Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi cadere SLK

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unghi cadere SLK

    Va salut.
    As dori sa aflu metoda prin care se poate regla unghiul de cadere al unui SLK R170.
    Daca are importanta, este un 200 kompressor, 1999.
    Mercedes nu furnizeaza suruburi/saibe excentrice. Desi, cautand pe net dupa codurile din EPC, par a fi excentrice, am comandat eu la dealer si vin fix ce am pe masina, stoc, cele cu care nu se poate regla nimic.
    De aceea caut alta solutie.


    Multumesc.

  • #3
    Mercedes Tech Talk - Adjustable front camber/caster bolts install 1999 W210 - Not true eccentric bolts but bolts with a slot and groove cut into one side. This slot and groove can be placed at the 3 oÂ’clock or 9 oÂ’clock position to shift the lower control arm inward or outward 3mm. This 3mm shift translates into 20Â’...

    Comment


    • #4
      Multumesc mult. Am si eu aceste desene dar nu gasesc kit-ul de reparatie.
      Am comandat de la dealer in ideea ca sunt excentrice, pt ca asa arata in poze, si dupa coduri mi-au venit suruburi stoc, normale.
      Teoretic stiu ce mi-ar trebui, practic insa nu gasesc cod pt kit de reglare sau separat, coduri pt. suruburi, saibe si piulite.

      Comment


      • #5
        Am luat si codul din poza pe care a postat-o tipul de pe forumul din cel de-al 2-lea link. Din pacate, cu acel kit, nu se scad decat 0.3 grade. Eu am nevoie de 1 grad...

        Comment


        • #6
          dar de ce asa mult? de ce nu se aliniaza corect?
          Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

          Comment


          • #7
            Asvrea sa iti pot raspunde. Probabil ca fostul proprietar a dat in ceva foarte tare, canal, groapa, bordura...
            Posibil sa fi fost si lovita. Am schimbat pe rand fuzeta. Nu a fost din fuzeta.
            Am schimbat si bratul superior si s-a mai diminuat dar tot nu imi place cum sta.

            Comment


            • #8
              Nu ai cum sa dai peste un slk bun si ieftin..asta e realitatea.De asta m-am razgandit si eu sa o vand pe a mea, un slk cum trebuie nu e masina de 3000-4000 euro, nu o poti compara cu un C sau E din perioada aceea.Bafta, sper sa fie ok pana la urma!!

              Comment


              • #9
                Verifica si arcurile pe fata sa fie la fel,poate fosul proprietar a schimbat doar unul,si atunci pe o parte ie mai tare suspensia.

                Comment


                • #10
                  Catalin, e corect ce spui.
                  @similian - Nu cred sa aiba arcurile vreo importanta. Unghiul de cadere nu prea are treaba cu arcul.
                  Caut cotele caroseriei si o sa masor sa vad daca nu cumva e fugit vreun lonjeron sau ceva de genul asta. Desi nu se vede ca ar fi fost lovita, eu sufar totusi de paranoia si vreau sa vad daca e ceva stramb pe acolo.
                  Apropos de asta, daca cineva stie sau ma poate ajuta cu vreun link care sa ma duca catre o documentatie de genul acesta, ii raman dator. Orice informatie este importanta.

                  Comment


                  • #12
                    ce noutati mai ai? i-ai dat de cap?
                    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                    Comment


                    • #13
                      Am pus surub cu saibe excentrice. S-a corectat cu 14 minute, dintr-un grad, cat avea. Deci, nu mi se pare ca am rezolvat mare lucru.
                      Fuzeta este ok, bascula superioara este ok...
                      Probabil a fost lovita pe partea dreapta, desi nu se vede deloc (ma refer la structura) si este fugita contraaripa care tine amortizorul/bascula superioara.
                      Trebuie intai s-o masor. Posibil sa fi fost reparata atat de bine incat sa nu se vada ca s-a umblat la ea.

                      Comment


                      • #14
                        Originally posted by similian View Post
                        Verifica si arcurile pe fata sa fie la fel,poate fosul proprietar a schimbat doar unul,si atunci pe o parte ie mai tare suspensia.
                        Esti cel mai tare!

                        La mine - cel putin mie - se pare ca arcurile ai pierdut forta si masina s-a lasat.
                        Se pare ca nu uniform!
                        Am sa verific cit e pe partea stinga si pe partea dreapta.

                        La 2 service mi-ai zis ca nu se poate regla unghiul.
                        La primul am crezut ca e prost si fenteaza clientii ( sint si convins)
                        M-am dus la al doilea, dar numai unghiuri de fuga a facut toata viata lui si a zis la fel

                        Mai, eu am lasat de Dacie 1300 sa nu trebuie sa invati mecanica auto si sa si-l fac. Dar se pare ca nu am sanse... de "meseriasii" astia sa va fereasca drumurile voastre, nu de gropi

                        Comment


                        • #15
                          Mesajele la care dai "qoute" sunt din 2015... .
                          Regulament general Club Mercedes.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF