Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spalare Motor A160 Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spalare Motor A160 Benz

    Am si eu o intrebare care vad ca nu prea are raspuns ..De ce se feresc cei de la Spalatorii sa spele motorul la A class-uri pe benzina ..
    Am fost la mai multe spalatorii sa spal motorul deoarece nu a fost spalat nici-o data si am fost refuzat spunandumi ca acest motor este mai deosebit...de parca nu stiam .Alte Spalatorii au spus ca il spala doar pe semnatura in caz de se intampla ceva ei nu raspund ...
    Rog sugestii de la cei care au spalat motoarele la aceste tipuri de masini ....
    Aceasi intrebare am puso si aici .. http://www.clubmercedes.ro/detailing...ii-t23016.html dar nu am primit nici un raspuns ..
    Va multumesc .......

  • #2
    Din cate am observat nimeni nu isi spala motorul masinii pe acest forum .....

    Comment


    • #3
      Originally posted by FELIX View Post
      Din cate am observat nimeni nu isi spala motorul masinii pe acest forum .....
      Pe al meu dupa A 170 CDI l-am spalat de cel putin 5 ori. Fara probleme.
      Ultima data acum 1 luna dupa ce am remediat o pierdere de ulei la olenderul conductei de ulei de la turbina.

      Comment


      • #4
        Originally posted by valyvis10 View Post
        Pe al meu dupa A 170 CDI l-am spalat de cel putin 5 ori. Fara probleme.
        Ultima data acum 1 luna dupa ce am remediat o pierdere de ulei la olenderul conductei de ulei de la turbina.
        Eu am creat topicul pentru cele pe Benzina ...de ce nu esti atent ....

        Comment


        • #5
          Originally posted by FELIX View Post
          Eu am creat topicul pentru cele pe Benzina ...de ce nu esti atent ....
          Scuze, la benzina cred ca trebuie ca cei de la spalatorie sa foloseasca la finalizare pistolul cu aer comprimat.
          Am spalat motorul la cielo, peugeot 405, ford mondeo, toate benzina fara probleme.
          Au folosit o solutie degresanta, pulverizata la inceput, apoi apa calda sub presiune.In final au suflat cu pistolul cu aer mai ales partea de aprindere, partea de inalta sa zic asa, de la buji, fise, triplorul respectiv, adica bobina-ele de inalta.

          Comment


          • #6
            Originally posted by valyvis10 View Post
            Scuze, la benzina cred ca trebuie ca cei de la spalatorie sa foloseasca la finalizare pistolul cu aer comprimat.
            Am spalat motorul la cielo, peugeot 405, ford mondeo, toate benzina fara probleme.
            Au folosit o solutie degresanta, pulverizata la inceput, apoi apa calda sub presiune.In final au suflat cu pistolul cu aer mai ales partea de aprindere, partea de inalta sa zic asa, de la buji, fise, triplorul respectiv, adica bobina-ele de inalta.

            Motoarele pe benzina care sunt echipate A class-urile sunt ceva mai deosebite fata de motoarele clasice si au f multi senzori ,,din aceasta cauza nu prea se baga meseriasii la spalat ..asa arata un motor ...
            Last edited by FELIX; 07-27-2011, 17:18 PM.

            Comment


            • #7
              După ce a aruncat uleiul prin jojă, am dus-o să-i spăl motorul - tot se prognozau temperaturi pozitive.

              De la o spălare anterioară știam că intră apă în conectorul de la senzorul axului cu came. Când se întâmplă, ratează pornirea de vreo două-trei ori. Nu se întâmplă imediat, ci la câteva ore, chiar zile, după spălare. Becul de „Vizitați Service” nu se aprinde.

              Acum însă, s-a aprins. Nu reușea nici să țină stabilă turația de ralanti, dar asta e ceva ce i se întâmplă de când o am, iarna, când temperaturile scad sub -5. De obicei găsesc eroarea P0068 MAP/MAF Throttle Position Correlation (cei de la servis au vrut să-mi schimbe clapeta).

              Scanând erorile, de data asta am găsit una nouă (pentru mine): N3/10 (ME-SFI control module) P0606.
              După niște săpături, am găsit o discuție interesantă între doi mecanici: senzorul Camshaft Hall de la un C230 Kompressor avea o degradare a semnalului la ceva timp de la pornire, manifestată prin instabilitate a ralantiului, până la a se opri motorul. Uneori, îl repornea imediat și mergea bine, alte ori nu mergea repornit în primele 5 minute. Simptomele astea le avea și a mea, cum spuneam, când temperaturile scădeau sub 0. Asta se întâmpla și zilele acestea, fiind în jur de -10 afară. După de am curățat conectorul (care avea apă), problema a dispărut complet.

              Concluzia pe care o trăgeau mecanicii a fost că senzorul ăsta poate da peste cap calculatorul: nu apare nici ca defect, dar nici nu funcționează corect, iar calculatorul primește semnal aiurea despre axul cu came și încearcă să țină pasul.


              Concluzia mea: se poate spăla motorul, dar e bine să aveți un cititor de erori în preajmă
              Pe mine, spălarea asta m-a ajutat să depistez o problemă veche și foarte frustrantă: m-a lăsat tigaia în drum de vreo două ori, când era gerul mai năprasnic.
              A good car is nothing without a good garage.
              Mercedes too.

              Comment


              • #8
                Eu sunt de parere ca, mai bun decat "cititorul de erori", e capacul ala pe care l-ai pus pe gatul de umplere cu ulei. In ideea de a proteja de apa partile sensibile: senzori, mufe, etc.
                Sunt convins ca sti despre ce capac vorbesc!
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Ăla, deși era Durex, n-a ținut decât două drumuri, dus-întors, până la serviciu: rezistă la secs, dar nu și la muncă

                  Nu știu cum intră apă în mufă, garnitura fiind bună. Probabil că este crăpată carcasa senzorului. Dar nu am loc să bag tubulara acolo și să îl scot.
                  A good car is nothing without a good garage.
                  Mercedes too.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF