Salutare! Acu cateva zile am schimbat termostatul la W168, benzina.
Cel nou 100 de lei de la Behr, cel vechi cred ca e originalul din fabrica si era blocat pe deschis...
CIMG2478.jpgCIMG2479.jpgCIMG2480.jpgCIMG2484.jpgCIMG2487.jpgCIMG2488.jpgCIMG2489.jpgCIMG2491.jpg
Cum mi-am dat seama ca am o problema... In mers la -10 grade, cu butonul de comanda peste 28*C, mie-mi baga aer caldut spre rece. Tras pe dreapta, am pus mana pe furtunul care duce spre calorifer, avea aceeasi temperatura cu furtunul care duce la radiator. Pe temperturile astea scazute, la prima pornire in 3 minute simteam caldura pe furtunul spre radiator. Ieri, la -5*C, cam dupa 9 minute (mers la relanti) am simtit putina caldura pe furtun. Acu e canicula in cabina.
Cel nou 100 de lei de la Behr, cel vechi cred ca e originalul din fabrica si era blocat pe deschis...
CIMG2478.jpgCIMG2479.jpgCIMG2480.jpgCIMG2484.jpgCIMG2487.jpgCIMG2488.jpgCIMG2489.jpgCIMG2491.jpg
Cum mi-am dat seama ca am o problema... In mers la -10 grade, cu butonul de comanda peste 28*C, mie-mi baga aer caldut spre rece. Tras pe dreapta, am pus mana pe furtunul care duce spre calorifer, avea aceeasi temperatura cu furtunul care duce la radiator. Pe temperturile astea scazute, la prima pornire in 3 minute simteam caldura pe furtunul spre radiator. Ieri, la -5*C, cam dupa 9 minute (mers la relanti) am simtit putina caldura pe furtun. Acu e canicula in cabina.
Comment