Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

V-klass Alegerea buna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by BlueLightning View Post
    Salut,

    Initial nici eu nu stiam exact diferenta intre Vito si V-Klasse. Primul se numeste W638 si al doilea W638/2 In mare parte caroseria este la fel, difera un pic masca si farurile la W638/2.

    Ambele fac parte din categoria V-Klasse. Doar ca prima varianta a fost initial conceputa pentru transport marfa, apoi au scos si variante de transport persoane (PKW-urile parca se numesc). V-Klasse-ul a avut ca tinta segmentul de lux.

    La vito exista doua variante de echipare pentru PKW: Vito L si Vito F (Westfalia). Motorizarile sunt 108cdi, 110cdi si 112cdi (nu 120cdi ) la Vito toate diesel. V-ul are V200 si V220 diesel, restul sunt benzina parca. S-ar putea sa existe si unele cu motoare peste 2200cc diesel dar fara turbo, dar nu stiu sa-ti zic ca nu m-au interesat. Stiu doar de versiunea V280 cu motor pe benzina VR6 de 2800cc si 175CP cu varianta sa Brabus cu turbo parca dar nu mai stiu caracteristicile.
    Ambele au acelasi motor OM611 care se regaseste si pe C200/C220 (W203) si E200/E220 (W210). Din cate m-am documentat chiar si C200/C220 W204 sunt modele echipate tot cu acelasi motor, doar performantele difera, ajungand la 172CP pe C220. Motorul poate atinge 190CP din informatiile gasite de mine.
    Capacitatea cilindrica este de 2148cc. Diferentele sunt astfel: 108cdi nu stiu exact daca are turbo (82CP), 110cdi are turbo (102CP), iar 112cdi este un motor turbo cu intercooler (122CP) capabil sa fie urcat in 152CP doar din EDC.
    V200 are acelasi motor cu 110cdi iar V220 este acelasi motor ca si 112cdi.

    Ideea este ca Vito a "suferit" un face lift in 2001 parca si fost imbunatatit cu ideile de la V-Klasse si motorul a fost schimbat. De exemplu modelul meu de Vito L 112cdi este din 2001 cu A/C, Sirroco, cutie automata in 4 trepte TipTronic, inchidere centralizata, sistem audio 4 + 1 (subwoofer situat sub scaunul pasagerului), geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, ABS, EBV, ASR si un confort foarte bun in interior. Totusi destinatia lui Vito nu este luxul. Versiunea mea fiind trecuta cu 9 locuri, dar am fizic doar 8 in masina: sofer + pasager, 3 + 3 locuri pe randul din centru si cel din spate.

    Vito F este un fel de rulota. Tavanul se ridica si ai mai mult spatiu sa poti sta in picioare. Este o masina destinata mai mult spre aventura sa zic asa.

    Exista Vito L 108cdi, dar dotarile lasa de dorit. Am vazut in schimb 110cdi cu dotari foarte bune. Initial gasisem un 110cdi dar s-a vandut pana am luat legatura cu persoana respectiva si asa am ajuns la actualul 112cdi care era urmatorul pe lista.

    V-Klasse in schimb este varianta de lux. Numarul maxim de locuri nu depaseste 7: sofer + pasager, 2 sacune pe randul din mijloc si bancheta pe spate. In majoritatea variantelor am vazut cu 6 locuri, adica 2 scaune pe randul din spate. Sunt diverse setupuri: scaunele din mijloc si spate sunt fata in fata sau sunt asezate normal.

    Preferinta mea este motorul de 122CP (V220 sau Vito 112cdi). Motorul are un cuplu de 300Nm si 122CP. Upgradeul oferit de cei de la Mercedes cu garantie ofera 350Nm sau 360Nm si 152CP la acest model.

    Sfatul meu este sa te orientezi la modelele din 2001-2003. Se pot deosebi usor dupa capacul de la rezervor unde modelele 2001-2003 care au capacul rotunjit, iar farurile sunt modificate.

    Ca si preturi sa stii ca piesele sunt foarte accesibile. In principiu cedeaza mai repede (ma refer la peste 100000 KM) capetele de bara, la volan simti un usor joc in volan la miscarea stanga-dreapta pana cand incep sa bracheze rotile. Le-am schimbat cu unele originale si m-au costat in jur de 100RON/bucata. Deja am facut peste 40000KM cu ele si sunt impecabile.

    Tot ce inseamna bucsaraie habar n-am cum arata .. cred ca sunt cele originale din fabrica pentru ca de cand am luat-o nu am umblat la ea.
    Am schimbat rulmentii pe fata, din cauza jantelor obosite care aveau fulaj mare, iar pe la ~140000KM am fost nevoit sa-i schimb impreuna cu jantele. 160RON rulmentul .. iar rulemntii de pe masina au fost scosi foarte greu din cauza faptului ca nu se umblase la ei de cand a iesit din fabrica.
    Ca informatie suplimentara rulmentii sunt indentici pe fata si spate.

    Cu stima,
    Salutare! Am achizionat de curand o masina identica cu a ta (Vito L, 9 locuri, 112 CDI - 122 cai, cutie automata in 4 trepte). Doresc sa-i schimb uleiul la cutie, ma poti ajuta cu ceva info folositoare? Orice informatie in plus e binevenita! Ms mult!

    Comment


    • #32
      Am gasit un Mercedes-Benz Vito 85 kW (116 CV) din 10/2008 cu 130.000 km si cutie automata la 11.000 €.
      Stiti cumva daca au probleme cutiile automate pe aceste modele de mercedes, sau este mai indicat schimbatorul manual cu 6 trepte?.

      Comment


      • #33
        Salut, de curand am gasit 2 Mercedes V 220 cdi, 1 manual , iar celalalt automat, an 2000 cel manual si 1999 cel automat.
        Acum nu stiu pe care sa-l aleg. Ambele au 6 scaune. As dori o parere. Masina imi trebuie si pentru a tracta din cand in cand si o platforma de 2009 kg MTMA. Multumesc anticipat. Drumuri bune la toti colegii.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF