Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes 230 coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am inteles acum- sina libera prinde materialul sub ea si e presata de aia in suruburi.
    Mersi, baieti.

    Comment


    • #17
      Am vazut ca nu se misca acul de la economizor - indiferent de acceleratie.
      De unde vine firul care excita acul?
      Sau ce ar trebui sa caut?
      Mersi.

      Stiu ca a fost un post cu asa ceva, dar nu am mai gasit - si am cautat un timp.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Eu asa stiu ca economizerul functioneaza cu vacuum si daca retin bine furtunasul vacuumatic vine 'infipt' in galeria de admisie.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Am gasit furtunul de la economizor si am gasit si cauza de nu "functioneste".
          Furtunul se alimenteaza de la galerie printr-o supapa care "alimenteaza" si blocarea scaunelor.Acea supapa e defecta - chiar daca am schimbat-o cu alte 2 nu vrea sa faca treaba.
          Am alimentat pe direct atat economizorul cat si scaunele si functioneaza.
          Momentan am alimentat numai economizorul, sa-mi indice cand sa iau talpa de pe acceleratie - caut in continuare supapa buclucasa.

          Comment


          • #20
            Se poate pune aer conditionat pe tigaia mea care nu a avut asa ceva?
            Am vazut de vanzare instalatia completa de cobra - 500 euro.
            Implica multa munca?
            Mersi.

            Comment


            • #21
              Da, se poate, am și eu în vedere o operațiune d-asta (numa' că nu știu când ajung eu în faza aia).
              Dacă e vorba de instalația de la Cluj, am pus și eu ochii pe ea încă anul trecut, dar nu lasă la preț deloc (mi-a spus că a dat echivalentul a 2000 de lei pe ea și vrea să-și recupereze măcar banii), așa că am renunțat și am continuat să adun toate piesele instalației (am aproape tot, fără partea electrică și ceva furtune, dar alea le fac eu ; cel mai greu a fost cu partea de sub bord, dar am găsit-o în final).
              Avantajul este că instalația - după spusele vânzătorului - este absolut complectă, necesită doar instalarea, ceea ce înseamnă oricum ceva bătăi de cap.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Scriu tot aici, ca tine de tigaia mea.
                De cand a venit frigul, porneste la sfert DAR merge balbait pana se incalzeste putin.
                Am verificat socul electric - vine curent si actioneaza socul; se vede arcul cum revine odata cu incalzirea motorului.
                As incorda arcul mai tare, sa tina mai mult, dar nu cred ca se poate la Stromberg; la Solex pot invarti arcul sa merg cu "socul tras" tot timpul.
                Am studiat documentatia , dar nu am vazut nimic ptr " incordarea " arcului.

                Totodata, am constatat ca intrerupe in mers cateodata - am verificat bujiile, sunt albe, iar compresia motorului e peste 11,2 la fiecare piston. Platina e noua, doar fisele sunt vechi - am sa le schimb si pe alea.
                Am vrut sa reglez delcoul cu stroboscopul; care ar fi procedura si mai ales cat trebuie sa fie citirea ?
                Nu am scos furtunul de vacum de la delcou, si l-am reglat la 25 grade, citit jos pe "fulie". In functie de cum miscam delcoul aveam lumina sau nu la stroboscop - am crezut ca intrerupe din stroboscop.
                Am cautat si pe youtube cum sa reglez, dar imi da ptr injectie, nu ptr carburator.

                Multumesc de ajutor.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Am gasit ceva : sub carcasa socului, este o tija reglabila - daca o scurtez, se micsoreaza turatia si invers.Cred ca asta e solutia, ca eu am nevoie sa fie mai turat motorul dimineata; nu cu mult, doar 200 turatii in plus.

                  Despre reglajul delcoului cu stroboscopul, mai caut sau astept linkuri - de fapt cat este citirea corecta; la Pagode se "cearta" pe valori intre 25-30 grade, cu vacumul inchis.

                  Comment


                  • #24
                    Referitor la bujii recomandarea mea este NGK.
                    Am incercat cu Bosch pe masina mea si nu s-au ridicat la inaltimea calitatii celor NGK. Adevarat eu am schimbat si fisele...

                    Comment


                    • #25
                      Tot despre bujii: pe capacul tachetiilor normal ar trebui sa existe un abtibild pe care sunt trecute valorile pentru reglarea tachetilor, pe langa care mai sunt trecute si modelele de bujii folosite pe motoarele M110 + codurile aferente a acestora!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Am bujii "originale" NGK BP6ES, perfecte dupa 1000 km.
                        Am reglat tija de sub carcasa socului, si azi dimineata am uitat de problema.
                        Reglajul delcoului l-am facut dupa ureche - am ales turatia cea mai mare, care aproape s-a potrivit cu semnul original facut cand am adus tigaia din Austria.
                        Am reglat avansul la 3000 ture , cu stroboscopul si cu vacumul scos si infundat.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by altho View Post
                          Totodata, am constatat ca intrerupe in mers cateodata - Platina e noua, doar fisele sunt vechi - am sa le schimb si pe alea.
                          Întrerupe ... adică cum ? Nu merge în toţi cilindrii ? Din cauza aceasta am schimbat eu delcoul, luleaua şi toate fişele la Fricike (W201 benzină) şi acum toarce ca o mâţă ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Levi View Post
                            Întrerupe ... adicã cum ? Nu merge în toþi cilindrii ? Din cauza aceasta am schimbat eu delcoul, luleaua ºi toate fiºele la Fricike (W201 benzinã) ºi acum toarce ca o mâþã ...
                            Am rezolvat problema ieri: am "gadilit-o" din avans si merge super rotund.
                            Inainte tusea din cand in cand - intrerupea o juma de secunda la relanti.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF