Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebuna Rosie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nstoe View Post
    Este bine ca ai si alte planuri . Orice sut pe care ti-l da viata , in partile moi , este un pas inainte .
    Bafta ! .
    Mersi
    Daca nimeream masina bine poate era bine, asa e mai greu
    Tot am stat si m-am gandit: Ce rost are sa intaresti o masina sa o faci ca un tanc ca sa transporti 800kg cu ea?
    Dupa mintea mea, intaresti o masina ca sa poti pune pe ea greutate sa nu se "rupa" ceva. In fine eu nu am reusit sa ajung la o concluzie
    Transport marfa intern si international
    Lerint Calin 0742873198
    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

    Comment


    • Stai tu linistit ca Germania nu e asa cum o vedem noi mereu.Daca avea neamtul ceva de carat,pe distante scurte,eventual drumuri nationale si nu autostrazi,care sa nu implice cantare si alte controale, probabil a aplicat si el o solutie romaneasca:masina intarita pe care sa poata duce 1500-2000 de kg!!!Altfel trebuia ceva peste 3,5 tone care implica un sofer categoria C (acolo categoria C,E se obtin cu 4500 euro scoala !!! ) plus alte taxe pe licente si altele.
      In fine, faptul ca ai pornit cu stangul si ai ales o masina necorespunzatoare,asta nu inseamna ca transportul nu merge.Eu zic sa incerci sa o schimbi sa faci o alegere potrivita si sa mergi inainte.Si mie anul trecut dupa 3 luni de la inceperea activitatii mi-a cazut motorul si a trebuit sa-l schimb, dar am reusit sa merg mai departe ,am invatat ca in Romanica nu exista masini bune la vinzare si ca daca vrei ceva mergi in Germania !!!Asa ca spre surprinderea altora,care ar vrea sa moara capra vecinului eu zic sa mergi mai departe,mai ales ca vine vara si o sa mearga si o sa vezi in toamna pe ce cale o sa mergi.Daca ai nevoie de orice sfat, intreaba si vei primi raspuns,atat cat te pot ajuta,desi e comica situatia tu la Oradea si eu la capatul troleului la Galati.. Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • Multumesc pentru sustinere
        Saptamana asta trebuie sa vad ce rezolv cu AC`ul ca nu vrea sa porneasca compresorul, si e caldura mare sa mergi fara. (daca are carea idee ce poate avea? Baiatul care mi se ocupa de tot ce tine de electronica masinii a zic ca nu a mai intalnit la modelul meu problema aceasta, compresorul "are rezistenta interna citita din soft ok, ceea ce arata ca nu ar fi nimic ars, si nici nu porneste si huruie sau ceva". Urmeaza sa fie demontat, dezasamblat si aruncata o privire sa vada ce are)
        In plus am vorbit cu un amic care are un unchi "multifunctional" si cred ca am sa demontez platoul de pe masina sa o cantaresc fara, si daca tot va fi jos poate mai tai cateva din barele tranversale, o sa inlocuiesc scandurile laterale cu profile de aluminiu mai subtiri si mai usoare

        Stima
        Transport marfa intern si international
        Lerint Calin 0742873198
        kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

        Comment


        • Poti demonta tot ce vrei de pe masina . Daca nu modifici sarcina utila din acte nu ai facut mare lucru .
          Studiind tot mai atent sasiul masinii ( fara acele supra adaugiri ) , atat forma cat si grosimea acestuia , raman la parerea ca este ceva ciudat cu masina asta , inmatriculata la 3T .

          Cine te indeamna sa fi transportator cu actuala masina , nu cred ca-ti vrea binele . O idee ar fi sa achizitionezi si o remorca . Nu cred ca ti-ar strica urcarea in grad la permisul de conducere . Binenteles , raman in discutie taxe , impozite , etc .

          Masina , in starea actuala , ar fi utila numai daca ai avea afacerea ta proprie de productie si desfacere .

          Cat despre "luat-ul mancarii din farfurie" sau " sa moara si capra vecinului" , stai linistit . Nu vine nimeni , de la Giurgiu , sa-ti "traga tie presul de sub talpi" la Oradea .

          Bafta , in continuare ! . Sigur vei reusi .

          Comment


          • Eu nu-l indemn sa faca transport in continuare cu aceasta masina ci doar sa gaseasca solutii pentru a merge mai departe in conditiile actuale.Acestea ar fi urmatoarele,daca te ajuta cu ceva ideeile mele,daca nu...raman niste vorbe de vineri dupa amiaza....
            Ia si scoate cat poti fizic si tehnic de pe masina pentru a castiga cat poti la cantar si nu neaparat pe acte.Adica,cu cat masina cantareste mai putin cu atat poti incarca mai mult!!!De ce zic asta??De cand fac transport am cantarit o data in Polonia unde singurul lucru pe care i-a interesat a fost maximul autorizat 3,5t si nu util sau altceva!!Apoi la Wels, a doua oara am cantarit fara sa ceara actele!!!Ei stiu ca aceaste masini sunt de 3,5 tone si sunt interesati sa nu depasesti aceasta greutate,nicidecum util si alte probleme!!!Conteaza ce merge pe strada, adica 3,5 si nu ce scrie in acte ca la romani,care sunt singurii din Europa care fac cantar pe fiecare punte si nu total !!
            Asa ca , cu o masina mai usoara pe care sa poti pune mai multa greutate ai mult mai multe sanse sa faci transport ,linistit...
            Remorca dupa ea,in configuratia actuala inseamna sa mai cari inca 1000 de kg cu...taxe de 7,5 tone,adica tahograf,licenta,persoana desemnata la firma,etc,etc...Unde mai e avantajul ??? Stima
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • Asta e una dintre cauzele principale pentru care o afacere in domeniul acesta se destrama inca de la inceput, si anume: masina. Acum nu vrea sa fiu rautacios, dar daca vrei sa incepi o afacere in transport si sa investesti peste 13.000 Euro intr-o masina cu 300.000 de km ( cam la jumatea vietii, daca nu trecuta ) cu un consum prea mare sa fi competitiv ( dupa parerea mea ), nu mi se pare o alegere potrivita indiferent cum ai privi. Uite, de la concurenta "slaba" gasesti autoutilitare noi cu prelata, la cheie la 18-19.000 Euro + TVA. Si aia chiar e o afacere pentru ca ai avea un consum cu 1 l/100 mai mic, cel putin in primii 2 ani de garantie nu vei avea nevoie de cheltuieli suplimentare ( in afara de consumabile, clar ), revizii la interval mai mare de timp ( daca dai avans 13.000 Euro mai iti ramane o rata pe 3 ani de 300 Euro/luna ).
              Lasand paranteza asta deoparte, sfatul meu este sa dai jos bena ( sa lasi doar sasiul curat ), sa incerci sa vinzi bena cu suprastructura cu tot , si sa mai investesti vre-0 1.500-2.000 Euro sa iti cumperi/faci alta noua cu dimensiuni mai mici ( latime 2.1 e suficient, lungime 4.2 si inaltime 2.1 - utile ). O sa ai avantaj la greutatea utila si la consum. Daca faci 10.000 km/luna, in 4 luni ai scos investitia ( cu o aerodinamica mai buna si o greutate mai mica poti castiga 0.75l-1l /100 km x 10.000 km = 100 Euro /luna + doar 100 Euro la fiecare cursa pentru alea 300 de kg in plus ).
              Bafta !
              Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

              Comment


              • Cristi, mersi de sfaturi si de pareri. Pe mine m-ai ajutat moral cat ai putut si am tinut cont de sfaturile tale, deoarece esti mai "veteran" in transport.

                Originally posted by firepcmaster View Post
                Asta e una dintre cauzele principale pentru care o afacere in domeniul acesta se destrama inca de la inceput, si anume: masina. Acum nu vrea sa fiu rautacios, dar daca vrei sa incepi o afacere in transport si sa investesti peste 13.000 Euro intr-o masina cu 300.000 de km ( cam la jumatea vietii, daca nu trecuta ) cu un consum prea mare sa fi competitiv ( dupa parerea mea ), nu mi se pare o alegere potrivita indiferent cum ai privi. Uite, de la concurenta "slaba" gasesti autoutilitare noi cu prelata, la cheie la 18-19.000 Euro + TVA. Si aia chiar e o afacere pentru ca ai avea un consum cu 1 l/100 mai mic, cel putin in primii 2 ani de garantie nu vei avea nevoie de cheltuieli suplimentare ( in afara de consumabile, clar ), revizii la interval mai mare de timp ( daca dai avans 13.000 Euro mai iti ramane o rata pe 3 ani de 300 Euro/luna ).
                Lasand paranteza asta deoparte, sfatul meu este sa dai jos bena ( sa lasi doar sasiul curat ), sa incerci sa vinzi bena cu suprastructura cu tot , si sa mai investesti vre-0 1.500-2.000 Euro sa iti cumperi/faci alta noua cu dimensiuni mai mici ( latime 2.1 e suficient, lungime 4.2 si inaltime 2.1 - utile ). O sa ai avantaj la greutatea utila si la consum. Daca faci 10.000 km/luna, in 4 luni ai scos investitia ( cu o aerodinamica mai buna si o greutate mai mica poti castiga 0.75l-1l /100 km x 10.000 km = 100 Euro /luna + doar 100 Euro la fiecare cursa pentru alea 300 de kg in plus ).
                Bafta !
                Da, ar fi fost mult mai ok sa investesc 15000 de euro + leasing asa cum zici intr-o masina noua. Nu m-am gandit nici o clipa ca as avea atata ghinion. Momentan pentru "categoria" mea de greutate nu sunt curse pentru a putea continua. 4 luni banuiesc ca am avut noroc, deoarece am prins tot curse urgente cu greutate mica si a mers treaba.
                Momentan inca nu stiu ce voi face cu ea, o mai las de vanzare o perioada sa vad ce se intampla si pe viitor vad eu ce fac

                Va multumesc pentru sfaturi
                Stima
                Transport marfa intern si international
                Lerint Calin 0742873198
                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                Comment


                • Ideea colegului de la Timisoara e buna,dar,exista un mare dar,dupa mine:
                  -faci lucru asta in momentul in care ai un contract sigur din care sa fii asigurat ca scoti banii de rata si mai ramai si tu cu profit.
                  Sa faci leasing si sa stai la "agatat" sa prinzi ceva curse,mie mi se pare sinucidere curata...
                  Cat priveste aceasta idee, eu o vad altfel:
                  -cu 13000 de euro,imi cumpar 2 Sprintere lungi,chiar daca sunt 2001-2003 si au 3-400000 de km,cu care daca ai grija de ele poti face lejer 1 milion de km,dar neaparat aduse din Germania,cu care as face transport linistit,fara grija ratelor si a bancilor.La 2 masini as avea un profit destul de bun incat sa duc o viata linistita...
                  Multi nu inteleg,parerea mea,ca leasingul e bun atunci cand esti mare si stapan pe situatie,cand ai contracte si te cunoaste lumea nu atunci cand esti "neica nimeni" ,la inceput si vrei si tu sa convingi lumea ca poti....Asa am gandit eu la inceput afacerea,am trecut prin bune si rele si am reusit sa ma ridic si sa merg...deocamdata in genunchi,dar e mult mai bine decat la inceput cand ma taraiam pe burta....Pana o sa ajung sa merg in picioare,mai dureza,dar e sunt multumit de ce am realizat pana acum...Nu putem sa ne nastem direct mari,trebuie sa parcurgem toate etapele vietii si sa invatam cate ceva din toate.Stima si spor la bani la toata lumea,ca e loc pentru fiecare.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • Originally posted by Ice90 View Post

                    Momentan inca nu stiu ce voi face cu ea, o mai las de vanzare o perioada sa vad ce se intampla si pe viitor vad eu ce fac

                    Stima
                    Buna ziua ! .
                    Iertata-mi fie curiozitatea . Ce sa mai intamplat cu "Nebuna Rosie" ? .
                    Stima ! .

                    Comment


                    • De mult vroiam sa pun si eu aceasta intrebare.....Colegul....mai transporti ceva sau te-ai reprofilat ??? Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF