Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vito 108 cdi scoate fum negru si consuma mult

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vito 108 cdi scoate fum negru si consuma mult

    Salutare, sunt nou pe forum si vroiam sa va intreb daca s a mai confruntat cineva cu aceastaproblema:masina mea scoate cam mult fum negru si consuma cam mult desi pe tester injectoarele sunt in parametrii, turbina la fel, debitmetru ok, am curatat egr ul samd mwntionez ca e vorba de un vito 108 cdi si consuma cam 13 in oras afara imi consuma 8 va multumesc anticipat

  • #2
    Pai si cat consuma inainte? Consumul ala pare chiar normal in Bucuresti iar in afara depinde mult de incarcatura si regimul de mers

    Comment


    • #3
      Cam atat consuma si acum 2 ani cand am cumparat-o numai ca atunci nu scotea fumul asta la accelerare a si precizez ca atat consuma goala.e un vito de 9 locuri.eu merg cu ea mai turata ca stiu de problemele care pot aparea daca mergi cu ea subturata

      Comment


      • #4
        Compresia e ok?

        Comment


        • #5
          Cum o verific? Crezi ca are vreo legatura cu fumul negru? Oricum ms de raspuns polishatro.cred ca pana la urma trebuie sa ne resemnam cu , consumu asta pe drumurile noastre si cu motorina noastra.pe mine ma enerveaza fumul .daca o accelerez un pic tot scoate primele 2 -3 sec dupa aia nu mai scoate.

          Nu mai e mercedes-ul ce era odata

          Imi pare rau sa zic asta pt ca e masina mea preferata

          Sau cel puti astea facute pein spania, turcia etc
          Last edited by cutaresku; 05-24-2014, 18:38 PM.

          Comment


          • #6
            Compresia e simplu de testat la cdi, prin campul dedicat din STAR.
            Posteaza corect, conform regulilor casei (punctuatie, majuscule etc).
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Multumesc.Stiti pe cineva in Bucuresti care este meserias pe asa ceva? Pentru ca sunt multi care se dau meseriasi si nu au nici o treaba.Poate sa-I fac o remapare , eventual un upgrade? Oricum e prea lenes motorul la 80 cp.

              Comment


              • #8
                Mastermario71, cl600, popeye_pmm sunt pe forum.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Multumesc cutaresku

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, cu ocazia primei mele postari pe acest forum!

                    Desi subiectul este mai vechi, scriu si eu experienta mea, intrucit este legata de subiect, si poate ii va ajuta cuiva vreodata.

                    Detin, de aproximativ un an, un Vito din 2000, 2,2 CDI, 80 CP. De la inceput masina mergea execrabil, acceleram si dupa 10-20 de secunde de scos fum ca un vapor cu aburi, incet-incet turbina incepea sa bage aer si incepea sa traga. Asta pina lasam acceleratia, dup-aia aceeasi treaba. Era exasperant, ce mai...

                    Am inceput sa depanez:
                    -actuatorul ce actioneaza wastegate-ul turbinei - functional, tija nu era blocata (am scos furtunul din regulatorul de presiune si am tras cu gurita - etans, tija se misca libera)
                    -la regulatorul de presiune (cel care este situat in partea dreapta a masinii, linga lonjeron, se vede de dupa roata dreapta fata) ajungea tensiune de ~6V (fata de masa: 6V pe firul negru si 12,4 pe firul alb) cu contactul pus si motorul oprit
                    -ceva vid parea sa vina pe intrarea regulatorului de presiune, si cu motorul pornit, cuplind acel vid la actuator, tija se actiona complet

                    Concluzia fireasca era ca acel regulator de presiune era vinovat, si neavind nimic de pierdut, l-am desfacut. Este practic o vana cu 3 cai. In el (sub capacul cu 2 porturi) sunt 2 arculete, o membrana si o supapa. Acea supapa are o fata cauciucata, care la mine era sapata/deteriorata rau de tot de scaunele membranei si al capacului (cine a desfacut, intelege).
                    Am polizat usor supapa, pina s-au mai dus din santuri, insa nu am mers pina la capat, pentru ca o subtiam prea tare. Dupa ce am capsat-o la loc... iuuuu-huuu! ALTA MASINA!!! Nu mergea perfect, inca mai aveam fum si o oarecare intirziere pina intra turbina, insa era incomparabil.
                    Prin urmare, am desfacut din nou, si pe acea supapa am trintit un disculet de cauciuc taiat cu o preducea, dintr-o camera de bicicleta. L-am lipit cu prenadez.
                    Rezultatul este ca masina merge chiar si mai bine, insa cind este rece tot mai scoate ceva fum, si turbina nu pare sa fie regulata prea bine. Cind este cald, merge snur.

                    Scuze pentru postarea lunga, si am o intrebare: stie cineva daca eu ar fi trebuit sa am 12V pe mufa regulatorului, si nu ~6V cum am eu?
                    Acolo vine o comanda de tensiune modulata ca factor de umplere - PWM. Probabil ca pe firul alb vin 12V continuu, si celalalt este tras catre masa. Ma gindesc ca ar fi trebuit sa fie factor de umplere 100% cu motorul oprit si contactul pus, nu?
                    Multumesc.
                    Last edited by mario1980; 09-29-2014, 14:18 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Revin. Am mai facut niste teste, si este posibil sa fie totusi o problema din computerul motorului. Azi, daca am timp, pun osciloscopul pe driver-ul ce comanda (si) electrovalva.

                      Are cineva prin Iasi un calculator defect? Imi trebuie (dez)integratul marcat 30381 facut de Bosch, in realitate CJ420B, se pare. Il platesc, nu-i bai, doar ca se pare ca e mai greu de gasit... Adica gasesc doar copii chinezesti, pe net.

                      Sau poate stie cineva un echivalent...

                      Multumesc anticipat!
                      Last edited by mario1980; 10-06-2014, 10:39 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Cristian C., cauta-l pe forum.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Am pus osciloscopul, ieri, si integratul pare sa functioneze normal. Nivelele de 0 sunt bune. Problema este deci, din alta parte.

                          Factorul de umplere (pe negativ) era undeva la 71%, de aici tensiunea de citiva volti pe care o vedeam pe firul tras la masa. Am facut un experiment si am facut o depresiune pe furtunul senzorului de presiune in galeria de admisie (cel de sub capota, inspre parbriz, in dreapta). Tensiunea la iesirea senzorului s-a dus de la 1,9V pe la sub 1V, iar factorul de umplere pentru regulator a scazut spre 5%. Am facut presiune cit am putut eu cu gurita, dar iesirea senzorului n-a trecut de 2,1V, si factorul de umplere a ramas la 71%.

                          Adica, by default, regulatorul de presiune nu este comandat, iar actuatorul turbinei este actionat, si numai cind se depaseste o anumita presiune pe admisie, atunci este comandat regulatorul de presiune, si actuatorul este relaxat.

                          Poate cineva mai cu experienta sa confirme daca aceasta aste functionarea normala, si poate daca pe iesirea senzorului de presiune, cu frutunul scos sunt ~1,9V? As fi recunoscator... Iesirea senzorului este firul din mijloc, se poate baga un ac cu gamalie in mufa, si masura foarte usor tensiunea fata de masa.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF