Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei vegetal in loc de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei vegetal in loc de motorina

    Eu folosesc pe W124, 2.5 ulei de mancare in loc de motorina.
    Merge perfect.
    Voi ati incercat ?

  • #2
    Inca nu am incercat. Nu mai stiu exact,parca ai acelasi motor ca si la mine...602912, cel de 90cp..Apropo de ulei, am cel putin 5 cunostinte care folosesc asa ceva. E bun topicul asta, sa spuna fiecare ce ulei foloseste, ce ulei a incercat si nu da masina acelasi randament comparativ cu marca X de ulei, ce 'aditiv' foloseste, ce proportie de ulei la un plin, ce probleme apar in timp...etc.

    Comment


    • #3
      Salut ,eu am un w 124 200 D TIPUL 601.912. La inceput am incercat cu teama ulei amestecat cu motorina dar acum merg doar cu ulei 100% iar tipul de ulei nu a contat am luat uleiul care e cel mai ieftin adica ''surasul soarelui'' la 3,99 litrul.Nu folosesc aditiv sau altceva doar ulei simplu si merge perfect,doar ca miroase a tigaie incinsa pe esapament.

      Comment


      • #4
        Salut, si eu merg cu ulei de floarea soarelui... de vreo 5 luni. La inceput in amestec cu motorina, 30% motorina si 70% ulei. Apoi am inceput sa merg numai cu ulei... Se pierd ceva caluti la motor dar e ieftin. De curand am schimbat filtru de combustibil si pe cel vechi l-am operat sa vad ce depuneri gasesc in el. Surpriza! Curat fara depuneri doar ca elementul filtrant din interior era mai inchis la culoare. Uleiul de la lidl a dat cele mai bune rezultate si miroase a langosi (3.99 ron/l). Am incercat si cu ulei de la penny dar eram tot timpul cu acceleratia in podea... (3.89 ron/l). Vineri am reusit sa gasesc un pic de motorina la mana a doua si am alimentat ca si asa eram pe rezerva... Parca am un ferrari acum .
        La mine de cand merg pe ulei, motorul e muuult mai silentios si porneste mult mai bine si parca nici nu mai fumega in relanti (motorul are vreo 600k de kilometrii!).
        Stima!
        OFF TOPIC: am in oras la mine o cunostiinta care are un opel vectra a diesel si a mers si el cu amestec ulei+motorina. A incercat doar cu ulei si dupa vreo 3-4 zile a cedat pompa de injectie... Capul hidraulic! La noi (dizalarii) pompele nu au problemele astea!
        Last edited by adicucu; 06-30-2014, 12:31 PM.

        Comment


        • #5
          Au fost vreo 5-6 topicuri pe tema asta, care acu' 2 ani au fost unite aici http://www.clubmercedes.ro/bio-diese...t=ulei+vegetal . Subiectul e interesant pentru toată lumea cine are dizăle vechi (şi eu folosesc cu succes, al 3-lea an la rând), dar este inutil să se mai deschidă şi alte topicuri pe tema asta, din moment ce, cum am mai spus, s-a făcut un efort de a le uni. Nu de altceva, dar nu are niciun sens să se repete aproape tot ce s-a postat acolo. Recomand moderatorilor să contopească şi acest topic în cel "mare".

          Respect, cele bune !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            eu merg de 2 ani cu ulei, doar ca eu nu il cumpar, il iau de la cantine si il filtrez deci merg cam moka.
            Pt colegii care zic ca merg in amestec... faceti urmatorul experiment: turnati ulei si motorina intr-un pet, lasati-l 20min si apoi vedeti daca mai e amestec..o sa fiti surprinsi . deci voi mergeti ori pe motorina, ori pe ulei. Uleiul e mai greu si se va lasa la fund-ceea ce e nasol pt ca dimineata pornesti tot timpul pe ulei, uleiul ramane prin pompa de injectie, conducte etc peste noapte

            Ce probleme poate avea masina??
            - alimentarea: pompa de alimentare se va duce, acolo mai catre iarna pt ca conducta de alimentare nu a fost proiectata pt ulei, e subtire si cand da frigul si uleiul se solidifica nu mai poate trage bine. Veti simti asa ca masina nu se alimenteaza si in final pompa va ceda- dar nu e greu de reparat
            - sonda de nivel din rezervor va ceva-uleiul corodeaza cuprul(din care e facuta rezistenta sondei)
            - pompa de injectie- uleiul de floarea soarelui la 20 grade are cam aceeasi viscozitate ca motorina la -20, deci pompa de injectie va fi stresata rau. eu folosesc ulei de palmier deci la mine e si mai nasol
            - injectoarele- din cauza vascozitatii mari nu pot pulveriza bine si in timp se depune calamina pe ele- pe ale mele le curat 1,2 ori pe an cu ceva solutie LiquiMolly
            - pistoane/cilindri, etc- din cauza spray-ului incorect de la injector, uleiul va arde neuniform in cilindru, mai tare intr-o parte, mai prost in alta-unde va arde tare, va distruge pelicula de ulei de motor si va rezulta o frecare mai mare acolo si deci segmentii se vor freca mai tare. Unde arde incomplet vor aparea depuneri care iar afecteaza segmentii. Pe un banc de test am vazut spray-ul de ulei vs motorina si uneori la ulei apar "stropi"

            Ca sa eviti asta- incalzeste uleiul inainte de a ajunge la motor. eu am asa
            - rezervor separat, incalzit de la sistemul de racire al masini
            - senzor de temperatura in rezervor
            - pompa electrica separata in serie cu pompa masini
            - filtru separat de ulei , incalzit, cu senzor de temperatura si manometru
            - incalzitor de ulei inainte de injectie cu senzor de temperatura
            - electrovalve pt schimb ulei/motorina
            - incalzitoare electrice pe fiecare conducta de injectie
            - o mica schimbare la pompa de injectie
            - niste switch-uri si indicatoare pe bord
            Pornesc si opresc pe motorina intotdeauna-niciodata nu trebuie sa ramana ulei pe instalatie pt o perioada mai mare de o ora. La mine uleiul care intra in pompa de injectie are minim 80 grade tot timpul iar in injectoare are peste 100. Nici sa treaca de 160 grade nu e bine ca incepe sa se carbonizeze pe conducta de injectie si iar nu e bine

            Ca si putere: la uleiul de floarea soarelui, ai cam 5-10% scadere in putere si consum mai ridicat.
            -la ulei de palmier... cam invers, chiar ma sperie ca nu se mai termina uleiul ala uneori ). Dar si e mai greu de procesat


            In plus mai am in garaj instalatie intreaga de filtrat uleiul de palmier-butoaie, pompe, filtre, bla bla. cam totul e facut de mine fara ajutor si am ajuns pe la 30mil

            Eu asa va recomand sa faceti dar oricum un motor e 400euro si poate vi se merita sa nu investiti prea mult- pt mine a fost si hobby toata treaba asta

            Comment


            • #7
              Eu am folosit ulei vegetal de floarea soarelui dar numai in amestec cu motorina 50-50% si numai vara. La cantitatea de ulei folosita am adaugat intre 5 si 10% benzina. Deci la 30de litrii de ulei am pus inca intre 1.5 si 3l de benzina. Asta ajuta ca sa mai scada vascozitatea amestecului de ulei cu motorina, uleiul fiind mai vascos decat motorina.
              Am folosit metoda asta de amestec doar vara asta si pot sa spun ca am mers fara probleme. Am umblat vara asta cam 5000 km.
              Acum toamna inca nu am incercat deci nu stiu cum se comporta. Poate o sa incerc dar cu proportii mai reduse la ulei.
              Ulei am luat ce am gasit mai ieftin cam la 3.99/l la Billa, Auchan etc. Amestecul il faceam direct in rezervor, parcam la benzinarie, puneam uleiul apoi mergeam la pompa unde puneam motorina si benzina , pe rand, apoi drum bun.

              Un film interesant postat de un tanar din Timsoara pe blogul lui arata cum a folosit acelasi amestec pe o Dacia Logan 1.5dci, deci motor de generatie mult mai noua care sunt cu injectie directa. Motorele diesel mai vechi fiind cu injectie indirecta si deci le avantajeaza un astfel de amstec. Daca gresesc aici ( cu injectia directa si indirecta) rog sa fiu corectat, nu sunt mecanic de meserie, doar ce am mai citit si eu pe internet.

              Aici e linkul respectiv:

              Inainte de toate, precizez ca am la baza un Logan 1.5dci 65cai, euro 3, resoftat stage 2 si 1.3 bari presiunea in turbina, reglata manual d...


              E interesant experimentul filmat, facut de tanarul respectiv si cum compara pornirea masinii la diferite temperaturi. Pentru cine are rabdare sunt si 273 de comentarii, o dezbatere in toata regula.
              Last edited by gogu crocodilu; 09-26-2014, 03:52 AM.

              Comment


              • #8
                E o chestiune de timp la dCi. Injectia la noi e 250bari, la dCi -peste 1000bari de unde si tolerante mai mici plus ca uleiul dizolva cauciucul iar pompa de injectie rotativa lucas de pe logan are asa ceva inauntru.
                Motorina si uleiul nu se amesteca, au densitati diferite. Uleiul e mai dens si se va lasa in timp la fund, deci nu ajuta la pornire

                Comment


                • #9
                  Racataian, poate pui si niste fotografii sa vedem cum arata incalzitioarele pe care le folosesti, mai ales cele de pe filtru de combustibil(ulei, daca vine de la al doilea tank)
                  ?
                  Seamana cu vreuna din scheme astea?





                  Comment


                  • #10
                    Salve,
                    ca incalzitor final am un incalzitor luat de la wvodesigns, l-am vazut aici.

                    Ca si incaziltor pentru filtru de ulei, am o improvizatie: o serpentina dintru-un furtun de 1.5m/15mm in jurul filtrului cu antigel deviat din motor prin el- nu incalzeste f repede dar e ok
                    Mai am o serpentina si in rezervor. O sa imi iau si eu cel eletric desi am incercat sa evit sa supraincarc alternatorul cu inca 100w.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF