Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Termostat W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termostat W168

    Salutare! Acu cateva zile am schimbat termostatul la W168, benzina.
    Cel nou 100 de lei de la Behr, cel vechi cred ca e originalul din fabrica si era blocat pe deschis...
    CIMG2478.jpgCIMG2479.jpgCIMG2480.jpgCIMG2484.jpgCIMG2487.jpgCIMG2488.jpgCIMG2489.jpgCIMG2491.jpg
    Cum mi-am dat seama ca am o problema... In mers la -10 grade, cu butonul de comanda peste 28*C, mie-mi baga aer caldut spre rece. Tras pe dreapta, am pus mana pe furtunul care duce spre calorifer, avea aceeasi temperatura cu furtunul care duce la radiator. Pe temperturile astea scazute, la prima pornire in 3 minute simteam caldura pe furtunul spre radiator. Ieri, la -5*C, cam dupa 9 minute (mers la relanti) am simtit putina caldura pe furtun. Acu e canicula in cabina.
    Last edited by cezarkage; 01-24-2016, 10:23 AM.
    W168 or nothing!

  • #2
    Asta-i motivul pentru care am sustinut, pe toate topicurile referitoare la caldura, schimbarea termostatului. Si din pozele tale se vede lesne care-i buba. Fain ar fi sa poti face o spalare a sistemului de racire.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Asa ar fi ideal!!! Din pacate, desi s-a incercat, nu s-a reusit scoaterea surubului de pe blocul motor pentru a scoate apa si de-acolo... Astfel, cred ca nu e posibila spalarea, atata timp cat nu pot scoate toata apa din instalatie. Cred ca am s-o las asa, deoarece am inteles ca e cam sensibila treaba cu acel surub.
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        Salut...se pare ca aeeasi problema o am si eu...se schimba greu termostatul ? unde e localizat ? Cati L de antigel trebuie si mai ales de care folositi voi ?

        Comment


        • #5
          Salut. Termostatul nu se schimba greu, insa e ceva chinuiala din ce am vazut la mecanic... Mie mi l-a schimbat un mecanic deoacere nu prea stiam despre ce e vorba... Este localizat in partea dreapta, in spatele calculatorului. Vezi aceasta imagine. Este fixat cu trei suruburi. Despre antigel, intra aproximativ 5,7 litri intr-o instalatie cu aer conditionat (apa distilata combinata cu antigel). S-a dezbatut in topicul acesta. Numai bine!
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            Asta dacă îl scoate tot. Dar nu cred că-i cazul. Mie când mi-a schimbat la W169 mi-am pus exact 1l. Așa scria pe deviz. Ce-a făcut, nu știu ca nu am stat lângă el.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #7
              Originally posted by gruiarew View Post
              Asta dacă îl scoate tot. Dar nu cred că-i cazul. Mie când mi-a schimbat la W169 mi-am pus exact 1l. Așa scria pe deviz. Ce-a făcut, nu știu ca nu am stat lângă el.
              Un litru la W169? E clar nu ti-a schimbat antigelul, doar a completat cu cat a pierdut cand a inlocuit termostatul si banui ca a sugrumat furtunele sa piarda cat mai putin. Recomand sa-ti schimbi cu totul lichidul de racire, ca sa fii sigur ca nu ai antigel de toate culorile posibile. PS: Masoara-ti si densitatea antigelului, ca e sezonu`.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Stiu ca este un topic mai vechi. Totusi scriu aici pentru ca este mai sugestiv decat topicul meu.
                Am schimbat, la service, termostatul la A160 benzina. Din greseala a ciupit garnitura si pierde lichid de racire. Am vrut ieri sa il schimb singur dar nu stiu de unde sa o apuc.
                Exista vreo posibilitate sa o fac fara sa demontez tot motorul. aproape? Nu reusesc sa ajung la toate suruburile.
                Multumesc pentru orice sugestie!

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Are trei suruburi relativ usor de desfacut: doua in fata si unul in spate.Banuiesc ca te incurca furtunul care pleaca spre calorifer. Ambele furtune care ies din termostat(cel care duce la radiator si cel de la calorifer) le starngulezi(sa ai pierderi minime de lichid) si le dai la o parte. Printre restul bagi mana, ca nu ai alta solutie. Sa ai scule potrivite- cheie cu clichet de 1/4, ceva prelungitoare si tubulare E.
                  Ordinea:
                  1. Strangulezi furtunele
                  2. Scoti mufa senzorului de temperatura
                  3. Desfaci furtunele
                  4.Desfaci termostatul
                  5.Montezi in ordine inversa
                  6.Completezi cu lichid
                  Spor!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Iti multumesc mult!!

                    Comment


                    • #11
                      cezarkage -40 și e ca spirtul la culoare. D-ăla Mona cu asistentă pe el
                      Cu asta nu mai fac cum am făcut cu W168-ul. Am altă rablă ce înghite banii momentan.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Ciao nu stiu daca ar fi sa cumpar direct piesa termostat pentru ca vad ca am si eu probleme la aer conditionat la caldura nu merge la motor se incalzeste ca naiba si intra in F nu mai are putere sa mearga masina....am mercedes benz clasa a w168 daca e ii schimb eu piesa si am mai luat si ca prostu aparat delphi E150 cu bluethoo sa imi zica ce naiba are masina o laie nu zice, am mers intr-o zi pe autostrada ia luat fum cred ca era de la lichidu de racire nu stiu si eu am uitat sa pun apa la antigel si am luato acasa seara tot cu masina am schimbat piesa da acuma parca cred ca e de vina termostatu ca vad ca nu merge caldura si nici aer rece si cand am schimbat piesa nu ia mai pus bou ala care e prieten cu mine ca zice ca vara nare nimic fara antigel...si mam luat dupa el acuma ii crap capu....la radiator la elice vad ca e slab ca naiba ca nu scoate vant Tare voi ce ziceti ca ar trebui sa fax?

                        Comment


                        • #13
                          Ciao nu stiu daca ar fi sa cumpar direct piesa termostat pentru ca vad ca am si eu probleme la aer conditionat la caldura nu merge la motor se incalzeste ca naiba si intra in F nu mai are putere sa mearga masina....am mercedes benz clasa a w168 daca e ii schimb eu piesa si am mai luat si ca prostu aparat delphi E150 cu bluethoo sa imi zica ce naiba are masina o laie nu zice, am mers intr-o zi pe autostrada ia luat fum cred ca era de la lichidu de racire nu stiu si eu am uitat sa pun apa la antigel si am luato acasa seara tot cu masina am schimbat piesa da acuma parca cred ca e de vina termostatu ca vad ca nu merge caldura si nici aer rece si cand am schimbat piesa nu ia mai pus bou ala care e prieten cu mine ca zice ca vara nare nimic fara antigel...si mam luat dupa el acuma ii crap capu....la radiator la elice vad ca e slab ca naiba ca nu scoate vant Tare voi ce ziceti ca ar trebui sa fac? astept mesaj.

                          Comment


                          • #14
                            Uau,uau,uau........N-am vazut asa ceva de mult..... Primul lucru cu care ar trebui sa incepi ar fi citirea regulamentului acestui forum !!! La previzibila ta intrebare "de ce", iti raspund de pe acum.....Am incercat 10 minute sa traduc ce ai ....scris??? Iti trebuiesc o duzina de pixuri cu rosu sa corectezi toata postarea ta...
                            Sfat: ia o mana de semne de punctuatie, le asezi frumos pe unde trebuie pentru a intelege si noi unde incepe si unde se termina propozitia ta si apoi probabil o sa primesti si un raspuns.Ciao...

                            PS: aceste sfaturi nu vin de la mine putere ci sunt trecute explicit in Regulamentul acestui forum , pe care cu toti suntem cam obligati sa il respectam !!
                            PS2: nu e nevoie sa postezi un mesaj de doua ori !! Ciao...
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Uau,uau,uau........N-am vazut asa ceva de mult..... Primul lucru cu care ar trebui sa incepi ar fi citirea regulamentului acestui forum !!! La previzibila ta intrebare "de ce", iti raspund de pe acum.....Am incercat 10 minute sa traduc ce ai ....scris??? Iti trebuiesc o duzina de pixuri cu rosu sa corectezi toata postarea ta...
                              Sfat: ia o mana de semne de punctuatie, le asezi frumos pe unde trebuie pentru a intelege si noi unde incepe si unde se termina propozitia ta si apoi probabil o sa primesti si un raspuns.Ciao...

                              PS: aceste sfaturi nu vin de la mine putere ci sunt trecute explicit in Regulamentul acestui forum , pe care cu toti suntem cam obligati sa il respectam !!
                              PS2: nu e nevoie sa postezi un mesaj de doua ori !! Ciao...
                              am crezut ca nu a intrat sorry...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF