Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care e mai bun ??? W210, W211, W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Din ce am observat eu w210 e mai bun la consum decat w211.De aspectul acesta se plangeau taximetristii in Germania imediat dupa ce au schimbat w210 cu w211.

    Comment


    • #32
      Ca si fiabilitate , w210 sta mai bine fata de w212,w211. Din punct de vedere al eficientei , consum vs putere vs stabilitate vs confort , w212 este pe primul loc ,urmat de w211 .
      De la generatie la generatie se imbunatatesc performantele - consumul , puterea motoarelor vs noxe , dar si fiabilitatea scade dramatic .


      Din ce am citit in presa , noul w213 va fi un soc pt rivalii traditionali , Bmw seria 5 si Audi A6 .Va fi echipat cu o gramada de pachete de siguranta , senzori , sisteme radar de supraveghere , camere , etc, se va utiliza aluminiu la greu , va scadea greutatea .

      Comment


      • #33
        Si W212 facelift sta onorabil langa F10 si A6 (nu-i stiu codul). Tehnic. Designul e chestie de gust... Insa vorbind de fiabilitate, ca aici as vrea sa stea MB in fata, doar timpul da solutia si castigatorul. Intr-un timp credeam ca masina mai buboasa decat 210 nu e, ulterior am aflat ca seria 5 si A6 din vremuri similare scot mai multi peri albi...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #34
          Fiabilitatea scade usor usor , din pacate , e de inteles intr-un fel , cata elelectronica este intr-o masina in ziua de azi. Dar nu inteleg de ce sunt probleme cu piese mecanice : volante , amortizoare , pompe de apa , diverse butoane , turbine .

          Depinde si unde mergi cu masina , ce trafic parcurge urban/extraurban. In Bucuresti reusesc performanta de a face cateodata si 1 h pe 2 km , frana , a 1-a , frana a 1-a , caldura afara 35 gr .Ce fiabilitate sa am ....

          Comment


          • #35
            Buna ziua !



            Fiabilitatea pieselor "normale" dintr-o masina scade din motive progres si costuri. Nimeni nu are nevoie de o volanta cu masa dubla sau tripla, orice masina s-ar descurca cu o volanta clasica. In conditiile unei utilizari normale si a unei intretineri corecte, cand iti cade la masina un amortizor, o pompa de apa sau o bucsa/pivot dupa un kilometraj modest, e vorba de calitatea slaba a materialelor folosite in acea componenta.

            Tot asa, un convertor de cuplu nu are nevoie de discuri de frictiune in el, ca sa ajungi sa-l tai si sa i le schimbi. Un buton electric, ca sa tina forever, va trebui construit cum trebuie si din ce trebuie, dar va costa 15 Euro, si nu 0.5 Euro made in China. O cutie automata cu convertor de cuplu s-ar descurca minunat si fara electronica, intr-un scaun conceput corect nu ai nevoie de functia de masaj sau de suport lombar. Nici de reglaje electrice la scaune nu ai de fapt nevoie, cata vreme doar tu conduci masina.

            O clima nu are nevoie sa functioneze pe patru zone separate, decat poate in situatia in care pasagerii sunt sudanezi, islandezi, sudafricani sau eschimosi si insista sa circule tot timpul impreuna indiferent de anotimp.

            Totul se filtreaza prin bani, pentru ca producatorul vrea sa castige cat mai mult cu cat mai putine investitii. Si astfel, ofera minimum posibil pentru un produs/serviciu anume. Si atunci, calitatea se duce in jos. Ingineria este de mult timp capabila sa produca ceva ce tine o viata, daca nu i s-ar impune limite financiare...

            Masina mea ideala de toata ziua ? W124 berlina, cu 4x4 (nu 4Matic) si diesel clasic de sase cilindri si circa 250CP, cutie automata clasica cu cinci trepte, climatizare normala si geamuri actionate electric pe fata. Si nimic mai mult...

            Scaune cu masaj sau incalzite, 7G-tronic plus, ASR-uri, conectivitate, Harman Kardon si alte chestii asemanatoare nu au ce cauta in viata mea...



            Dragos

            Comment


            • #36
              Bine punctat Dragos!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #37
                Nu avem încotro, evoluam cu tehnologia,nu poți sa te mai uiți la tv alb/negru și sa vorbesti la Alcatel OTE,asa și cu masinile.Din ce am observat ca tot ce iese din garanție se strica imediat (ce calcule matematice au fãcut și producãtorii ãștia) .

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Heavy D. View Post
                  Masina mea ideala de toata ziua ? W124 berlina, cu 4x4 (nu 4Matic)
                  Adevăr grăiești în general, însă, deși nu are legătură cu topicul ăsta, spune-mi și mie ce anume este fiabil/ieftin de întreținut sau orice vrei tu, de bine, despre 4x4 ăla primitiv de pe W124. Bineînțeles, în comparație cu 4matic first & second generation, nu vorbesc de patrumaticurile actuale.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #39
                    Pe W124 nu stiu sa existe alt sistem de 4x4 in afara de 4Matic. Si considerand ca e complex, ma refeream la un sistem de 4x4 asa cum il vad eu. Adica fara senzori si transfer de informatii.

                    Dupa cutia automata se leaga o cutie de transfer (eventual cu reductor inclus), care sa-ti permita sa rulezi in 4x2 sau in 4x4 cu diferentialul central blocat sau nu. Acum vreo doi ani am pregatit o cutie 722.4 sa se imperecheze cu un reductor NP231 de la Jeep. Reductorul asta ofera 4x2 full time, 4x4 part time pe mare sau pe mic. Si asta fara nici un senzor... Si cum am facut asta pentru NP231. pot s-o fac si pentru un NV242, care are si posibilitatea de a rula in regim de 4x4 permanent. Tot fara senzori...

                    Astfel, in combinatie cu un W124 care sa aiba un OM603 cu diferentialul fata anexat, ai 4x4 fara stres si fara senzori. Cum pentru diferentiale clasice libere se pot construi elemente blocante sau auto-blocante, poti avea un W124 cu toate trei diferentialele blocabile, ceea ce nu exista de la mama lui...



                    Dragos

                    Comment


                    • #40
                      Am înțeles, vorbeai despre un sistem 4x4 adaptat, nu unul de fabrică. Totuși, ca să faci așa ceva, îți trebuie o caroserie cu 4x4 de la mă-sa, cu care să te joci cum vrei tu. ÃŽnsă consumul, cu OM 603 ăla, în combinația dată, nu va fi unul prietenos sub nicio formă...
                      Anyway și ontopic, e un vis frumos si umed ce spui, insă în topicul ăsta se compară mere, pere și prune, iar rezultatele sunt contorizate în consum, fiabilitate și preț...
                      Mai stupid topic ca ăsta mai sunt doar câteva...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #41
                        @Dragos , corect ce ai spus , la dotarile tale as adauga totusi un HK , pt un sunet frumos.

                        Comment


                        • #42
                          Reintru in familia posesorilor de Mercedes (dupa 4 bmw-uri), mi-am luat un w212 facelift, e250. Masina este foarte ok din toate punctele de vedere, sunt incantat de confort, design, performante si nu in ultimul rand, de consum. Sper sa fie si fara probleme de orice fel. Bafta la toti.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by vladi_ivans View Post
                            Am atasat dimensiunile complete de la w124, w210, w211 si w212 precum si de la w222 (pentru o comparatie cu topul). Stie cineva in ce pozitie sta scaunul soferului la aceste masuratori de la interior? Sper ca aceste imagini sa rezolve certurile.

                            Ce ma intriga este: cum de un w222, are dimensiunile spatiului interior ca cele ale unui w210 sau chiar mai mici?

                            Desi dimensiunile din pozele de mai sus nu le poate contrazice nimeni(sau poate nu le-a verificat nimeni ) ?, totusi de ce atat de multi remarca o involutie in privinta spatiului interior la modelele comparate ?
                            Eu am avut multi ani w124, iar acum am w211 iar in ciuda multor dotari la care 211 este superior, inca resimt o lejeritate in miscari pe care o aveam in 124. Si anume:
                            -accesul in masina e limitat de sezutul scaunului care are marginea mult inaltata. Deasemeni cred ca pozitia scaunului la maxim in jos imi ofera o distanta mai mica fata de plafon in 211 decat in 124.
                            -spatiul ocupat de cotiera la 211 ocupa mult din libertatea de miscare in lateral pe care o aveam in 124. Deasemeni cred ca grosimea portierelor+panoul interior al acestora "ma strange" din lateral.
                            -pozitia genunchilor soferului la 211 e restransa de rotunjimile bordului.
                            -ca pasager pe bancheta spate la 124 am apreciat mai mult arcurile decat buretele de la 211, si deasemeni podeaua la 124 permitea ca al 5-lea pasager sa tina picioarele normal. Aici mai remarc ca desi la 211 bancheta e mai ridicata fate de podea, totusi distanta e mai mare pana la plafon

                            Concluzii: cred ca distantele din poze sunt "niste medii", iar reglajele scaunelor ofereau pe modelele mai vechi, distante mai generoase, astfel era mai mult loc de miscare pentru sofer si pasageri. Pozitia tot mai apropiata de cea a unui pilot de formula 1, probabil ca ofera mai multa siguranta in cazul unui accident, insa marca Mercedes este recomandata si cu atributul "confort". De aceea poate ca pe langa Clasic, Elegance, Avantgarde ar fi binevenit si Confort
                            Noul E-Class 2017

                            Comment


                            • #44
                              Salutare tuturor
                              eu ca vechi pasionat al marcii sant de parere ca senzatia care ti-o ofera un "clasic" mercedes nu o ai la alte marci...personal am in garaj un w126 500SEC , un W124 200CE si am revenit la vechea dragoste w210 V6 benzina care mi se pare o masina deosebita , am avut in trecut un 240 E Elegance de care am fost suuuper multumit si acum am optat pt un avantgarde 280 4matic la care va spun sincer ca i-am dorit dotarile nu si suspensia joasa ....cumparandu-i imediat set de arcuri si amortizoare normale...oricum nu avea reglabile, dar arcurile erau prea joase.Deci revenind la modelul in sine w210 V6 benzina mie mi s-a parut deosebit in ceea ce priveste cutia si rapoartele corelate cu silentiosul v6.Va spun sincer ca am optat pt 4matic deoarece locuiesc intr-o zona montana si este necesar dar consumul nu mi se pare exagerat vis a vis de confortul si siguranta oferite.Am optat pt acest model ca masina de zi cu zi in varianta in care mai avem un Dodge Dakota automat 2007 3700 v6 4x4 si un Subaru XV 2,0 benzina automat 4x4 an 2014.Credeti ma ca nu se compara nici una din cele doua enumerate mai sus cu senzatia oferita de cele trei Mercedesuri si mai ales w210.
                              W126 500SEC
                              W124 200CE
                              W210 280 4MATIC

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by babanu_ralu View Post
                                Nici un posesor pe W212 in forum? Haideti fratilor ca suntem curiosi cum e de la un posesor.
                                Salut. Detin un W212 4M pre facelift, insa pot spune doar ca masina este superba. Am parcurs 23.000 km din februarie a.c. fara nicio problema. Nu am mai condus niciun E inainte de a-l achizitiona pe al meu asadar nu pot face nicio comparatie cu modelele precedente. Am avut un VW Passat 2.0 diesel cu care am mers 192.000 km fara sa am probleme deosebite. Am cumparat VW de nou si m-am despartit greu de el, dar mi-a trecut repede cand am sofat W212. La un E 250 sofatul este o experienta extraordinara.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF