Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme trapa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by gastorro View Post
    La W168-ul asta era suficient sa apas cat sa se ridice/incline prima lamela,
    insa a trebuit sa-si bage nevasta-mea nasul p'acolo si sa vrea ea sa deschida
    toata trapa de cateva ori pana a inceput sa scartaie si sa alunece foarte greu
    ca sa vin eu (nestiutorul-idiot) si "sa rezolv" problema dand cu spray W40 !!!
    In cateva zile uleiul ala a strans atat de mult praf prin canalele alea pana cand
    a devenit ca o mocirla.. si evident am s-au rupt 'tragatorii' si 'alunecatorii' ..
    Apoi am studiat lamele Webasto de mi-a venit rau..
    Am reusit sa gasesc si sa comand tragatorii schiar de la MB Romania (am o pila
    acolo..) Nu scosesem/deschisesem inca acoperisul.. (ca daca stiam ca s-au mai rupt si altele poate ii dadeam foc chiar atunci)
    In fine, l-am deschis (si am facut multe poze.. daca vreti le pun) si am inlocuit
    tragatorii dar alunecatorii ('Gleitschlitten') erau si ei rupti asa ca am lasat-o
    balta.
    Am tot cautat pe careva care sa fabrice o TRAPA FIXA (posibil transparenta) care sa inlocuiasca complet acest acoperis lamelar defect insa n-am gasit..
    Poate stiti voi ?
    Nu umblati cu prostii ca-s frectie la piciorul de lemn! Nimeni nu face trape de comanda la noi sau daca exista sunt prohibitive.
    Apoi canalele alea sunt ptr. scurgere si nu ptr. altceva. Ai 4 furtune in fiecare parte de trapa. Nu-i nicio problema daca e un pic de vaselina, important este ca panta de scurgere sa nu fie afectata.
    Trapa scartie. Ei si? Cu ea deschisa ungi cu spray tot ce vezi si ai acces pe laterale. Sunt niste came pe acolo... Apoi inchizi/deschizi si repeti pana nu se mai aude. Vezi sa dai si la cablu daca il vezi.
    Am mai scris aici, dar o sa ma repet. Cumparati o trapa SH si rezolvati problema. Sau... pentru o trapa noua aveti pe undeva in topic oferta autoklas.
    A mea SH a inceput sa cam zdrangane la mers pe macadam. Dau casetorul mai tare... sau inchid trapa daca se face praf in spatele masinii!
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #77
      trapa w169

      am si eu o problema banuiesc ca din cauza trapei..stalpii din fata la fiecare ploaie sunt imbibati cu apa...trapa lamera mercedes A200cdi din 2005 W169?
      ma poate ajuta cineva va rog cu sfaturi pareri ce e de facut?
      multumesc anticipat
      Attached Files

      Comment


      • #78
        am trapa de dat! functionala perfect! 73325014

        Comment


        • #79
          Salut.
          Dupa cateva luni de trapa functionala, de aseara nu o mai pot numi asa.
          Sambata am incercat sa deschid trapa in mers, la 120km/h. S-a auzit in dreapta un "clanc" si nu se mai tragea in spate.
          Pana aseara n-am mai umblat la ea. Aseara am incercat sa identific problema. Partea stanga pare ca functioneaza ok, dar din dreapta nu pleaca lamelele in spate si se aude un clanc. Banuiesc ca s-a intamplat si la mine ce a patit colegul aici http://www.clubmercedes.ro/showpost....9&postcount=75 si trebuie sa schimb "tragatorii" ...
          Perseverent si increzator, m-am jucat de cateva (zeci de) ori cu trapa INAINTE/INAPOI...pana am observat cu stupoare ca lamela din spatele masinii ... nu se mai inchide. Cel mai probabil am deplasat/desincronizat intreg sistemul, toate lamelele...
          Ce vreau eu sa va intreb este: recomandati vreun service/mecanic unde sa merg cu problema asta ? Nu de alta... dar deja (stiu, e prea tarziu) imi e frica sa nu o stric mai rau...

          Comment


          • #80
            Salut!
            Perseverent si increzator, m-am jucat de cateva (zeci de) ori cu trapa INAINTE/INAPOI
            Ai grija ca perseverenta ta poate sa coste... pinion motor, cabluri...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #81
              Originally posted by gastorro View Post
              Mie imi place sa fumez cand conduc si cel mai bine iese fumul pe sus..
              La W168-ul asta era suficient sa apas cat sa se ridice/incline prima lamela,
              insa a trebuit sa-si bage nevasta-mea nasul p'acolo si sa vrea ea sa deschida
              toata trapa de cateva ori pana a inceput sa scartaie si sa alunece foarte greu
              ca sa vin eu (nestiutorul-idiot) si "sa rezolv" problema dand cu spray W40 !!!
              In cateva zile uleiul ala a strans atat de mult praf prin canalele alea pana cand
              a devenit ca o mocirla.. si evident am s-au rupt 'tragatorii' si 'alunecatorii' ..
              Apoi am studiat lamele Webasto de mi-a venit rau..
              Am reusit sa gasesc si sa comand tragatorii schiar de la MB Romania (am o pila
              acolo..) Nu scosesem/deschisesem inca acoperisul.. (ca daca stiam ca s-au mai
              rupt si altele poate ii dadeam foc chiar atunci)
              In fine, l-am deschis (si am facut multe poze.. daca vreti le pun) si am inlocuit
              tragatorii dar alunecatorii ('Gleitschlitten') erau si ei rupti asa ca am lasat-o
              balta.

              Am tot cautat pe careva care sa fabrice o TRAPA FIXA (posibil transparenta)
              care sa inlocuiasca complet acest acoperis lamelar defect insa n-am gasit..

              Poate stiti voi ?

              Salut, poti sa mi dai toate codurile de piese care le ai comandat?

              Comment


              • #82
                Originally posted by aerox replica View Post
                Salut, poti sa mi dai toate codurile de piese care le ai comandat?
                Salut. Colegu' gastorro nu a mai intrat pe forum din 02-18-2016... Incearca sa cauti codurile necesare pe site-ul acesta.
                W168 or nothing!

                Comment


                • #83
                  Aveţi cumva idee sunt ceva scurgeri la trapă? Am observat ceva mizerie pe stâlpi, dar nu i-am dat atenţie. Am crezut că e cum am pus mâna, că în ultimul timp am tot felul de munci jegoase. Azi, stupoare. Stâlpii uzi, dar uzi bine. N-am desfăcut trapa niciodată, nu ştiu ce e pe acolo. Şi parcă aş întreba înainte de a mă risca să rămân cu ea deschisă.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #84
                    Salut!
                    La w168 trapa are la toate colturile furtune de scurgere. Poate sunt infundate sau debitul de apa a fost prea mare pt scurgeri...Cel mai nasol caz este cand scapa pe langa lamele, ca nu prea ai ce-i face. Ca sa verifici scurgerile trebuie dat capitonajul/plafonul jos. Si la w169 trebuie sa fie identic, tot trapa lamelara, tot Webasto, tot A Class. Trapele, mai ales cele lamelare, necesita intretinere deosebita de catre personal calificat, -curatare, gresare. Si la capitolul gresare nu intra orice "sprei" pe care-l da nea Gica de la servis cu toata bunavointa....
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #85
                      Că bine zici. Treaba e că nu-mi dau seama cum să ajung la furtunele din spate, fără să demontez trapa. Nu e loc. Vin lamelele pachet una peste alta.

                      Situaţia a fost puţin mai aiurea că am parcat-o într-o dungă (partea dreaptă faţă mai jos) şi azi-noapte a fost urgie. Nu scapă printre lamele, am găsit ud doar stâlpul şi tavanul, doar în locul dintre trapă şi geam. Stâlpul probabil cum s-a prelins de pe tavan. Cred că pur şi simplu nu avut pe unde să se scurgă şi a dat peste. Lamele de etanşare ale trapei am văzut că nu-s din capăt în capăt, sunt unul - doi mm mai scurte, şi pe acolo probabil fiind sub apă tot timpul n-a mai avut pe unde să se scurgă.

                      Când am deschis trapa (măcar un lucru bun pe ziua de azi, merge aţă) încă îmi băltea apa în şina de ghidaj. Am scos cca o linguriţă de mâl de acolo şi cu un fir de 2.5 izolat am râcâit cât am putut pe ţevuşca aia. Nu mi-a intrat mai mult de 30cm şi am zis sa nu forţez. Mizerie am scos doar de sus, ţeava pare ok.

                      Am desfăcut plasticul de pe stâlp, dar în afară de un fir, nu e nimic sub. Cred că scurgerea merge prin stâlp, prin interiorul lui. Nu i-am găsit capătul că nu am putut scoate ştergătoarele, deci n-am putut scoate plasticul de sub ştergătoare.

                      Oricum undeva în faţă îmi bălteşte apa undeva, ca dacă scutur de maşină se aude ca într-o sticlă ce e plină jumătate. Şi nu e nici apa de spălat parbrizul, nici vasul de expansiune. Ce-am văzut pe acolo, la filtrul de polen e uscat / curat, la fel şi scurgerile de la telescoape.

                      Care aveţi idei cum trebuie tras de braţele de la ştergătoare, ale mele sunt înţepenite bine. Pârghie n-am avut cu ce să fac şi nici nu prea am unde (parbriz sau plasticul ăla, altceva nu e). Trebuie să fie o metodă mai deşteaptă, eu n-o văd.

                      Mai pun o întrebare tâmpită, zeama ce o aud că se mişcă când zgâltăi de maşină... nu ar putea fi clima? Nu pricep unde ar mai putea strânge apă în faţa maşinii, pe firewall undeva pe mijlocul ei. Cât m-am chiorât cu lanterna pe sub plasticul ala de la ştergători ce nu l-am putut scoate nu m-am prins...

                      Mulţumesc.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #86
                        Şi da, îs 4. 100% acelaşi sistem: http://www.ilcats.ru/mercedes/?funct...50&language=en
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #87
                          Pt scos ștergătoarele exista o presa micuța. Eu am folosit-o cind am înlocui întreg ansamblul stergatoarelor de parbriz. Arata ca una de scos rulmenți dar mult mai mica. Asa am reusit sa depresez brațele de pe conurile canelate fara să le distrug.

                          Comment


                          • #88
                            Cu gheară? Sau cum arată?
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #89
                              gruiarew La scurgerile de la colturile din spate ale trapei, nu ai cum sa ajungi decat pe sub plafon. Apa care trece pe la colturile lamelelor e preluata de scurgeri, pe mijloc e important sa fie etansate perfect. Sa balteasca apa in asa hal, nu cred ca are unde, poate te induc in eroare, lichidele masinii: lichid parbriz, benzina(de clima nu putem vorbi ca e gaz ). Bratele stergatoarelor ies cu presa(speciala pt brate stergatoare), cum ti-a spus si colegul.
                              In the end, posibil ca ploaia torentiala sa fi fost prea mult pt scurgeri. Curatare temeinica si ungere asemenea, cu vaselina speciala pt componente din plastic(exista oem pt asa ceva). Partea proasta e ca tu nu vei ajunge pe deasupra decat la prima lamela...Vezi link in "Totul despre.."!
                              P.S.
                              UIte asa arata: https://www.emag.ro/presa-stergatoar.../pd/DT5Q19BBM/
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #90
                                Pt trape postez si eu codul pt gresant : 1382DA64-716D-4A41-AF1D-AAFD837A5079.jpeg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF