Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203-proverbiala instalatie electrica sau cutia de viteze?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203-proverbiala instalatie electrica sau cutia de viteze?

    Salut tuturor.

    Am un c270cdi (w203) din 2001, OM612, transmisie automata 722.640, 309.000km, care se comporta ciudat de când am cumpãrat-o (2012, 250k km).

    Mai exact, cutia ori se decupeazã fãrã sã afișeze cã ar fi în N sau se blocheazã în treapta a doua (limp mode fãrã pierdere de putere), în general la lansare din mers 20-40km/h, alteori la plecarea de pe loc. Problema apare si in D, si dupa preselectarea treptei si dispare dupa repornirea masinii. Dupa aparitie, pe ecran ramane afisat ori D ori treapta in care eram (2 sau 3) si nu se poate selecta altceva, iar trecerea in P/R/N se face cu clank-ul de rigoare. Mai frecvent ezita sa treacã din 2 în 3, are latenta suficientã încât sã creascã turația cu aproximativ 100rpm. Daca merg calm, merge bine.

    La stealership au fãcut diagnoza, cu cod P220a(The speed comparison of y3/6n2 to y3/6n3 is implausible) și cred ca încã 2 similare, apãrute în multiple instanțe. Dupã resetare din star și din bord au reapãrut simptomele, la fel și dupã ce am schimbat uleiul cutiei, filtrul și placa cu senzori. TCM de la picioare din dreapta e ca nou, fãrã pic de ulei. Singurul firisor de ulei scurs e la galeria de evacuare, dar sunt doar 3-4 picãturi.
    Intre timp, pe vreme umeda ma anunța din când în când cã aș avea un stop ars, pentru a culmina într-o ploaie mai zdravãnã cu toatã instalația electricã luând-o razna: poziții, stopuri, semnalizãri, iluminare plãcuțã, deschidere portbagaj și închidere centralizatã, toate inactive. Dupã ce s-a uscat un pic nu a mai reapãrut. Toate cablurile pe care am reusit sa le verific vizual arata bine si sunt uscate, inclusiv pe ploaie.

    Recent am avut ideea de a încerca sã blochez cutia cu ESP off și nu am reușit, deși recunosc cã nu am fãcut multe tentative.

    Voi ce anume ați verifica mai departe? Discurile de ambreiaj intre 2 și 3? Modulul SAM spate? Scurtcircuite pe undeva prin spate?

    Mulțumesc.

  • #2
    Viteza comparata intre senzori inplauzibila, de cele mai multe ori inseamna ca senzorii de placa elctrica sunt buni, altfel ar spune ca valoarea indicata a unui senzor este gresita. Adica ambii indica corect insa cutia aluneca.
    Daca si calculatorul cutiei este codat corect - comparatia o face functie de tipul masinii - atunci nu iti mai ramane decat sa desfaci cutia.

    Pt spate, eu recomand sa cauti urme de apa chiar in SAM-ul spate.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Din cite am mai citit pe forum,scurgerile de apa se infunda de la frunze sau alte obiecte,si apa ajunge la blocul de sigurante si alte relee(asta in fata masinii) si de aici da problemele. Eu am avut aceasta problema, am gasit-o pe forum si am rezolvat-o usor. Pe SAM-ul din spate nu stiu, dar stiu ca colegul cl 600 e in tema cu problema precum si multe altele. Problema cu cutia o am si eu,o apuca nebuneala cind vrea ea(si merg mai sportiv un pic) daca merg normal nu are nimic,problema e ca am foarte mult de lucru si la servici si acasa si nu am avut timp sa ma ocup de masina,o sa incep si eu cu schimbul de ulei,filtru si o sa mai vad dupa aceea .Oricum,daca ai timp sa cauti,gasesti multe raspunsuri la probleme pe forum, felicitari moderatorilor !

      Comment


      • #4
        La Iasi ai un coleg de forum(Cristian)nu ii stiu acum numele pe forum),nu cred ca e considerata reclama daca iti spun de el,eu l-am sunat de foarte multe ori si a fost foarte amabil si mi-a dat foarte multe informatii,iti pot da numarul lui de telefon,am uitat sa specific ca el se ocupa cu reparatii auto in special de Mercedes.

        Comment


        • #5
          Salut, revin cu mici noutati.

          Am dat jos si desfacut SAM-ul spate, avea cateva urme de coroziune pe ambele parti ale placii si in dreptul releelor galbene. Am curatat si remontat tot, inca nu am avut erori electrice prin spate.

          In schimb erorile cutiei persista, ceea ce inseamna ca singura optiune ramasa este demontarea si verificarea cutiei. Masina a fost folosita mult timp in Franta pe autostrazi, ceea ce inseamna multe accelerari pe rampele de acces, unde am remarcat ca schimba din 2 in 3, adica exact de unde par sa apara problemele. Are cineva idee cam ce ar trebui schimbat si eventual cat ar costa la reprezentanta? Ma gandesc toate discurile de ambreiaj trebuie inlocuite dar corpul cu valve e ok. Gresesc?

          Stricaciuni la reduceri de vara: sare frecvent siguranta pentru circuitul de reglaj al scaunului din dreapta si a cedat sistemul de inchidere de la usa dreapta-fata (mitraliera/door lock bounce pentru cine vrea sa caute).

          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Buna seara. Probleme arhicunoscute: siguranta scaun dreapta si bouncing lock; pentru siguranta nici eu nu am rezolvat problema pana acum, in schimb pentru boucing lock am introdus jumatate de scobitoare pe langa tumburus, si totul este in regula. Taranism, dar functioneaza, Stima !

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF