Salut, conduc de cateva luni un E220 CDI Automat, 150 cp, din 2003 cu 140000 km parcursi. Masina am cumparat o cu termostatul defect si am condus o asa timp de doua saptamani in toamna. Am schimbat termostatul si imediat dupa motorul a inceput sa se opreasca brusc atunci cand reduceam viteza la zero sau cand incetineam. Apoi pornea foarte usor si normal de parca eu as fi oprit cu cheia. Precizez ca totul se intampla numai dupa ce temperatura in bord ajunge undeva la 75-80 de grade. In relanti sta si doua ore fara sa se opreasca. Am remarcat o usoara fructuatie in relanti la rece (+/-50rpm aprox). Am facut programare la Reprezentanta pt tester dar cu o seara inainte am curatat mufele de la senzori de pe bara de injectoare cu un spray de contacte si apoi i am uscat cu pistolul de compresor. La reprezentanta nu au gasit nimic clar la tester, au verificat returul pe injectoare si mi au zis ca e f putin mai mare dar ok, in limite. Dupa ce am plecat de acolo nu am mai avut nici cea mai mica problema timp de 3 luni si 10 000 parcursi. Acum a aparut din nou. Am schimbat unul din senzori de pe bara de injectoare (primul, cel din spre radiator), am curatat iar mufele....nimic. Se opreste cand e calda si daca decelerez de la 30 kph la 5kph. Daca o pun pe neutral in mers se opreste la fel. Altfel merge bine, trage bine, foarte multumit de masina
Problema mare e ca locuiesc in Norvegia si ca aici mecanicii au doua calitati: foarte scumpi si in cel mai bun caz putin mai priceputi ca mine...asa ca va rog am nevoie de orice opinie!!!
Multumesc de rabdare si astept sa vorbim
Problema mare e ca locuiesc in Norvegia si ca aici mecanicii au doua calitati: foarte scumpi si in cel mai bun caz putin mai priceputi ca mine...asa ca va rog am nevoie de orice opinie!!!
Multumesc de rabdare si astept sa vorbim
Comment