Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 311 313 sau 316 model nou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 311 313 sau 316 model nou

    Am mai strans ceva banuti si as vrea sa achizitionez noul model de Sprinter. Am gasit un Sprinter 313 2009 pret 10.500 E si mi-a placut mult.

    Acum,intrebarea mea este care e cel mai fiabil dintre motoarele 2.2? 311 am inteles ca ar fi cu o singura turbina.. 316 are cei mai multi cai dar ma gandesc si cat consuma .. Am tot citit ca 315 ar fi foarte slab si ma gandesc daca nu e 316 la fel ba chiar mai rau ca are mai multi cai,sa nu fie si mai solicitat

    313 cat de fiabil e? Merita sa dau banii pe el? As vrea chiar daca dau mai multi bani acum,sa nu se strice pe parcurs asa des.. Plus consumul e destul de important in activitatea mea,fiindca am adaosuri mici si cand am citit ca ziceau unii membri de 318/319 ca au consum 18-19% m-am speriat.. Cine are modelele astea poate sa-mi spuna cam cat consuma sa-mi fac o idee..mai mult de 110-120 nu cred ca o sa merg,ca nu am chiar distante foarte mari si sunt multe localitati..90 in general

    De asemenea,am vazut 316 la cateva firme de transport,totusi ma gandesc ca la puterea aia si consumul e ridicat.

  • #2
    Injectoarele astea piezo te omoara si din "auzite" sunt probleme cu suruburile la biela,defapt chiar am vazut cu ochii mei un sprinter cu suruburile la biela rupte .In rest nu stiu ce sa mai spun,il am doar de 2 ani 11-LE

    Comment


    • #3
      Si 311 cum s'a comportat in acest timp? Ai alte cunostinte care detin si celelalte modele ? Peun asemenea forum e imposibil sa nu fie vreun coleg care face international si are macar unul dintre cele 3 modele...astept in continuare pareri...Stima

      Comment


      • #4
        Nimeni nu detine vreunul din aceste modele?

        Comment


        • #5
          Ba da,sunt multi doar ca sunt plecati pe drumuri si nu au timp sa scrie
          Parere personala:am 316 din 2005,celebrul 2,7 iar cand o sa o schimb o sa iau doar 318/319 motorul v6.Consumurile de 18-19 sunt putin exagerate dar sunt scoase de modelele de 518-519, adica acelas motor dar varianta de 5 tone,in conditii de supratonaj si viteze incepand de la 130 in sus !!Am venit cu un coleg cu un 318 lung,Germania-Timisoara ,propietar omul de nou, care mergea cu medie de 10-11 la suta la extern,dar care a venit la volan cu un prieten ce a reusit performanta sa ajunga in tara cu 9,3 % in bord cu o greutate de 1350 de kg !!!Omul a dormit o buna parte din drum si cand au ajuns si a vazut consumul, a intrebat in gluma,daca e masina lui !!!Cei drept el mergea 110-120, prietenul a venit cu ea cu 100 la ora pe pilot.Masina la acel moment avea 130500 de km.
          Sunt probabil mai scumpe la cumparat dar au si o valoare mai mare la revanzare.Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Sfatul meu e sa alegi un 316-2.7(motor).Sunt foarte fiabile.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
              Ba da,sunt multi doar ca sunt plecati pe drumuri si nu au timp sa scrie
              Parere personala:am 316 din 2005,celebrul 2,7 iar cand o sa o schimb o sa iau doar 318/319 motorul v6.Consumurile de 18-19 sunt putin exagerate dar sunt scoase de modelele de 518-519, adica acelas motor dar varianta de 5 tone,in conditii de supratonaj si viteze incepand de la 130 in sus !!Am venit cu un coleg cu un 318 lung,Germania-Timisoara ,propietar omul de nou, care mergea cu medie de 10-11 la suta la extern,dar care a venit la volan cu un prieten ce a reusit performanta sa ajunga in tara cu 9,3 % in bord cu o greutate de 1350 de kg !!!Omul a dormit o buna parte din drum si cand au ajuns si a vazut consumul, a intrebat in gluma,daca e masina lui !!!Cei drept el mergea 110-120, prietenul a venit cu ea cu 100 la ora pe pilot.Masina la acel moment avea 130500 de km.
              Sunt probabil mai scumpe la cumparat dar au si o valoare mai mare la revanzare.Stima.
              Domnule Cristi m-ati facut sa ma gandesc serios la un 318 daca se scoate consum de 10-11 cu el... Cum am zis am gasit un 313 frumos,aprox 10500 E din 2009-2010 nu mai tin minte exact.. Merita sa iau mai degraba un 318 din 2007-2008 la aceeasi bani? Sunt mai fiabile cele de 3000 cmc decat cele de 2200?

              O alta problema ar fi taxele la noi ..ma gandesc ca la un motor 3000 trebuie bani seriosi pt impozit,etc.. Ar fi o varianta sa caut mai degraba un 318 si sa-l pun pe Bulgaria? Decat un 313/316 pe Romania?

              Comment


              • #8
                Nu are nici o treaba cat e motorul ,deoarece e autoutilitara si poti avea si motor de 10000 de cm ca tot alea sunt taxele si impozitele.La turisme e problema daca e capacitatea motorului mare...
                Din cate am "sapat" si eu pe net si printre cunostinte,motorul de 3000 bate clar pe cel de 2,2 , in rest depinde de fiecare masina in parte si de cum ai grija de ea apoi...Un mic exemplu: poti sa crezi ca eu am pe masina placutele de frana, fata-spate de aproximativ 130 000 km si sunt abia trecute de jumate ca si uzura, in conditiile in care rulez cu 1300-1500 de kg pe masina si platforma auto incarcata dupa ea???Asta e doar un exemplu de cat si cum sunt de bune unele masini....
                Cat priveste consumul acesta cred eu ca tine strict de "acea piesa dintre scaun si volan" !!! Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                  Nu are nici o treaba cat e motorul ,deoarece e autoutilitara si poti avea si motor de 10000 de cm ca tot alea sunt taxele si impozitele.La turisme e problema daca e capacitatea motorului mare...
                  Din cate am "sapat" si eu pe net si printre cunostinte,motorul de 3000 bate clar pe cel de 2,2 , in rest depinde de fiecare masina in parte si de cum ai grija de ea apoi...Un mic exemplu: poti sa crezi ca eu am pe masina placutele de frana, fata-spate de aproximativ 130 000 km si sunt abia trecute de jumate ca si uzura, in conditiile in care rulez cu 1300-1500 de kg pe masina si platforma auto incarcata dupa ea???Asta e doar un exemplu de cat si cum sunt de bune unele masini....
                  Cat priveste consumul acesta cred eu ca tine strict de "acea piesa dintre scaun si volan" !!! Stima.
                  Am inteles... Deci as putea sa o inmatriculez si la noi,si sa platesc tot atat cat dau acum pt Lt-ul 35 pe care il detin nu?

                  Inca ceva vreau sa va mai intreb...la viteze destul de mici,pana in 100 si ceva km pe ora,merita un motor de 3000? Eu nu am pe unde sa merg mai mult..merg cate 80 km dus in alt oras si intors inca 80..in rest ma mai invart prin zona(e un oras mic,de cateva strazi,fara semafoare).. Scoate consum cam ca la un 2.2? Adica eu stiu11, 12%?

                  Comment


                  • #10
                    Raspunsul dvs

                    Domnule Nazarov,astept cu mare nerabdare raspunsul dvs la ultimul meu post.

                    Comment


                    • #11
                      Mai asteapta sa ajung acasa, acum sunt pe drumuri si scriu de pe tel..... Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                        Mai asteapta sa ajung acasa, acum sunt pe drumuri si scriu de pe tel..... Stima.
                        Am inteles,astept,curios. Stima

                        Comment


                        • #13
                          Ati mai ajuns acasa domnule Nazarov?

                          Comment


                          • #14
                            Legat de impozitul pentru autoutiliatra platesti nu in functie de capacitatea cilindrica a masinii ci in functie de puterea motorului.Cel putin si eu am de inscris un bus in vara si am intrebat si la primarie si la finante si mi sa spus ca atat timp cat e autoutilitara in acte se plateste asa cum am scris mai sus.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Total gresit colegule,
                              Impozitul se plateste la fel pentru utilitarele pina in 3,5 tone.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF