Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

care din cele 2 uleiuri il recomandati sau care este cel potrivit si de ce?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Vreau si eu la 15000 km !!!Dar, cred ca depinde mult si de regimul de exploatare al motorului si aici nu ma refer la turatii,unde si eu stau foarte jos 2000-2200, ci la timpul de exploatare.Pus sa mearga 2-300 de km pe zi cu diferite opriri e una si pus sa mearga 2300-2500 km, 36-48 de ore continuu in regim de autostrada cu 100 km/h, nu cred ca rezista uleiul motiv pentru care se arde si se consuma.
    De ce zic asta,cu ceva timp in urma aveam un Golf de 1,4 benzina cu care faceam drumuri in Germania si de fiecare data dupa o cursa de 30 de ore si 2000 de km de autostrada e aprindea in bord un bec galben care te avertiza ca ori uleiul nu e la nivel ori nu mai este bun.La nivel era,ca verificam, deci nu mai avea vascozitate!!!Dupa ce veneam in Romania si mergeam in regim de oras puteam sa mai merg mult si bine si nu se aprindea,dar totusi schimbam uleiul.Ultima data, am schimbat uleiul,Aral si am plecat in Germania,iar la Viena, dupa 970 de km, surpriza, se aprinde becul !!!!Oare de ce, ca la nivel era si avea doar 1000 de km parcursi????Clar,de bun ce era !!!!Stima.
    Acum vreo 10 ani ,poate mai mult ,directorul Aral ,pentru Romania (sau Europa de est,nu mai stiu exact) la un interviu dat ,a recunoscut ca uleiurile pentru Europa de est sunt mai ieftine ,pentru ca nu sunt atit de aditivate ca ,cele vandute pe piata germana.Deci sunt mai slab calitativ.

    Comment


    • #62
      Pentru 211 CDI , an 2000, motor 2.1 model 611981 am pus urmatorul ulei:OLEOBLITZ,SAE 10W-40, API SM/CF, ACEA A3/B3/B4, MBApproval 229.1, VW 502.00-505.00.Este bun daca il schimb la fiecare 10.000 de km?Nu stiu ce standard MB ar trebui sa respecte uleiul pentru motorul meu dar acesta am vazut ca are 229.1.Astept pareri!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #63
        Uleiul tau nu se regaseste in lista aprobata de Mb pentru norma 229.1.
        The Mercedes-Benz Specifications for Operating Fluids provide you with an overview of the requirements for the operating fluids and for the recommended products. Operating Fluids are products necessary for Mercedes-vehicles / major assemblies, e.g. fuel, engine oil, gear oil, ATF, brake fluid, coolant, windshield washer fluid etc.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #64
          @cutaresku: Dar macar ca sa pot sti uleiul care il bag in masina mea trebuie sa respecte acea norma 229.1 sau trebuie sa respecte o alta norma?Multumesc anticipat!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #65
            Cartea masinii stie. Sau un telefon la reprezentanta, in lipsa cartii. Pentru OM 611 as spune ca merge minim 229.1, evident 229.3 si 229.5 mai bune, insa probabil mai scumpe (sintetice).
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              ULEIURILE NORMELE 228.5 228.51 SANT PT FLOTE

              MB 229.5 229.51 sant masini pt pasageri autoturisme normele cu 5 dupa punct dau cea mai mica uzura pe cama in testul OM646LA
              DECI PT FLOTE CEA MAI BUNA norma este 228.5 fara dpf si 228.51 cu dpf
              uelurile se gasesc in lista BEVO
              cele mai bun uleiuri de flota sant PETRO CANADA UHP10W40 ce da un maxim UZURA CAMA pe TEST OM4646la de 35 micron la fel si VALVOLINE PRO FLEET LS 10W40

              LISTELE BEVO PT MOTOARE DPF

              LISTELE BEVO PT MOTOARE FARA DPF


              FISA PETRO CANADA


              SPECIFICATIILE ULEIURILOR MB (2012)
              Unde se observa ca CAM WEAR OUTLET(uzura pe ax came evacuare) cea mai mica o au normele ce incep cu cifra 5 dupa punct


              restul sant basme..
              Last edited by opelvn; 09-29-2014, 11:35 AM.

              Comment


              • #67
                Propria experienta si opinie!
                Sprinter 311,2005...km nu stiu..posibil 350mii, sau peste.

                Mobil1 10w40....schimbul intre 15-20mii km, consumul de ulei era cam 1l-1,5l. Si se "ardea" repede, sau asa aveam impresia. Mi s-a intamplat, din neglijenta (aveam uleiul cumparat de o luna), sa fac 30mi km, cand am facut schimbul, parca se si, auzea altfell motorul.
                Castrol Edge 10w40, astazi am 20mii cu el, consumul de ulei aprox la jumatate, in conditii asemanatoare cam 750ml..azi am completat pana la 1l.
                Mi se pare mai bun Castrol, mai rezistent, tocmai ca a prins vara si temperaturi ridicate. Si la fel, parca mai rezistent, se arde, capata acea culoare negricioasa si se subtiaza(sa zic asa) mai putin.

                Acum...o sa ma contrazic putin, dar urmatorul schimb va fi cu Mobil, pt ca am prins o promotie si l-am luat la jumatate de pret...acum vreo 2saptamani....

                Comment


                • #68
                  Daca este la PROMOTIE e bun!:
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #69
                    Sebi, ai sa razi, vezi ca BITOG zice acelasi lucru (bine, cu referire la full sintetic): cel mai bun ulei este cel la promotie!
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #70
                      edge nu e pt flota CASTROL are uleiuri f bune dar GAMA CASTROL ENDURON 10W40
                      edge este pt masini pasageri LIGHT DUTY deci norma mai slaba

                      mergeti pe normele mb228.5 fara dpf si 228.51 cu dpf

                      edge de pasageri e batut de Valvoline si Petro-Canada la orice ora....

                      Comment


                      • #71
                        Citeste regulile de postare!
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #72
                          PAREREA mea, uleiul Valvoline Xtreme MST 5w30 si 5w40 este cel mai bun ulei pentru motoarele OM646 DE LA , asa cum reiese din testul OM646LA, are cea mai mica uzura pe cama, are un scar de 35 microni, ceea ce il face un ulei premium.

                          Comment


                          • #73
                            Uleiuri pentru camioane si utilaje grele
                            ACEA E1 Ulei pentru motoare cu solicitari reduse(exclus dupa anul 2000).
                            ACEA E2 Uleiuri pentru motoare cu solicitari normale, fara intervale prelungite de schimbare ale uleiului, imbunatatite substantial prin aditivare
                            ACEA E3 Uleiuri pentru motoare cu solicitari severe, cu intervale prelungite de schimbare ale uleiului, in concordanta cu specificatiile constructorului.
                            Limitarea “lustruirii camasilor”.
                            ACEA E4 Uleiuri pentru motoare cu solicitari foarte severe, cu intervale prelungite de schimbare a uleiului, in concordanta cu specificatiile constructorului, pentru autovehiculele care indeplinesc cerintele EURO 2 in ceea ce priveste emisiile poluante. Limitarea severa “lustruirii camasilor” si a emisiilor de funingine.
                            ACEA E5 Specificatie globala pentru uleiurile de motoare cu solicitari foarte severe si intervale prelungite de schimbare ale uleiului, in concordanta cu specificatiile constructorului, pentru autovehiculele care indeplinesc noile cerinte EURO 3 in ceea ce priveste emsiile poluante. Conditii severe in testele pe motoare.
                            ACEA E7 Cea mai noua clasa de performanta –
                            Uleiuri pentru autoturisme si autovehicule utilitare
                            ACEA B1 Uleiuri speciale cu nivel redus de HTHS* pentru reducerea consumului de combustibil, care nu sunt aprobate de toti constructorii.
                            ACEA B2 Uleiuri pentru motoare cu solicitari normale.
                            ACEA B3 Uleiuri pentru reducerea consumului de combustibile, realizate dupa tehnologii de ultima ora, pentru solicitari foarte severe, pentru care standardele prevad cerinte stranse pentru stabilitatea la forfecare (ramanerea in clasa de vascozitate) si pierderile prin evaporare.
                            ACEA B4 Uleiuri de inalta calitate, pentru motoarele Diesel, cu injectie directa si turbocompresoare, care echipeaza autoturismele.
                            ACEA B5 Uleiuri speciale cu nivel redus HTHS* si proprietati de performanta ridicate, in comparative cu ACEA B1. Aceste uleiuri nu sunt aprobate de toti constructorii.
                            *HTHS High Temperature High Shear (temperatura ridicata, forfecare ridicata)

                            Comment


                            • #74
                              Eu am pus Ravenol 5w30 la 906 dpf si la 15mi cand am facut schimbul spre surprinderea mea uleiul era galbenicios (parca mi-a parut rau ca l-am schimbat).
                              Acum am bagat GM 5w30 si la 12mi pare si el galbui ,cred ca o sa-l las pana la maxim 20mi
                              P.S Nu mi-am mai luat Ravenol pentru ca era cam scump,ma bate gandul sa bag BMW ll04.

                              Comment


                              • #75
                                Da, scuzati expresia, pe tine te mananca rau spinarea sa vezi cat te suporta motorul cu experientele pe care le faci pe el... Ravenol, apoi Opel si acu te gandesti la Bmw.... vezi ca e de Trabant, cel mai ieftin, sau eventual incearca cu ulei de la Bunica.....
                                Acu lasand gluma la o parte, pune si tu ce scrie la carte si nu mai fa experimente pe el, ca atunci cand o sa pice ai sa spui si tu ca e masina o marca proasta si nu ai sa recunosti ca ai pus in el ce este ieftin, fata de ce trebuia.... Doar o parere, daca nu e cu suparare.... Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF