Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionat injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reconditionat injectoare

    Salut toti colegii !! Am probleme cu injector/ injectoare la un 220CDI, asa am luat-o.Scoate fum negru, se limiteaza la 3000 si se si opreste cateodata. Acum am nevoie de un meserias. Daca e vreun coleg de la Craiova sa ma indrume catre un meserias bun pentru reconditionat injectoare sau daca nu sa merg in alta parte, ma gandesc Bucuresti. Recomandati-mi un meserias care reconditioneaza bine injectoare. Masina urmeaza sa iese in strainatate.
    Ford- 1937 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
    W126 - '87, 500SEL
    W126 - '88, 300SEL
    Simson 425 s - '57

  • #2
    Incearca aici 0740103340, este in Buzau, au aparatura noua si performanta, de la noi de la Galati se duc multi acolo si au fost multumiti, preturi bune,adica 50 lei demontat injector ,verificat pe banc si montat la loc cu saiba noua, plus 250 lei de reconditionat un injector de 2,7 cdi.Poti suna si face programare si apoi te duci linistit.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Originally posted by viliwild View Post
      Salut toti colegii !! Am probleme cu injector/ injectoare la un 220CDI, asa am luat-o.Scoate fum negru, se limiteaza la 3000 si se si opreste cateodata. Acum am nevoie de un meserias. Daca e vreun coleg de la Craiova sa ma indrume catre un meserias bun pentru reconditionat injectoare sau daca nu sa merg in alta parte, ma gandesc Bucuresti. Recomandati-mi un meserias care reconditioneaza bine injectoare. Masina urmeaza sa iese in strainatate.
      Salut.
      Cauta la iesire din Craiova dupa Isalnita(pe partea dreapta cum mergi spre Filiasi) Service Emiliano, eu am reconditionat acolo un injector acum un an.
      De preferat e sa verifici toate injectoarele.
      Bafta

      Comment


      • #4
        Multumesc colegii. O sa ma duc sa rezolv problema asta dupa sa ma plimb linisit.
        Ford- 1937 (nerestaurat)
        Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
        Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
        W126 - '87, 500SEL
        W126 - '88, 300SEL
        Simson 425 s - '57

        Comment


        • #5
          Salut

          Am schimbat un singur injector asa a aratat si pe tester Star si pe bancul de probat injectare, toate bune si frumoase dar consumul nu se modifica. Am consum de 10 in afara si 12 in oras, ce ar putea fii?
          Last edited by viliwild; 10-12-2015, 14:33 PM.
          Ford- 1937 (nerestaurat)
          Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
          Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
          W126 - '87, 500SEL
          W126 - '88, 300SEL
          Simson 425 s - '57

          Comment


          • #6
            Star-ul ce erori da? Corectiile injectoarelor ce valori au? Consumul respectiv in ciclu urban, trafic gen malul Dambovitei, este normal...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Originally posted by cutaresku View Post
              Star-ul ce erori da? Corectiile injectoarelor ce valori au? Consumul respectiv in ciclu urban, trafic gen malul Dambovitei, este normal...
              Cel mai prost are 0.8 si cel mai bun -0.5, sper sa fi scris bine.
              Erori:
              -presiune slaba in rampa de injectoare
              -debimetru am pus altul sta undeva la valoarea de 350-370 la relantiu
              Cineva a zis ca sunt clapetele dupa galeria de admisie.
              Ford- 1937 (nerestaurat)
              Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
              Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
              W126 - '87, 500SEL
              W126 - '88, 300SEL
              Simson 425 s - '57

              Comment


              • #8
                Salut, am două injectoare la Mercedesul meuw203 pe care nu le pot da jos să le curat, sunt intepenite, cu siguranță au calamină pe ele, știe cineva cum aș putea să le dau jos fără a le strica?

                Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Da, cu o presa, cauta-l pe Cristian C. pe forum, e din IS si are asa ceva.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Mulțumesc pt raspuns, am fost la un mecanic și mi-a zis că dacă încearcă să le scoată cu presa le strica... Imi bagă fum în mașina, și nu aș cumpără alte injectoare ca astea pe care le am sunt bune.

                    Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Va salut pe toti! De mult nu am mai fost pe aici.

                      Am pus masina pe un Guttmann pentru niste verificari si au iesit urmatoarele valori:
                      Corectie cilindru 1: 0,2
                      Corectie cilindru 2: -0,5
                      Corectie cilindru 3: 0,2
                      Corectie cilindru 4: 0,0

                      Eroare P1187-supraveghere presiune rampa/ functie defecta.
                      Eroarea respectiva cred ca este de mult de cand am deconectat regulatorul de pe rampa.

                      Ideea este ca dupa aproximativ 100 km parcursi, la ralanti incepe motorul sa mearga putin galop. Vara fenomenul este accentuat si porneste mai greu. In turatie merge bine. Dimineata porneste bine. Pe retur injectoarele baga aceeasi cantitate.

                      In acest caz s-a recomandat inlocuirea regulatorului.

                      Eu am pornit pe reconditionarea injectorului cu -0,5.

                      Pareri?
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #12
                        La valorile alea injectoarele nu trebuie reconditionate.

                        Pornirea grea si instabilitate presiune pe rampa se datoreaza garniturilor imabranite din pompa de inalta. Kit de garnituri/semeringuri pt pompa de inalta costa undeva la 65-80 lei.

                        Mai trebuie sa verifici si conductele de vacuum sa nu fie crapate.
                        4 wheelers:
                        2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                        2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                        2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                        2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                        2 wheelers:
                        2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                        2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                        Comment


                        • #13
                          Intervin si eu cu o problemala injectoare. Am intrat in posesia unui sprinter 208CDI si unul din injectoare scapa motorina pe langa el, am schimbat saibele de foc dar tot degeaba;la ralanti este totul ok, nu scapa, dara scos ladrum incepe sa scoata mici bulbuci pe langa el si o cantitate mica demotorina este in zona. Ce rezolva poate fi?Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Saiba de foc etanseaza injectorul fata de camera de ardere.
                            Tu cred ca ai problema ori la holender-ul tevii de motorina(con deformat,pus intr-o parte etc) ori la corpul injectorului,la etansarile mecanice.
                            In oricare dintre situatii,injectorul trebuie demontat,vazut ce-l supara,remediat si pus la loc.
                            As recomanda un atelier de specialitate,sa ai si garantie la lucrare.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF