1. A mea e pe carburator, deci nu are electronic nimic.DAR prin legatura cu laptopul meseriasul "vede" cum trebuie reglat avansul.
De la mufa respectiva pleaca un cablu gri care "citeste" electronic impulsul de pe volanta - daca nu ai stroboscop ca sa mergi pe citirea "pin- sageata bloc motor ".
2. are diagnoza ptr W123, DAR nu are cablul cu 9 picioruse care intra in mufa neagra.
3. A incercat cu alte mufe, dar nu erau rotunde; capatul dinspre laptop era mufa ovala cu 2 suruburi laterale de fixare - laptopurile mai vechi au intrare de asta.
Tot el mi-a spus ca poate face determinarea cu laptopul, daca strica un cablaj si cauta pe fiecare pin care unde duce.
Cand am scos stroboscopul, nu a mai fost nevoie ca tot asta face si cu laptopul.
La carburator este un surub de reglaj chiar sub el - cheie de 8 - din care se regleaza amestecul de CO2, implicit consumul de carburant.
Ptr asta trebuie mers la o statie ITP, si ala sa bage toate firele unde trebuie ca si cum ar vrea sa ia noxele ptr ITP.
Cu ajutorul surubului ala si al citirilor, reglezi nivelul CO2 intre 1 - 2 %.
Vad ca ai K jetronic - ala are alta mufa decat motorul meu, implicit mai multa electronica.
Stima
Poti sa ma suni daca ai alte nelamuriri : Dan -0744503337
De la mufa respectiva pleaca un cablu gri care "citeste" electronic impulsul de pe volanta - daca nu ai stroboscop ca sa mergi pe citirea "pin- sageata bloc motor ".
2. are diagnoza ptr W123, DAR nu are cablul cu 9 picioruse care intra in mufa neagra.
3. A incercat cu alte mufe, dar nu erau rotunde; capatul dinspre laptop era mufa ovala cu 2 suruburi laterale de fixare - laptopurile mai vechi au intrare de asta.
Tot el mi-a spus ca poate face determinarea cu laptopul, daca strica un cablaj si cauta pe fiecare pin care unde duce.
Cand am scos stroboscopul, nu a mai fost nevoie ca tot asta face si cu laptopul.
La carburator este un surub de reglaj chiar sub el - cheie de 8 - din care se regleaza amestecul de CO2, implicit consumul de carburant.
Ptr asta trebuie mers la o statie ITP, si ala sa bage toate firele unde trebuie ca si cum ar vrea sa ia noxele ptr ITP.
Cu ajutorul surubului ala si al citirilor, reglezi nivelul CO2 intre 1 - 2 %.
Vad ca ai K jetronic - ala are alta mufa decat motorul meu, implicit mai multa electronica.
Stima
Poti sa ma suni daca ai alte nelamuriri : Dan -0744503337
Comment