Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sa nu iti fure dracu' aia televizorul din service...

    Comment


    • #47
      Televizorul l-am pastrat la colectia mea de vechituri - alb -negru nu aveam, numai color .

      Comment


      • #48
        Ati crezut ca am vandut-o ?
        Oferta de nerefuzat era ptr tinichigerie si vopsitorie : 1/2 pretul de la alte service-uri; conditia sa stau cat mai mult pe langa masina - oricum asa faceam

        Deocamdata sta la caldura - macar nu o mai bate vantul.
        Am eliberat contraaripile de cabluri, in ideea sa dau jos motorul si cutia, ptr un acces mai bun .Dar cred ca ne descurcam cu motorul pe pozitie, ca nu incurca deloc.
        Am probleme cu trapa - am deschis-o, dar nu mai pot sa o inchid decat daca o ajut cu mana, piciorul, pumnul, etc.
        Cred ca am probleme cu sufa (teava) care culiseaza pe motoras.Am sa dau jos toata trapa, sa curat toata mizeria de acolo.
        Attached Files

        Comment


        • #49
          Am curatat sinele pe care culiseaza trapa, am curatat toata mizeria;tot nu merge usor.Am dat jos sufa din tub- pare OK.
          Garniturile fata/spate/lateral sunt cam varza, vopsite, rupte.

          Ma gandeam ca refac totul, pun cupola noua, tapiterie, etc. si apoi la prima ploaie/spalatorie ma trezesc ca intra apa pe la trapa si strica tot.Sau se blocheaza trapa pe deschis si trebuie sa desfac totul din nou.
          Pe cati am mai auzit vorbind de trapa, cam au avut probleme.

          Cred ca ma apuc sa sudez trapa pe inchis, bag silicon si chit de aluminiu si ...ADIO trapa.

          Aveti alte solutii ptr sigilarea trapei, sau ce materiale mai bune sa folosesc?

          Comment


          • #50
            Originally posted by altho View Post
            Am curatat sinele pe care culiseaza trapa, am curatat toata mizeria;tot nu merge usor.Am dat jos sufa din tub- pare OK.
            Garniturile fata/spate/lateral sunt cam varza, vopsite, rupte.

            Ma gandeam ca refac totul, pun cupola noua, tapiterie, etc. si apoi la prima ploaie/spalatorie ma trezesc ca intra apa pe la trapa si strica tot.Sau se blocheaza trapa pe deschis si trebuie sa desfac totul din nou.
            Pe cati am mai auzit vorbind de trapa, cam au avut probleme.

            Cred ca ma apuc sa sudez trapa pe inchis, bag silicon si chit de aluminiu si ...ADIO trapa.

            Aveti alte solutii ptr sigilarea trapei, sau ce materiale mai bune sa folosesc?
            Salut
            Eu cand am restaurat masina am dat tot jos trapa cu tot mecanismul si am curatat si inlocuit tot ce era cazul.
            Trebuie vazut ce e si cu motorasul, acesta se imbacseste in timp si trebuie desfacut, curatat si uns. Am facut intretinerea la motoras si nu mi-a venit sa cred ce bine mergea.
            Bafta!

            Comment


            • #51
              Motorasul invarte bine - suna frumos.
              Am dat trapa jos din toate suruburile ca sa o curat.
              Culiseaza binisor la mana, dar mi-e frica ce va fi dupa ce vopsesc si montez totul la loc.Trebuie neaparat chedere noi la trapa, si nu am gasit - momentan decat pe cel din fata.
              Periile laterale nu le-am vazut nicaieri.

              Comment


              • #52
                Originally posted by altho View Post
                Motorasul invarte bine - suna frumos.
                Am dat trapa jos din toate suruburile ca sa o curat.
                Culiseaza binisor la mana, dar mi-e frica ce va fi dupa ce vopsesc si montez totul la loc.Trebuie neaparat chedere noi la trapa, si nu am gasit - momentan decat pe cel din fata.
                Periile laterale nu le-am vazut nicaieri.
                Incearca pe www.ebay.de
                Scrie la cautare ''w123 dichtung schiebedach'' si vezi ce iti da.
                Perii eu am gasit numai pe original si din cate imi aduc aminte erau destul de piperate la pret.
                Totusi incearca sa dai motorasul la un maistor sa-l curete chit ca suna si invarte bine.

                Comment


                • #53
                  Am cautat deja si am gasit numai chederele fata/spate.
                  Nu are nimeni periile stanga/dreapta.
                  Pana la etapa finala - sudatul trapei - mai caut periile.

                  Comment


                  • #54

                    Mai aveam un link cu ceva perii de pe la turci , vreo 70 euroi.
                    Teoretic nu ar trebui sa ploua in masina chiar daca chederele nu sunt ok. Daca scurgerile nu sunt infundate, ar trebui sa se scurga toatã apa care intra.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cHELU View Post
                      Perii eu am gasit numai pe original si din cate imi aduc aminte erau destul de piperate la pret.
                      Intradevar e piperat...undeva la 160 lei /buc...binenteles OEM!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Intradevar e piperat...undeva la 160 lei /buc...binenteles OEM!
                        Ai codurile OEM ptr ele?-inclusiv cauciucurile?
                        Le poti comanda?

                        Comment


                        • #57
                          Da-mi din nou seria sasiului in PM, ca sa vad daca ma lasa EPC-ul sa verific codurile!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by andrei_dent View Post
                            http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Sun...torefresh=true
                            Mai aveam un link cu ceva perii de pe la turci , vreo 70 euroi.
                            Teoretic nu ar trebui sa ploua in masina chiar daca chederele nu sunt ok. Daca scurgerile nu sunt infundate, ar trebui sa se scurga toatã apa care intra.
                            Problema este ca la colturile tavei de la trapa se aduna apa si a ruginit/gaurit putin si picura apa pe acolo.
                            Voi reface colturile si voi pune ceva protectie acolo, sa nu mai treaca apa pe acolo.

                            Comment


                            • #59
                              Pozitia 56 este izolatia cu perii... spune-mi care dintre ele te mai intereseaza?



                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #60
                                Pozitia 56 -sunt 2 perii ca cele din linkul ebay.- pe partile laterale ale trapei.
                                Pozitia 35 si 74 sunt garniturile fata /spate de la trapa.-date intr-un link mai sus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF