Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Bec Bord Ars?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Bec Bord Ars?!

    Salut. Am un CLK 230 Komp din 1999.

    Se da urmatoarea problema (o imagine face cat 1000 de cuvinte, 2 imagini fac cat...).

    Se cere o solutie Ca idee, am observat ca din cand in cand isi mai revine, palpaie asa.

    Nu am nici o eroare in bord.

    Mersi beaucop.
    Attached Files

  • #2
    Daca merge din cand in cand inseamna ca e un contact imperfect. Se paote sa se fi oxidate/ruginite contactele becului din cauza umezelii, batranetii etc. Le cureti si se rezolva problema

    Comment


    • #3
      Mersi, dar marea problema e sa ajung acolo...

      Comment


      • #4
        Pentru rotita de dirijat aerul care are becurile arse: trage fara teama de acea rotita , va iesi , ai grija sa nu o zgarii, apoi incearca sa scoti becurile cu o penseta pe care ai infasurat putin isolierband. Tot asa poti sa le si bagi la loc pe cele noi. Nu strange prea tare de penseta, poti sa spargi becul... Nu e greu, dar trebuie atentie si rabdare, deci: nu te grabi
        200 CLK; 1998cc; 100Kw;

        Comment


        • #5
          Salut!

          Esti sigur ca nu are o contra-prindere potentiometrul ala sau ce e, da? Merge tras de el si nu rup nimic?

          Also, cu lumina de sub rotita aia ce fac? Pentru aia trebuie desfacut bordul?

          Mersi mult oricum pentru raspuns!

          Comment


          • #6
            Eu as scoate playerul si as impinge afara placa cu butoanele/rotitzele. Demufezi si studiezi mult mai facil ulterior prinderea...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Eu am schimbat becurile de la rotita de dirijat aerul... am procedat cum ti-am descris in enuntul de mai sus... daca schimbi becurile de la rotita aceea , o sa ai lumina si la rotita ce regleaza temperatura aerului... lumina de la rotita flux aer , va lumina si rotita temperatura aer. Nu trebuie desfacut bordul!!! Nu trebuie scos playerul, nu face prostii fara rost. Trage cu grija de rotita, va iesi, apoi schimba becurile , o sa ai o lumina mai puternica la rotita din dreapta , cred ca o sa achimbi becurile si la rotita stanga Se prafuiesc sau se afuma si nu mai dau lumina asa puternica dupa o perioada de timp
              200 CLK; 1998cc; 100Kw;

              Comment


              • #8
                Roger that. Mersi mult. rRevin si va zic daca am reusit sa scot rotita aia de aer.

                Comment


                • #9
                  How-to video on how to replace the heater (climate control) bulbs in a 1998 CLK 230 Kompressor, but this should work for most Mercedes of that era

                  Comment


                  • #10
                    Multam fain similian. Excelent filmulet. Nu imi dau seama cum ii reiese colegului ca tragand de buton si reusind sa il scot se poate schimba becul, este in cu totul alta parte... In fine, mersi mult inca o data!

                    Comment


                    • #11
                      later edit :

                      Am reusit sa scot decat butonul dupa ce am vazut clipul, iese usor cu o surubelnita si cu comutatoarele in pozitia descrisa in filmulet. Se vede becul si e relativ accesibil si fara sa scoti tot ansamblul, e protejat de o mica clapeta de plastic. Singura chestie e ca e spatiul f. stramt de operat pe acolo Daca nu reusesc sa il scot cu penseta, well... oricum trebuie intai sa cumpar replacement ca nu am.

                      Mersi mult pentru ajutor.

                      Comment


                      • #12
                        S-a mantuit dupa metoda usoara, amin! E destul de usor, dar iti trebuie o penseta de calitate si un pic de rabdare. Un bec e 1 leu, penseta e 8 ron din dedeman.

                        Multam fain lopy&similian. Deci, de retinut : nu trebuie scos tot ansamblul ala doar pentru un bec. Iese rotita usor cu o surubelnita si comutatoarele puse ca in filmulet.

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=a3ds;359567]S-a mantuit dupa metoda usoara, amin! E destul de usor, dar iti trebuie o penseta de calitate si un pic de rabdare. Un bec e 1 leu, penseta e 8 ron din dedeman.

                          Multam fain lopy&similian. Deci, de retinut : nu trebuie scos tot ansamblul ala doar pentru un bec. Iese rotita usor cu o surubelnita si comutatoarele puse ca in filmulet.[/QUEu ti-am scris ce si cum sa faci, rotita se scoate si daca nu ai rozetele de la caldura pe rosu. Oamenii se pot scarpina la cap si cu mana stanga si cu mana dreapta si cu picioarele... Daca pentru un bec , cineva prefera sa demonteze jumatate de masina asta e problema lui... se pare insa ca acel panou din filmulet, este de la un model din 1998 in jos, poate ca la modelul acela asa se schimba becul, poate ca producatorul a modificat panoul de la 1999 in sus... Oricum eu am dat un sfat in cunostinta de cauza, pentru ca asa am procedat eu cand am inlocuit becurile arse. Ma bucur ca ai reusit. Bafta
                          200 CLK; 1998cc; 100Kw;

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF