Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mitul diesel se prabuseste ? .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mitul diesel se prabuseste ? .

    Ce parere au colegii despre acest articol ? .


  • #2
    Sursa: Daily Mail

    Un mic amanunt al articolului care conteaza... Englezii sunt mai suciti fata de restul lumii...stiu asta pentru ca am fost in Anglia de doua ori, din care o sedere a fost de 7 luni.

    Evident ca la o alegere diesel vs otto (din punct de vedere al eficientei-costuri) conteaza multe aspecte:

    - rulajul anual - IMPORTANT
    - unde circuli cu masina (oras - interurban)- Relativ
    - clasa masinii ( SUV pe benzina nu se prea justifica - exceptie Cayenne Turbo(S) ) -IMPORTANT
    - ce drumuri faci (scurte, lungi)- IMPORTANT
    -cat intentionezi sa tii in posesie acea masina -IMPORTANT

    Ce am observat eu in Europa:

    Motorina e mai scumpa ca benzina in putine tari (UK, Elvetia, mai nou si in Romania).

    In restul tarilor benzina e mai scumpa decat motorina si diferentele de pret pot sa treaca si de 20 eurocenti pe litru. Cand ai drumuri lungi, mai ales pe autostrada si nu schimbi masina la fiecare 2-3 ani, merita sa iei o masina diesel. Chiar daca nu ai amortizat integral diferenta de pret prin rulajul parcurs, pana la urma tot se recupereaza din diferenta de pret la revanzare.

    Asta e valabil inca acum, insa dupa cum vad eu, guvernele astea oculte isi cam propun in timp uniformizarea costurilor de transport indiferent de combustibilii folositi...ceea ce e, dupa parerea mea o masura ce nu stimuleaza eficienta.

    Comment


    • #3
      Pt cine face km putini, corect....nu renteaza. Apoi, mai e avantajul la revanzare, fapt ce nu a fost luat in consierare de autorii testului.

      Comment


      • #4
        Au remarcat deja colegii cateva aspecte interesante. Dupa mine, doar titlul stirii este anapoda. Sa lansezi o asemenea parere fara a te referi la conditiile de calcul, este o abordare cel putin ridicola.

        Comment


        • #5
          Pentru mine este mai mult important cuplul unui motor diesel cu sau fara turbo,imi place la nebunie zgomotul unui Mercedes Benz pe motorina mai ales cele mai vechi asta off topic,acum legat de costurile de exploatare la noi in tara multi isi cumpara autoturisme ce folosesc motorina din simplul motiv ca se descurca sa o cumpere la un pret redus,dar sunt si altii care pur si simplu din placere le cumpara.

          Comment


          • #6
            Nu pot sa cred ca iti place cum suna dieselsi mai ales cele mai vechi(sunet asemanator cu U 650 M).Nu cred ca mai este nimeni atat de prost sa cumpere diesel doar ca face rost de motorina pe sub mana care mai mereu e ,,manevrata" si reparatia la masina cost minim dublu fata de economia la carburant.

            Comment


            • #7
              Buna ziua !


              Personal, si mie imi suna bine un motor diesel old-school. Si asta nu pentru ca am doua de patru cilindri in ograda, ci pentru ca suna simplu, nealterat electronic, neartificial, nemanipulat.

              Nu toata motorina obtinuta pe cai mai putin clasice e manipulata, si ma indoiesc ca o turbina de benzinar e mai ieftina decat o turbina de diesel de aceeasi generatie.

              Sunetul de U650 e tipic pentru un motor in patru cilindri, si mie imi suna bine. Dar si mai bine suna un diesel de sase sau de opt cilindri. Tot vechi, binenteles. Pentru ca in trecut, cand unii dintre noi erau foarte tineri si unii nu existau deloc, accentul nu se punea pe cum se aude masina afara/inauntru, ci pe fiabilitate si simplitate.

              Actual, fiecare producator are departamente speciale care se ocupa de insonorizare, perceptia sunetului de motor in habitaclu, etc, uneori recurgandu-se la generarea artificiala de sunete a.k.a. placute urechii. Motto-u este: unii sunt dispusi sa plateasca pentru asta, deci de ce sa nu le luam banii ?

              Dar nimic nu bate sunetul unui benzinar de opt cilindri, pe carburatie si aspirat. Preferabil de peste 7.0 litri capacitate, binenteles. Vorbesc aici de sunetul de motor, nu cel produs de instalatia de evacuare, ca si aia poate fi manipulata...


              Dragos

              Comment


              • #8
                Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna ziua !


                Dar si mai bine suna un diesel de sase sau de opt cilindri. Tot vechi, binenteles.

                Dragos
                Apropo de sunetul unui motor in 6 cilindri. Nu e de pe masina, dar e tot de fabricatie Mercedes. Mie imi place mult cum se aude.

                Comment


                • #9
                  Salut, daca vorbim de masinile generatie noi ( peste 2011) , nu prea mai vorbim de diferente mari la consum . noi aici discutam si suntem pasionati de masini Vechi. Si niciodata un Mercedes w201 Diesel nu o sa consume apropiat de unul pe benzina . 2.0 d( consuma oras 8-9-10) . benzina 11-13-15, am dat diferente mari ,pt ca fiecare poarta diferit la pantof.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF