rog sa imi enumerati ce pot gasi pe acolo. Va multumesc mult!

  • #2
    Salut!
    In mod normal, ambreiajul (placa, disc, volanta) raman pe partea motorului. Tragand inspre spate cutia, doar rulmentul de presiune cu furca aferenta ramane pe priza cutiei. E bine sa arunci un ochi la placa de presiune si disc, sa vezi in ce stare sunt. Trebuie demontate de pe volanta daca vrei sa vezi starea lor.
    In rest iti mai raman 2 probleme! Primul tronson de cardan, de la flansa cutiei la rulmentul intermediar. La cutia cu 4 viteze e mai lung, deci la 5 viteze e mai scurt! Si pe deasupra, trebuie mutat jugul de sprijin cu suportul cutiei tot spre in spate.De regula sunt gaurile date din fabrica. Nu stiu daca au si piulitele aferente in gauri.
    Spor la surubarit!

    Comment


    • #3
      Grupul spate iti trebuie sigur si el daca vrei sa faci treaba.

      Comment


      • #4
        Verifica priza cutiei, sa vezi daca e scurta sau lunga! (adica volanta dubla sau simpla)
        Daca ai volanta simpla si cutia e pentru dubla sau invers, vei fi nevoit sa schimbi si volanta, impreuna cu tot kit-ul de ambreiaj!
        Daca ai priza la fel pe ambele cutii, ai scapat de treaba asta!

        Comment


        • #5
          Salut baieti! Multumesc pentru raspunsurile date pana acum. Cum au fost sarbatorile, nu am facut mari presiuni asupra mecanicului meu si cam luasem o pauza. Asa ca voi lua fiecare subiect postat de voi si voi explica cam ce implica pana acum masina mea.


          Originally posted by adicucu View Post
          Salut!
          In mod normal, ambreiajul (placa, disc, volanta) raman pe partea motorului. Tragand inspre spate cutia, doar rulmentul de presiune cu furca aferenta ramane pe priza cutiei. E bine sa arunci un ochi la placa de presiune si disc, sa vezi in ce stare sunt. Trebuie demontate de pe volanta daca vrei sa vezi starea lor.
          Tot ce tine de ambreiaj e ok. A fost schimbat in urma cu vreun an jumatate. Not my fault! JUR! )


          Originally posted by adicucu View Post
          In rest iti mai raman 2 probleme! Primul tronson de cardan, de la flansa cutiei la rulmentul intermediar. La cutia cu 4 viteze e mai lung, deci la 5 viteze e mai scurt!
          Asta e rezolvata deja. Domnul de la care voi lua cutia, mi-a spus deja de aspectul asta si voi lua si acea bucata de cardan.


          Originally posted by adicucu View Post
          Si pe deasupra, trebuie mutat jugul de sprijin cu suportul cutiei tot spre in spate.De regula sunt gaurile date din fabrica. Nu stiu daca au si piulitele aferente in gauri.
          Poti sa-mi oferi mai multe detalii?

          Leo, tu ziceai de grupul spate... poti sa detaliezi putin te rog?

          Raul, cutia in 5 trepte va proveni tot de pe un 2.3 benzina din '91-'92. Adica perioada foarte apropiata intre cutii, motoare la fel, aceiasi KW, singura diferenta fiind numarul de trepte. Oricum astept sa ii dea mecanicul meu cutia jos, ca sa pot compara pozele pe care le-am primit de la baiatul cu care am vorbit deja.

          Astept cu interes raspunsurile voastre. Mersi mult!!!

          Comment


          • #6
            Buna seara !






            In 1992, W124 E230 vine cu urmatoarele combinatii cutie/grup:



            - cutie manuala cu patru trepte (3.91/2.17/1.37/1.00 R3.78), grup 3.27.
            - cutie manuala cu cinci trepte (3.91/2.17/1.37/1.00/0.81 R4.27), grup 3.46
            - cutie automata cu patru trepte (4.25/2.41/1.49/1.00 R5.67), grup 3.27.



            Grupul spate la cutia cu cinci trepte e ceva mai "scurt" , ca sa compenseze ultima treapta putin mai "lunga" a cutiei.


            Schimbarea grupului nu este neaparat obligatorie, dar in acest caz caderea de turatie in ultima treapta s-ar putea sa fie prea mare pentru motor, si sa cam uiti de treapta a cincea la viteze sub 80km/h, mai ales daca ai ceva kilograme in masina...


            Daca tot primesti cutia aia, poate iei si grupul la pachet. Si frumos ar fi sa iei tot cardanul de la donator, nu numai bucata din fata...





            Dragos

            Comment


            • #7
              Salut Dragos! In primul rand, multumesc pentru raspuns!

              In al doilea rand, as vrea sa spun ca a 5-a treapta de viteza ar avea rolul de a nu mai solicita atat de mult motorul la viteze mari. Nu ma gandesc la cutia cu 5 trepte ca la o varianta ca masina sa imi consume mai putin. Nu merg la consum cu masina pentru ca avand un motor de turatii, mi se pare ca pur si simplu il chinui mergand cu el subturat. Mergand frumos cu masina, nu schimb sub 2500-2700rpm.

              Apropo de kg in plus, nu imi folosesc masina pentru a cara cine stie ce greutati. 2-3 plase de la cumparaturi sunt cam tot ce "car" cu masina. E o masina pe care pur si simplu o iubesc, o masina care mi-a tocat mai multi nervi si bani decat orice femeie (asta ca sa nu mai zic ca iubita mea ma asteapta in pat de ceva timp si eu sunt la PC si scriu postari despre masina ) pe care o cunosc, o masina care va ramane in posesia mea pentru mult timp. O voi restaura cu timpul, dar pana voi avea banii necesari pentru o restaurare, incerc sa o tin impecabila din punct de vedere mecanic.

              P.S. Daca incalc vreo regula a forumului fara a-mi da seama, va rog sa imi spuneti. Chestii de genul dublu-post sau alte nebunii d-astea. Mersi mult!

              Comment


              • #8
                Salutare tuturor! Astazi, "printesica" a revenit la viata. A iesit din service si e dornica sa "manance" din nou asfaltul. Atat de dornica incat se accelereaza singura. Dar voi reveni asupra subiectului.
                Intai sa vorbim despre ce s-a intamplat cu ea. Paaaaaai, s-a inlocuit cutia?! Asta ar fi prima intrebare pe care cei care au mai citit topicul si-o vor pune. NU! Din pacate, am avut nenorocul de a nu gasi o cutie care sa se potriveasca pe masina mea. Keep searching for... In schimb s-au schimbat urmatoarele:
                - rulment intermediar (anteriorul era pur si simplu pulverizat si de altfel si "tobosar". Batea in cardan de numa')
                - ulei + filtru (vedeti mai jos de ce)
                - s-a sudat baia de ulei, care sparta fiind a avut nesansa, la fel ca si cutia, de a nu-si gasi o sora geamana care sa o inlocuiasca. (de aici si treaba cu uleiul)

                Revenind la subiectul anterior, si anume self-acceleration, exista printre dumneavoastra persoane care au mai intampinat o astfel de problema? A mea se accelereaza pana la 3000rpm, revine la relantiu, si imediat 3000rpm. Cand merg cu ea, ramane accelerata, cand "stau" cu ea ramane accelerata. Oare ce sa fie? Am mai avut problema asta in trecut si s-a rezolvat de la sine in momentul in care pur si simplu, din disperare, am alergat masina prin oras cu schimbari de trepte numai in 6500rpm.

                Nu am de gand sa mai repet experienta pentru ca acum sunt un sofer mult mai potolit si matur si nu am de gand sa ajunga iar in service pentru alta problema decat cea in cauza. Asa ca, daca ati mai avut o astfel de problema, butonati si aici.

                Multumesc!

                Alex.

                Comment


                • #9
                  Salutari din nou! "Printesica" si-a revenit. A fost un releu cu care am mai avut "confruntari" si in trecut. Acum merge perfect.

                  Sa speram ca o va tine tot asa.

                  Stima!

                  Alex.

                  Comment


                  • #10
                    Salutari! Am mai schimbat intre timp cilindrul emitator si una dintre conducte. Având ca si simptome pedala de ambreiaj mai tot timpul in fund si lichid care se scurgea, am stiut ca ceva a "clacat". Am suspectat de la bun inceput cilindrul emitator deoarece pe cel receptor l-am schimbat in urma cu circa 1 an jumãtate. Conducta nu era in planurile mele, dar tot ce e nou, e binevenit! Cu tot cu manopera, lucrarea a costat 250 de lei.

                    Stima!

                    Alex.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF