Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W116 280SE din '78

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mer_se280 View Post
    Acel fir alb nu cumva e pentru excitatie pentru bobina de pe electromotor?
    Ãla l-am identificat si legat la locul lui, adica firul cu papuc rotund. Posibil ãla care mi-a rãmas in plus sa vina legat la "+"ul de pe electromotor. Dar nu ma pricep si nu am vrut sa fac vreo istorie.
    Attached Files
    Last edited by andrei_dent; 08-30-2014, 22:28 PM.

    Comment


    • Stai dupa electrician, nu te juca ...
      Daca electromotorul a ramas blocat, se poate sa dea scanteie firul cand atingi borna .

      Comment


      • Interesant... la electromotorul meu firul de excitatie este mult mai subtire fata de ce ai tu la electromotor!

        Nu inteleg motivul de ce este asa de gros acel fir, ca pe firul de excitatie primeste bobina un impuls (cand sare bendixul)...doar atat!

        Oricum daca firele nu par a fi carpite, atunci cu siguranta asa e de la mama ei!

        P.S. Daca vrei pot sa-ti fac o poza cu electromotorul meu sa vezi cum sunt legate firele!



        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • La excitatie nu este un fir atat de gros.
          La mine in topicul electric, ai sa vezi firele alea albe , cu papuci gaura- de 3 si 4, care s-au potrivit fiecare in gaura lui.
          Firul ala gros cred ca vine legat cu firul ala cu papucul cu gaura mare.

          Comment


          • O poza ar fi edificatoare. Multumesc.
            Firul de excitatie e de dimensiuni normale. Poza e facuta de aproape si pare exagerat de mare. Are papuc de 4.

            Comment


            • Nu mai am alte poze - nu am facut la firele albe, ca s-au potrivit la electromotor dupa papucii de 3 si 4. In capatul celalalt la fel. Acum totul e izolat cu banda.

              Daca ai papuc de 4, merge bagat numai in gaura de surub de 4 - la electromotor sau in cuplajul de plastic de pe aripa interioara.
              Attached Files

              Comment


              • Aici este poza...

                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Am reusit in cele din urma sa fac rost de un radiator de ulei bun. Radiatorul de apa e facut NOU de niste super meseriasi si l-am si montat pe masina. S-a rezolvat si problema cu tensiunae la starter, nu erau cuplate 2 mufe pe sub bord si acum e ok. Momentan mai am de finalizat sudurile la fire, de reglat aprinderea si alte maruntisuri. Asta in limita timpului liber.
                  Weekendul trecut am participat la Carpati Retro care s-a tinut la Chisinau. Tin sa mentionez ca a fost "spectacol" mai ales ca si fratii nostri de peste prut au scos rachetele lor la interval. Pun si o poza ca exemplu.
                  Attached Files

                  Comment


                  • ....de reglat aprinderea si alte maruntisuri.

                    Ai sa vezi tu ce inseamna maruntisuri si mai ales reglat .
                    Nici acum n-am reusit sa am relanti corect si nici sa intre corect in Drive cand e rece motorul.

                    Comment


                    • Alte maruntisuri inseamna claxoane, lumina din interior, legaturi pentru radio si antena electrica.
                      Aprinderea stiu ca e belea mare. Macar nu e electronica, dar tot o sa am de reglat distante la platini pana imi vine rau

                      Comment


                      • Mai bine electronica, ca e clara.
                        Ma gandeam la carburator.

                        Nu ai in plus o lampa de torpedou ?

                        Comment


                        • Originally posted by altho View Post
                          Nu ai in plus o lampa de torpedou ?
                          Intrebare de baraj asta. S-ar putea sa am. Nu stiu nici a mea unde e. Daca nu e urgent..
                          Am facut ordine in garaj zilele trecute si nu mai gasesc nimic.

                          Comment


                          • Sambata am terminat cu instalatia electrica. Totul e functional chiar si radio-ul si antena electrica. Am fi vrut sa incercam sa o pornim, dar la prima cheie bateria si-a dat duhul.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Superb. Imi amintesc prima mea intalnire cu W116. Era unul parcat in curtea unei fabrici si m-am tot uitat lung la el pentru ca era clar ca nu e Cobra ). Sincer sa fiu nu e modelul meu preferat dar ceea ce ai reusit sa faci pana acum e de notat!
                              Felicitari si spor la treaba!
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • Am reusit in sfarsit sa termin de montat interiorul. Mai sunt detalii dar las pe la primavara ca de acum au anuntat frig de tot astia la tv. Ar cam trebui acum sa o duc sa vad cu parbrizul ala ce e de facut si de facut maruntisurile la motor la care nu ma pricep.
                                In mare a iesit destul de bine, avand in vedere ce era cand am luat-o.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF