Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa sevodirectie...bazait si ramasa blocata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by vectrab View Post
    Salut prieteni,
    Am un A140 si dupa ce m-a prins o ploaie torentiala si am trecut prin multe balti, urmatoarea dimineata pe drum inspre omologare servo cand mergea cand nu mergea !...am luat omologarea cu mare noroc ca a mers servo in timpul testarii dar dupa ce am plecat de la RAR s-a oprit si acum conduc o "dacie 1300" )))))))) Am dat jos servo ,buretele de protectie era plin de apa .Am scos capacul de la electronica si imediat a mirosit a piese arse ! se vede clar in interior ca a intrat apa, un tranzistor,cred, pocnit... din cate vad eu electronica e cam lipita acolo deci nu se schimba.Pacat de pompa ca mecanic functiona foarte bine !...acum va intreb ,stiiti careva vreo servo mai ieftina de vanzare? pentru A140 fabricat 1998. modelul acela 168.....
    Care-i tranzistorul care crezi ca e ars?

    Mergi la un electronist sa-l schimbe, poate se mai face ceva si restul e in stare buna (dupa ce se usuca totul).
    OFFtopic
    @alexcristian200
    Iar colegu'? A trecut o saptamana...?
    Last edited by LauLaur; 06-17-2013, 16:46 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Ca sa nu-l supar pe colegul cl600 (in fond, are dreptate...) ma mut aici, unde cred ca-i este locul...
      Revin pe scurt:
      In parcare, acum vreo luna cred, unde fac o mie de manevre sa ies, m-a lasat servo. Laur a spus sa curat iin prima faza contactele de sub bidonul de apa de parbriz. Asa am facut. Nu am mai avut probleme... niciun simptom circa 1000 km. Azi, tot in parcare, iar am ramas fara servo (de data asta parcam venit de la un drum de 300 km, pe bracaj maxim, ). Bracaj sau brancaj? Nu are importanta... Oprit motorul, pornit motorul, dau de volan un pic sa-l redresez, nimic, Accelerez un pic si... isi revine!
      Ce-o fi oare?
      NIvel scazut de lichid? E posibil ca e pe minim... Dar urme de scurgeri nu sunt!
      Merci
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #33
        Alternatorul...??????
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #34
          Repar pompe servo a class si vaneo cu garantie
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #35
            Buna dragilor,

            Stiu ca v-am scris si eu (daca nu sigur am discutat cu Laur) despre problema la servo-directie.
            In primul rand mi se blocau rotile.....dupa ce a fost pus pe tester,mecanicii mi au zis clar ca trebuie schimbata,ca este veche.
            Dupa ce am fost la caravana mercedes, baietii mi au zis scurt. Caseta de servo pica foarte greu la MERCEDES. Dar papucii care fac legatura ruginesc si aceea trebuiesc schimbati,dar nu caseta.
            Aveti mare grija. Eu o voi duce in service in reprezentanta sa o repar. + sonda lambda(nu se aprinde becurile cand dau inapoi(am sonda decuplata,altfel sta aprinsa mereu). am defapt ars nodul de stopuri(parca asa scrie pe factura) 450 lei sa il schimb(dupa ce am schimbat sonda si defapt era buna,ca nu avea nimic.)

            Comment


            • #36
              iar faza cu caseta de servo , in cazul in care este arsa. O voi da la buy back celor de la Ploiesti ,unde sunt fabricate. O dau pe cea veche si mi-o monteaza pe cea noua cu 1000 lei toata afacerea+drum. Nu o comand din reprezentanta ca ma costa 2400lei(parca asa am inteles)

              Comment


              • #37
                2400lei din magazin pe cod de origine.In reprezentanta adaosul comercial e mai mare.
                2400 m-a costat in urma cu mai bine de 4 ani.Poate costa mai putin acum.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #38
                  Buna Gabi!
                  Ai incurcat un pic piesele . Da, cei de la reprezentanta ti-au spus corect, caseta de directie pica greu la Mercedes, in schimb ceea ce-ti face tie probleme este pompa de servo, care intre noi posesorii de clasa A, fiind vorba, e o pacoste uneori.
                  Sonda lambda nu are legatura cu luminile de marsarier( e alta piesa pe undeva pe catalizator), te referi la switch-ul de marsarier.
                  Inca odata ma intreb care-i nodul ala de stopuri ars.... ???
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Buna Gabi!
                    Ai incurcat un pic piesele . Da, cei de la reprezentanta ti-au spus corect, caseta de directie pica greu la Mercedes, in schimb ceea ce-ti face tie probleme este pompa de servo, care intre noi posesorii de clasa A, fiind vorba, e o pacoste uneori.
                    Si pentru care in service mie mi-au cerut 5800 lei, noroc ca am putut aplica deja celebra solutie cu releul pe alimentare...

                    Comment


                    • #40
                      Salutare si La multi ani!
                      Am o nelamurire mai ciudata, sa spun asa... Aveti idee ce reprezinta acest abtibild galben cu indicatia K49, de pe pompa de servo. Video aici: http://youtu.be/0Azje4_k8iQ?t=9s
                      Multumesc anticipat!
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #41
                        Salutare, am aceeasi problema si am scos siguranta de 60 amperi din pozitia 47. Acum vreau sa merg sa service sa vedem ce si cum.

                        Comment


                        • #42
                          Salutare. Am parcat masina, am oprit motorul si se auzea un zgomot de la motor (pompa). Cu motorul oprit volanul se invartea normal, pompa ramanand cuplata. Am mutat masina 10 metri si oprind motorul am constatat ca s-a oprit pompa. Citind pe forum, nu am gasit inca solutia si nici motivul. Daca intre timp a rezolvat cineva problema, rog sa posteze.Multumesc

                          Comment


                          • #43
                            Salut!
                            Da' p-aci citisi? Ia vezi gasesti solutia?
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Salut. Multumesc de informatie. Am sa cumpar un releu de 30-40 de amperi si o duc la un electrician. E cea mai ieftina solutie. A ramas blocata dupa ce am trecut prin apa si dupa ce am spalat-o (am spalat grila cu mai multa atentie).
                              Last edited by Florin_WES; 03-19-2017, 22:58 PM. Reason: Reguli generale de postare.

                              Comment


                              • #45
                                Problema pompa servo-directie

                                In primul rand , buna ziua !

                                (Imi cer scuze daca mai exista alt topic pe aceasta problema dar din ce am gasit nu prea m-a lamurit..)

                                In al doilea rand , tin sa le multumesc lui Laur si Flavyus pentru ca m-au ajutat intr-o problema anterioara (conectorul de la timonier era desprins si nu puteam schimba vitezele)
                                Revenind...

                                Detin un A-classe 140 din 99' , nu am avut prea multe probleme cu el de un an de zile dar incep sa apara.

                                Pompa de servo ramane pornita chiar si atunci cand motorul este oprit .
                                Cautand in schema de sigurante am inceput sa scot siguranta care da curent la pompa (automat nici servo-ul nu mai functiona).
                                De 2-3 zile cred ca m-a lasat si siguranta si numai merge servo-ul deloc. (se observa in poza siguranta nr 60)

                                A intampinat cineva aceasta problema ? si daca da cum as putea rezolva-o ,

                                Multumesc !
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF