Nu e neaparat sa vi la mine, mai ales acum cand ai ales calea tuning-ului.
Eu cred ( aiurea, asa doar de dragul postarii!), urmatoarele:
1 - din cauza EGR, masina a mers mult fumegand.
2 - din aceeasi cauza, elementele adiacente sistemului EGR, in special traseele spre camera de amestec au ajuns atat de imbacsite, incat cantitatea de gaze arse a ajuns insuficienta ( asa se traduce eroarea legata de tija...), pe cand presiunea gazelor arse a crescut exponential.
Astfel, in loc sa umpli camera de ardere cu gaze fara oxigen ( temperatura de lucru mica, backpresure mic, etc), aceasta tragea aer curat, care ardea din plin, care creste backpressure-ul, care oricum era crescut de tevile EGR infundate.
3 - turbina, saraca, invartea de nebuna si baga si mai mult aer curat, toate astea cand tu mergeai cu masina fara sa ii ceri sarcina, gandind ca EGR isi face treaba.
4 - fum mult ( fum mult, adica rezultatul pct 1- 3 ),inseamna DPF infundat
5 - din poze DPF-urile aratau OK.
Atat timp cat dupa spalare apa trecea prin ele, cu siguranta gazele sub presiune treceau si ele...
6 - Defectul major fiind defapt sistemul EGR, chiar si dupa distrugerea filtrelor punctele1-3 raman ca varianta reala, motorul nu are nici un motiv sa mearga corect.
7 - ramane de studiat coincidenta cu motorina nasoala...
Daca ai veni la mine, vei primi softul original si chiar cu filtrele distruse se va incerca remediarea erori EGR (curatare tubulatura si camera amestec).
Masina, cel putin o perioda destul de lunga ( pana face aritmetica a catorva regenerari reusite trebuie sa mearga perfect cu softul original.
Dupa toate astea, vei putea alege tuning sau filtre SH.
Nu numai in inginerie, de preferat este sa rezolvi cauza pt eliminarea efectului...
Eu cred ( aiurea, asa doar de dragul postarii!), urmatoarele:
1 - din cauza EGR, masina a mers mult fumegand.
2 - din aceeasi cauza, elementele adiacente sistemului EGR, in special traseele spre camera de amestec au ajuns atat de imbacsite, incat cantitatea de gaze arse a ajuns insuficienta ( asa se traduce eroarea legata de tija...), pe cand presiunea gazelor arse a crescut exponential.
Astfel, in loc sa umpli camera de ardere cu gaze fara oxigen ( temperatura de lucru mica, backpresure mic, etc), aceasta tragea aer curat, care ardea din plin, care creste backpressure-ul, care oricum era crescut de tevile EGR infundate.
3 - turbina, saraca, invartea de nebuna si baga si mai mult aer curat, toate astea cand tu mergeai cu masina fara sa ii ceri sarcina, gandind ca EGR isi face treaba.
4 - fum mult ( fum mult, adica rezultatul pct 1- 3 ),inseamna DPF infundat
5 - din poze DPF-urile aratau OK.
Atat timp cat dupa spalare apa trecea prin ele, cu siguranta gazele sub presiune treceau si ele...
6 - Defectul major fiind defapt sistemul EGR, chiar si dupa distrugerea filtrelor punctele1-3 raman ca varianta reala, motorul nu are nici un motiv sa mearga corect.
7 - ramane de studiat coincidenta cu motorina nasoala...
Daca ai veni la mine, vei primi softul original si chiar cu filtrele distruse se va incerca remediarea erori EGR (curatare tubulatura si camera amestec).
Masina, cel putin o perioda destul de lunga ( pana face aritmetica a catorva regenerari reusite trebuie sa mearga perfect cu softul original.
Dupa toate astea, vei putea alege tuning sau filtre SH.
Nu numai in inginerie, de preferat este sa rezolvi cauza pt eliminarea efectului...
Comment