Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Roti normale de 205 55 16.Scutura dar mi se parea ca fugea mai mult..Poate ma insel.Sunt tare curios cum se comporta masina la prima ninsoare.

    Comment


    • #32
      Si eu am tot 205/55 16 si mai mult de 2.2 nu bag niciodata.

      Comment


      • #33
        Stiti cumva daca pe W203 exista posibilitatea blocarii diferentialului?
        Ma gandesc, poate ar fii util in situatii mai dificile iarna...
        Am auzit ca pe BMW exista posibilitatea prin apasarea lunga a butonului ESP, cred ca si pe Benz ar putea exista ceva de genul.
        Am vazut doar cateva setari pentru Dyno test dar nu stiu ce se modifica, sau daca blocheaza diferentialul.

        Comment


        • #34
          Diferentialul este blocat doar de ASD, si este pe modelele vechi.
          Toate sistemele de gen ESP, ASR, etc. lucreaza impreuna cu ABS-ul, asta inseamna ca o roata care incepe sa patineze este blocat de etrier, adica ABS si automat incepe sa lucreze cealalata roata.

          Cel putin eu asa am dedus functionarea acestor echipamente electronice, de cand dezmembrez si repar masini.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #35
            La mine e prima iarna cu c-ul (w202). La mine e zapada de vreo 2-3 saptamani, stau intr-un sat de munte Pana acuma nu am avut probleme cu el M-am obisnuit sa plec usor de pe loc fara sa turez motorul, am plinul de benzina si de gpl mereu ) Dar nu umblu fara lopata si lanturi in portbagaj Si asa cum spunea si un coleg forumist mai sus: "Iarna, in masina, locurile se ocupa din spate in fata" Eu zic ca daca esti atent, conduci omeneste, si nu incerci sa faci "smecherii" iarna cu mertu, o sa fie totul ok E tot o masina RWD-ul pana la urma, nu e elicopter
            w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
            W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
            W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

            Comment


            • #36
              A nins si aici la Arad si depus un strat consistent.Totusi am fost azi la cumparaturi si a fost primul drum cu w203 pe zapada,batucita,gheata etc.Ningea si au fost -2 grade.Pot sa spun ca e groaznic..Cel mai greu e la plecari de pe loc,mai ales in panta cum e la noi.M-am chinuit doar sa intru pe soseaua principala si era doar o panta mica mica.Accelerez usor,accelerez brutal,e tot una.Se aude un carait in bord,se aprinde esp,si merge asa usurel,dar e foarte obositor.E foarte greu si cand virezi sa pleci de pe loc..Ma obisnuiesc incet,dar orice intersectie banala,virez,accelerez usor si fuge spatele.O subturez doar cu a2-a si a-3a,cu a1-a fuge tot timpul.Am cauciucuri de iarna noi si degeaba.Am lopata pregatita,dar cred ca e inutila..

              Comment


              • #37
                Stai linistit... Dupa ce te vei obijnui cu meteahna asta, o sa inceapa sa-ti placa
                Nu face greseala sa dezactivezi ESP-ul DECAT la plecarea de pe loc, dar chiar si atunci trebuie sa ai grija ca poate sa fuga intr-o parte daca il dezactivezi. In timpul mersului ESP trebuie sa fie activ. Daca vrei sa faci diferenta, iesi pe un drum drept unde nu mai sunt alte masini si dezactiveaza-l, dar ai grija sa ai viteza mica. Dupa ce il testezi, sa ne spui impresiile
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #38
                  Adevarul e ca am fost intr-o parcare si am facut niste 'covrigei' si e foarte distractiv! E nasol cand ii faci fara sa vrei.Am facut testul cu esp si nu ma lasa sa derapez prea tare cand plec de pe loc si nu pot face 'covrigei' cu esp-ul pornit!

                  Comment


                  • #39
                    Iata cum procedez eu. La plecarea de pe loc debraez usor, daca fuge, calc iar ambreajul si iar debraez. Cand se pune masina in miscare schimb a doua si accelerez incet. Virajele le abordez fara acceleratie, o las din inertie sa curga pana se indreapta masina. Daca este nevoie sa accelerez, o fac in reprize scurte sau o tin f. usor turata. Franarea o fac cu masina in viteza care ma aflu (calc frana) pana se reduce viteza considerabil. De evitat frana de motor ca atunci pierzi contolul f. repede. De retinut un amanunt foarte important a nu se brusca comenzile masinii. Am un coleg care are o pisica (bmw) si pe timp de iarna tine in portbagaj un sac cu nisip (cam 50 Kg.), cica nu mai fuge de cur.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #40
                      Am observat ieri ca ceva greutate in portbagaj ajuta,era plin ochi cu sucuri,etc si a fost diferenta de la cer la pamant! Fara gluma,cred ca am sa cumpar nisip sau ceva de 40kg sa vad cum e.

                      Comment


                      • #41
                        Tin sa precizez ca m-am invatat cu masina si e grozav!O cunosc foarte bine si acume super.La noi e gheata pe jos si intradevar patineaza dar o pot controla.Atat doar ca nu mai trag mai mult de 4 sanii,dar asta e

                        Comment


                        • #42
                          Salut si La multi ani !!!
                          In weekend am mers la parinti intr-o zona de deal cu drumuri dificile si inzapezite unde am facut proba lanturilor... un real succes. Am urcat la fel de bine ca si cu o masina tractiune fata, in urcare (inclinare mare) treapta 1 cu 1500-1700 RPM am urcat fara probleme, daca acceleram mai tare rupea aderenta. Am dezactivat ESP dupa montarea lanturilor inainte de a pleca la drum.
                          Ce mi s-a parut oarecum mai dificil a fost urcarea in curba, deoarece am impresia ca trage doar una din roti si rupe mult mai repede aderenta
                          Am cumparat lanturi tip "scarita" dar cred ca merg la fel de bine si cele tip "romb" .. poate chiar mai bine.

                          Comment


                          • #43
                            La multi ani! Nu stiu ce sa zic,la mine derapeaza mult mai repede cu ESP-ul oprit.

                            Comment


                            • #44
                              Pai daca ai dezactivat ESP e normal sa patineze mai mult,tocmai ala e rolul lui sa ajute sa nu patinezi rau.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF