Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Verificare sfere azot.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by vava View Post
    Eu pot sa iti donez o sfera daca esti interesat,dar sa platesti tu transportul eu mi-am pus sh si au tinut vreo 2 luni si pe urma am luat noi,deci as avea vreo 4 sfere daca te intereseaza
    Mă interesează doar una ca să văd dacă permite montarea supapei de care spuneam mai sus. De aceea am spus că poate fi chiar spartă.
    Corect spus faptul că dacă membrana este spartă sfera este este compromisă. Aş mai adăuga şi dacă presiunea este mult sub cea nominală.

    PS: o să-ţi las o adresă pe mail, sau PM. Desigur, o să suport cheltuielile de transport

    Comment


    • #17
      Da , am avut si eu Citroen prin 1992 adus din Austria de unchi al meu care era pe un vapor si am avut problema cu sferele din capul amortizoarelor , dar sunt diferite de cele de la mercedes , Si atunci am cautat sfere si am gasit reconditionate cu aceaa supapa pusa in cap ,dar nu au tinut mult nici acelea , nu cred ca se merita la mercedes sa le reconditionezi ,deoarece pretul este la jumate de cat este o sfera noua. si din cate imi aduc aminte la citroen este ulei verde LHM si la mercedes este ZHN .

      Comment


      • #18
        Originally posted by liviu40 View Post
        Da , am avut si eu Citroen prin 1992 adus din Austria de unchi al meu care era pe un vapor si am avut problema cu sferele din capul amortizoarelor , dar sunt diferite de cele de la mercedes , Si atunci am cautat sfere si am gasit reconditionate cu aceaa supapa pusa in cap ,dar nu au tinut mult nici acelea , nu cred ca se merita la mercedes sa le reconditionezi ,deoarece pretul este la jumate de cat este o sfera noua. si din cate imi aduc aminte la citroen este ulei verde LHM si la mercedes este ZHN .
        Sferele de pe Citroenul din anul respectiv au dop de reincarcare, deci supapele erau inutile. Sferele noi nu mai au dop...de aia se montează supapa.
        Nu are nicio legătură tipul uleiului cu azotul din interior, si nici forma sferei. Principiul este același. Sferele au o durata de viață foarte mare daca presiunea de azot este menținută in zona celei nominale. In ceea ce privește prețul, având in vedere ca trebuiesc schimbate ambele sfere (pt a nu avea un comportament dezechilibrat), cred ca se merita, iar pe termen lung sigur este avantajos.

        PS: Paste fericit, tuturor!
        Last edited by CITROtehnic; 04-11-2015, 22:20 PM. Reason: completare

        Comment


        • #19
          Si cum se poate verifica daca se merita a se monta supapa de incarcare sfere? HMMM. Maine am un asemenea schimb de sfere si o sa ma ocup de a taia o sfera sa vad si eu din ce este compusa la interior . Daca este dusa membrana ce separa ulei de gazul ce este in ele , degeaba se face incarcare ... Parerea mea.

          Comment


          • #20
            Liviu 40, ai taiat sfera sa vezi din ce este compusa, daca da, nu poti sa faci niste poze sa vedem si noi. Astazi am schimbat cantarul ce cel vechi care a fost dus la strungar si refacut filetul, acuma functioneaza perfect si cantarul si sferele.

            Comment


            • #21
              Scrie si mai sus: sferele cu membrana perforata si cele care nu mai au o presiune prea scăzută nu se mai pot reîncărca.
              Reîncărcarea ar trebui sa se facă preventiv si nu atunci când masina devine rigida si nu mai lansează deloc.

              Comment


              • #22

                In principiu, cam așa arata sferele chiar daca metodele de etanșare a membranei sunt putin diferite

                Comment


                • #23
                  Nu te supara poate la citroen se merita dar eu nu recomand la cineva la mercedes asta .nu o fac , am schimbat sferele la un mercedes azi inclusiv uleiul , sferele amandoua 700 lei plus uleiul 2 litri 50 lei si gata problema rezolvata cu ceva nou .

                  Comment


                  • #24
                    Nu am de ce sa ma supăr. Fiecare face ce dorește cu banii sai. Revenind la subiect, nou nu înseamnă si bun. Azotul se poate pierde si daca sfera sta pe raft si nu pe mașină.
                    Ideea este ca, in timp, presiunea azotului din sfere va scădea si, implicit, suspensia își va pierde din elasticitate. Pentru a recăpăta elasticitatea normala si pt. a preveni ruperea membranei din sfera este nevoie ca presiunea de azot sa fie adusa la cea nominala, iar acest lucru nu se poate face la o sfera noua.
                    Totodata, presiunea scăzută din sfere va duce la ruperea membranei, deci facand-o inutilizabila.

                    Comment


                    • #25
                      Am găsit ceva timp si m-am "jucat" puțin cu un acumulator/sfera de presiune pentru Mercedes. In concluzie, aceste se pot reîncărca. În imagine se vede cum va arata unul după reincarcare

                      O sa revin cu un subiect cu detalii despre operațiune.
                      Multumesc lui @vava pentru acumulatorul donat

                      Comment


                      • #26
                        Si la cat ajunge incarcarea asta?

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #27
                          Pentru membrii clubmeecedes intenționez sa fac un pachet la un preț de 250Ron/pereche (2 buc) acumulatoare/sfere.

                          Comment


                          • #28
                            Detalii despre reîncărcarea sferelor/acumulatoarelor in subiectul de mai jos:

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF