Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum mare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gruiarew View Post
    Sfat, schimbă pompa în primă fază.
    Colegu' se refera sa schimbi pompa de unde alimentezi (am vrut sa specific ca sa nu te apuci de schimbat pompa de benzina sau altele). Eu mi-am facut un obicei sa alimentez de la pompele care sunt pe stanga, chiar daca trebuie sa parchez masina invers, sau sa trag furtunul pe langa toata masina si niciodata nu-i las pe angajati sa-mi puna benzina. Nu stiu chiar daca pun mai mult combustibil, dar dati-mi voie sa fiu suspicios in ceea ce priveste calibrarea (manareala) pompelor, modul de alimentare al angajatilor si calitatea benzinei.
    W168 or nothing!

    Comment


    • Da , am zis 13, si cred ca poate chiar 14, strict in oras, iar 10 %, dupa cum spuneam este o medie, cam jumate in oras si jumate in afara, deci, asta da consum.L-am facut dupa bec, stiu ca nu e unul foarte exact, dar cu cat poti gresi, ca doar zeci de litri( pe rand) am bagat si se cam aduna?
      Eu am avut Un c 180, de 1,8 si 120 cai, cu care la un drum de mare , dus intors cu 4 persoane, plus bagaje, plus aer conditionat mi-a scos 7,5%, unde e clasa c, si unde e clasa a?

      Comment


      • Nu e normal.
        In Bucuresti si mie imi papa 9-10, dar la drum intins sta pe la 6, mers normal,90-110Km/h.Saptamana trecuta am facut Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Brasov-Bucuresti-580Km, consum 6,05/100km.Si am prins si aglomeratie de 1h, bara la bara pe Valea Prahovei.

        E nevoie de cineva care se pricepe ca daca ajungi sa umbli pe la mai multi.Pffff, schimbi jumate de masina. Asa ne facem impresie proasta despre masini, din cauza mecanicilor nepriceputi.

        Comment


        • Da, la pompa de benzină mă refer, la cea de unde alimentezi. Mulţam de completare cezarkage.

          Eu am făcut aşa. Băgat ştuţul ăla cât încape şi dat până sare automat. Eram curios să văd ce şi cât consum am. Am făcut asta cu mai multe pompe. Am scos şi 15% şi 10%. Tehnic vorbind acelaşi drum. Fac acelaşi traseu +/- câteva ture prin oraş. Dar traseul cel mare e până la sat ~400km. Deci mi-am băgat picioarele. Am auzit poveşti că unii au reuşit să alimenteze peste capacitatea rezervorului. Legende urbane sau nu...

          Tot ce pot spune că atunci când am alimentat de la Lukoil cu cea de '95 făcea ca avionul. A trebuit să bag de la MOL de '98 să o mai calmez. Smucea şi sărea ca toţi dracii. Plus că a ars-o şi mai repede.

          Faza cu becul e degeaba părerea mea. La mine tot timpul fac plinul. Când vrea, acul sare la 1/1 dar de cele mai multe ori stă la 3/4 şi un pic. Când cade cade direct la 1/2 după care îngheaţă puţin sub 1/2. Apoi coboară direct la 1/4. Niciodată n-am păţit să fie tranziţia asta lină. Bine nici nu stau cu ochii în el.

          Şi aş zice să nu mai mergi cu ea până se aprinde becul. Pompa aia e bine să stea în benzină plus că a mea face un vid de te sperii o dată ce e mai puţin de un sfert.

          Cu modul de alimentare al angajaţilor ... Eu nu-i las să pună doar pentru faptul că se aşteaptă să le dau ceva. Urăsc orice variantă de cerşeală.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • Salutare tuturor.
            Una dintre cauzele pentru care aveti un consum crescut poate fi o fisura pe celebrul furtun de pe rampa. De asemenea aceasta problema poate conduce la un incendiu care e mai greu de stins in timp util. In concluzie, mai aruncati din cand in cand cate un ochi sub capota.
            Gasiti mai jos un video ilustrativ, nu este al meu.

            Numai bine tuturor.
            Last edited by cezarkage; 08-11-2016, 11:04 AM.
            W168 or nothing!

            Comment


            • Mno, am vazut ca in timp furtunul ala se crapa si incepe sa carga benzina prin crapaturi. Pe langa consumul ridicat se va simti si un puternic miros de benzina, atat in habitaclu cat si in masina. Eu cel putin m-am cam invatat sa-l schimb anual.
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • Originally posted by Crb View Post
                Mno, am vazut ca in timp furtunul ala se crapa si incepe sa carga benzina prin crapaturi. Pe langa consumul ridicat se va simti si un puternic miros de benzina, atat in habitaclu cat si in masina. Eu cel putin m-am cam invatat sa-l schimb anual.
                "Mno", asta din cauza materialului din care e facut furtunul. Toate din comert sunt de proasta calitate. Un furtun original e peste 100 de lei. Iti recomand unul din dezmembrari si prins cu alte coliere decat cele cu care a "iesit" masina. S-a mai discutat problema inlocuirii pe forum. Detalii aici.
                W168 or nothing!

                Comment


                • Cam retarzi frantujii ăia. Hai să pulverizăm benzină pe deasupra motorului.

                  Nu cred că-i atâta de crăpături, dar se freacă furtunul de capacul de la filtrul de aer în draci. Și al meu e putin ciobit. De când l-am văzut nu mai am nici un fir lăsat la voia întâmplării. Le-am legat toate cu coliere de plastic. Nu lăsați să se bălămbăne nimic. Aceeași chestie se întâmplă si cu mațele ce ies din ECU.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • Originally posted by cezarkage View Post
                    Un furtun original e peste 100 de lei. Iti recomand unul din dezmembrari
                    Pai cu vreo 15 lei cumpar furtun (1m) care imi ajunge pentru doua schimburi. Decat sa dau 100 lei pe unul original parca prefer sa le schimb anual, timp de 12 ani, tot acolo se ajunge la bani.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • Pai cu vreo 15 lei cumpar furtun (1m) care imi ajunge pentru doua schimburi
                      Furtunul ala de 15 lei nu rezista, pe timp de vara mai mult de o luna-doua, si-ti face mutre atunci cand te astepti mai putin. Pe cand cel original, te tine mai bine de 15 ani. Asa ca verificati din timp ca inelul acela de cauciuc sa tina furtunul departe de carcasa filtrului de aer.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • Furtunul ala de 100 lei are ceva întăritură. E trei straturi de fapt 2 cauciuc și între ceva țesătură.

                        Trebuie furtun special pentru benzină. Nu poți pune d-ăla de udat grădina că ți-l face praf imediat.

                        Benzina atacă orice e gumă / cauciuc sau materiale derivate din petrol. Colac peste pupăză mai îs și 3.5 bari pe mațul respectiv. Dacă pui d-ăla cu 15 lei aș zice să stai cu o mână pe extinctor.

                        LauLaur dacă nu le legi cumva gumele alea se duc din loc. Am făcut și eu greșeala să le las pe liber.

                        De cât să le schimb în fiecare an mai bine îl schimb o dată și-s sigur că nu mă face torță când mi-i lumea mai dragă.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • La mine sade fain de ani buni. Recunoasc, am un furtun ceva mai gros la exterior.
                          Dar totusi, daca inelul de protectie are tendinta sa cada, gaseste pozitia in care tine furtunul departat de carcasa filtrului de aer si blocheaza-i deplasarea cu cate un colier de plastic prins pe furtun inainte si dupa.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Cand aveam vreo 5 ani si tata avea Dacia 1300 si-a schimbat el acelasi furtun de alimetare.A pus un furtun care l-a gasit prin curte. Si-a luat copilul(adica pe mine) si am plecat la doua sate mai incolo sa o luam pe mama. Drum cu tarana, vara, caldura mare mon cher.

                            In mijlocul campului, furtunul a crapat si a luat foc motorul.
                            S-a terminat cu bine incidentul dar ganditi-va de doua ori inainte de a face o asemenea improvizatie. Pentru o diferenta de 80 de lei poate sa te coste masina.

                            Una e sa improvizezi cave la reparatia torpedoului si alta cand e vorba de alimentare, curent electric, directie samd.
                            Atentie la neatentie!!

                            Comment


                            • A mea nu e...

                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Este normala limitarea la 4000rpm in stationare.
                              In mers se limiteaza pe la 6300-6500rpm, chiar si in rascina.
                              Buna seara,
                              De ce e limitata la 4000rpm in stationare? A mea nu e. Am calcat acceleratia la maxim, in stationare, si acul turometrului s-a dus la 6000rpm. Are vreun defect a mea? E W169, motor 1699, benzina, cutie manuala fara ACS. Am observat in niste filmulete cu test drive W169, ca atunci cand masina se deplaseaza cu maneta de viteze pe liber, turajul motorului sta undeva mai sus de 1000rpm si numai cand viteza masinii este 0 (adica nu se mai invart deloc rotile), atunci turajul motorului vine la turatia de relanti. La a mea nu se intampla asta...daca scot pe liber maneta de viteze, in timpul deplasarii, turajul motorului vine in relanti. Stiu ca nu trebuie sa mergi cu maneta pe neutru dar, totusi, poate cineva sa-mi spuna daca masina mea se comporta anormal? Multumesc.
                              No malfunction

                              Comment


                              • Furtun la 15 lei am de vreo 4 ani si sunt la al doilea (schimbat anul trecut) care la o verificare de acum cateva zile inca o duce bine. E furtun pt benzina, cu doua straturi + panza, nu e vreo improvizatie cu furtun de gradina sau paie de suc. Primul l-am schimbat dupa mai bine de un an jumate si nu pentru ca avea scurgeri ci pentru ca imi parea cam crapat si nu aveam incredere in el.
                                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF