Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor 200d pe caroseire de benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 200d pe caroseire de benzina

    Buna seara !
    Caut sa achizitionez de ceva timp un W123 preferabil pe motorina, 200d. Am gasit unul care a fost transformat din benzinar in 200d. Are trecut acest lucru si in acte. Intrebarea mea este daca e ok asa ceva sau caroseria si sasiul sunt prea diferite iar aceasta operatiune nu e tocmai in regula. Masina a pornit binisor dar la relanti se simte o vibratie puternica inauntru, sa fie de la faptul ca initial era pe benzina? Rog pe cine se pricepe la asa ceva sa-mi spuna daca merita. Nu stiu daca are sau nu schimbata cutia sau grupul, mergea si cu cele vechi?

  • #2
    Vibratia poate fi de la suportii motor - sunt uzati, sau a adaptat ceva.
    Caroseria e la fel benzina/diesel.Grupul difera , cardanul la fel.
    Iar o inscriere la retromobil, niciodata.
    Banuiesc ca e vorba de coupeul galben?

    Comment


    • #3
      Originally posted by raduburcea View Post
      Buna seara !
      Caut sa achizitionez de ceva timp un W123 preferabil pe motorina, 200d. Am gasit unul care a fost transformat din benzinar in 200d. Are trecut acest lucru si in acte. Intrebarea mea este daca e ok asa ceva sau caroseria si sasiul sunt prea diferite iar aceasta operatiune nu e tocmai in regula. Masina a pornit binisor dar la relanti se simte o vibratie puternica inauntru, sa fie de la faptul ca initial era pe benzina? Rog pe cine se pricepe la asa ceva sa-mi spuna daca merita. Nu stiu daca are sau nu schimbata cutia sau grupul, mergea si cu cele vechi?
      Daca are transmisia de la benzinar ,o sa cam bata in gol ,pleci cu a 2a de pe loc ,se tureaza tare ,nu prinde viteza si consuma mai mult.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru informatii, nu e cel galbel, e una alba in Timisoara, din 1983, masina ar arata bine pe ansamblu, dar chestia cu schimbatul ma sperie mai ales ca nu cunosc daca e si grupul si cutia schimbata. Masina nu are asig. si itp deci nu am putut merge afara cu ea sa vad cum se comporta. Caut un 200d sau un 200 benzina din fabrica mai bine....

        Comment


        • #5
          Te-ai gandit foarte bine . Ceva informatii s-au oferit si pe acest topic :



          Din cate stiu , colegul vinde cam ce ti-ai dori , inmatriculat vehicul istoric .

          Comment


          • #6
            Bani sa ai, ca marfa este:

            Comment


            • #7
              Aceasta este masina in cauza:
              Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

              Comment


              • #8
                Noi degeaba ne dam cu parerea . Depinde de tine ce bani ai , cat esti dispus sa cheltuiesti si ce asteptari ai de la viata .

                Sa-mi fie iertata parerea , dar daca aceasta masina arata bine pe ansamblu atunci cred ca nu stii in ce te bagi .

                Stima ! .

                Comment


                • #9
                  O "filozofie" din viata mea : masina trebuie sa fie cat mai ieftina la achizitie, ptr ca oricum trebuie desfacuta toata si restaurata.
                  In cazul de fata, DACA era originala diesel s-ar merita banii.Inca mai gasesti piese bune de schimb + noi.
                  Mecanica trebuie sa fie buna - motor, cutie, grup- restul se trateaza.
                  Daca vrei o masina sa mergi cu ea, fara prea multe investitii, cauta la peste 2000 euro - s-ar putea sa fie bune.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by raduburcea View Post
                    Daca luați mașină la vreo 20 mil,e bine .Ca fier vechi valorează peste 10 mil.Căutați pe forum ,este un utilizator din Republica Moldova care a desfăcut o Cobra si o restaurează E 230. Veți vedea ce înseamnă.

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri. Nu dispun de prea multi bani, pe moment as putea da 1000-1200 euro pe masina, iar in timp sa o restaurez, dar am nevoie de o baza buna, faptul ca are motorul schimbat m-a speriat cumva si am renuntat sa o achizitonez, caut in continuare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by raduburcea View Post
                        dar am nevoie de o baza buna,
                        Salut ! .
                        Este bine ca incepi cu baza .

                        O piesa mecanica se schimba fara mari probleme . Tinichigeria este marele bai . Fiind masini vechi , trebuie cautat atent la structura de rezistenta , lonjeroane , contra aripi , praguri , etc . Sunt reparatii pe care nu le poti face singur , vei apela la meseriasi tinichigii si vopsitori , vei cheltui timp si multi bani .
                        Deci , mare atentie ! .
                        Stima .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF