Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W115 220 diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reconditionare W115 220 diesel

    Mi-am luat un nou Mercedes, ca nu mi-ajungea unul...
    Este vorba de un W115 , diesel cu motor de 2200 cmc.
    Interesant la el este BANCHETA de 3 locuri in fata, si schimbatorul la volan.

    Are si istoric, dovedit cu acte din 1977/1978.
    Masina a fost confiscata in 1977 de la un cetatean polonez, si a fost vanduta la licitatie fiind cumparata de un inginer din Bucuresti.
    Din 1979, masina a ajuns la Bacau, la mosul de la care am cumparat-o.
    Masina o stiu de mult, de cel putin 20 ani.A fost tinuta in garaj, pana a vandut garajul si a mutat-o la tara intr-un depozit al unui nepot, si apoi a ajuns in curte anul asta, cand s-a hotarat sa o vanda.
    Tabla este de tanc, a mai fost reparata, grunduita si putin glet pe aripa.

    Am spalat-o cu jet, inclusiv motorul, si-s multumit de rezultat.Se vede totul ...

    Motorul n-a fost pornit de cativa ani, am sa incerc zilele astea, dupa ce verific la mana si instalatia electrica.

    Trebuie refacute frana, ambreiajul - la prima vedere.

    Maine revin cu poze, dupa ce scot sobolanii din interior
    Attached Files

  • #2
    In primul rand tin sa te felicit...inca una va fi salvata! La prima vedere chiar ca nu arata rau, chiar deloc la cat a stat (din ce ai povestit).

    Interesant bancheta din fata...posibil sa fie tranzitul intre ani, ba chiar si model...parca la Ponton era cu bancheta pe fata....amus' 20 de ani ce bine ar fi stat doua pitipoance pe bancheta .

    Oricum va fi o masinuta frumoasa cand va fi gata!



    Bafta la restaurat si asteptam poze, poze, poze...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Felicitări şi din partea mea ! La cum ai procedat cu W116-le, nu mă tem că nu va ieşi Neckermann ... Nu ştiu de ce am impresia asta, dar odată restaurată, maşina asta va face senzaţie printre cunoscători (în adevăratul sens al cuvântului !) tocmai datorită acelei banchete. Nu e nimic spectaculos la un bot de cal, dar raritatea îl va scoate în evidenţă.
      Bineînţeles, ne vei ţine la curent cu evoluţia restaurării ! Baftă !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Azi am facut curat la interior, dupa ce am spalat exteriorul si motorul.
        Faptul ca motorul a fost facut si nu s-a mers cu el, se poate vedea din poze.
        Am dat jos banchetele si am scos presurile si mocheta sa vad cum e tabla.
        Tabla este grunduita si data peste o vopsea cauciucata alba, care a inceput sa se decojeasca.Cred ca e originala, ptr ca n-am gasit nici un petic de sudura.
        Plasticele care acopera pragurile - deabia le-am putut scoate fara sa le rup.

        Am scos din consola toate butoanele auxiliare, ca si asa nu stiu ce faceau .
        Am verificat comenzile masinii : faruri, proiectoare, stergatoare, ventilator = functionale.
        Singurul lucru nemergator - luminile de avarii. Am verificat si avea o improvizatie romaneasca, lipsind intrerupatorul principal.
        Aveam unul de rezerva prin piesele mele, si l-am combinat cu butonul de avarii pe care il avea masina in torpedou = functioneaza.
        Capacul de la sigurante are cele 3 sigurante de rezerva prinse de el -original.
        Cricul si cheia de roti deasemenea originale.
        Asta inseamna o masina cu un singur proprietar.

        Am invartit motorul cu o baterie mica, si dadea semne de pornire.Am sa pun maine bateria de la Pasat, sa incerc sa-l pornesc .

        Radioul functioneaza, cu antena scoasa afara - trebuie sa gasesc solutia originala , pe aripa dreapta.

        Vopseaua exterioara este atinsa in cateva locuri, oricum trebuie vopsita toata.Interesant ca s-au pastrat toate ornamentele, inclusiv cele de sub bara fata precum si cele de pe praguri.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Centurile sunt originale, fara retractare.
          In spate nu are centuri - nu am vazut gaurile specifice cu filet.
          Maine am sa-i pun volanul original, cu cerc - sa vad diferenta .

          Am o carte de reparatii de Mercedes - pare valoroasa, macar ptr informatii.

          Am vazut acum claxoanele in poza si mi-am amintit ca nu le-am probat.
          Are usa dreapta putin infundata, poate o rezolv maine cu ciocanul
          Attached Files
          Last edited by altho; 09-18-2014, 22:39 PM.

          Comment


          • #6
            Azi n-am facut mare lucru...la Mercedes.
            Am mai cumparat un vw broascuta, din 1968, si am selectat piesele = 3 cutii .

            La Mercedes am eliminat butoanele care erau in plus pe consola, -au ramas gaurile aferente - si am verificat daca functioneaza toate comenzile fara adaptari.
            Totul OK.

            E si maine o zi ...

            Comment


            • #7
              Salut ! Spor la treaba si sa ai parte de ea !...referitor la usa infundata, incearca mai intai sa lovesti cu palma, asa cum am facut la a mea, si a mers, tabla a revenit la forma initiala. Succes in continuare !

              Comment


              • #8
                Mersi de sfat.
                Am sa dau jos fetele de portiera si incerc sa rezolv problema.

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=altho;358194]Azi n-am facut mare lucru...la Mercedes.
                  Am mai cumparat un vw broascuta, din 1968, si am selectat piesele = 3 cutii .



                  Poze cu cele 2 tigai
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Revenim cu noutati.
                    Am curatat podelele pana la grundul vechi; am gasit cam 10 cm de rugina de fiecare parte.
                    Podelele au mai fost facute candva, si s-au pastrat bine, zic eu.

                    Am schimbat si volanul pe original - arata din acelasi film acum.- chiar daca va trebui imbracat in culoarea tapiteriei sau cu piele neagra.
                    Din cauza gaurilor facute in consola de mijloc ptr diversele adaptari, trebuie sa imbrac consola cu piele neagra - mijlocul ei, sa ramana numai butonul de avarii si bricheta.Bricheta originala functiona, dar era acoperita cu un dop.Mosul a dat ditamai gaura sa puna el bricheta romaneasca - patriot, ce mai...
                    Plus alte inventii - daca nu erau piese de schimb, se trecea la Dacie.
                    Pot spune ca acum este originala, cu toate butoanele din fabrica functionale.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Ce combinatie draguta cu broasca si botu" una langa alta! Parca ma uit la mine-n curte!

                      Comment


                      • #12
                        Am terminat de dat cu grund, asa ca am dat cu negru pragurile.
                        Am folosit vopsea neagra 3 in 1 , buna ptr fierul forjat - tine loc si de inhibitor rugina, grund si email.Daca vopseaua asta rezista afara , cred ca in masina va fi OK. Am lasat nevopsite gaurile care vor fi reparate , sa le gasesc mai tarziu.

                        Deasemenea, am dat jos motorina din rezervor - sta de 15 ani acolo, cred ca-i ajunge.Are culoarea uleiului de floarea soarelui, si gust de ranced. - am tras un gat din furtun, pana mi-am dat seama ca are surub dedesubt , cu sita.
                        Am curatat filtrele, am pus motorina noua, si.... a venit ploaia.

                        Poate maine pornesc motorul....Poate porneste, totusi.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Felicitari! Cred ca e o baza solida pt.un proiect de restaurare! As vrea sa fiu si eu de fata cand ai sa-i dai la automat dar cum asta e putin probabil poate faci un filmulet sa ne bucuram cu totii! Mult spor!

                          Comment


                          • #14
                            Azi am continuat izolarea interiorului, am dat cu negru ptr asortarea interiorului cu exteriorul, dar am pastrat "albe" locurile unde trebuie sudat.
                            M-am bagat sub ea sa schimb pompa de ambreiaj si furtunul hidraulic, si am facut cateva poze .Surpriza placuta, 3/4 din burta e originala, fara gauri sau petice.
                            In fata, s-a reparat dar s-a dat numai cu grund.Oricum, mai are cateva gauri de sudat, nu mare lucru.Apoi, antifonare totala.

                            Am inceput sa pun la loc ornamentele de pe praguri si centurile ( originale).
                            Am lipit cauciucurile de pe praguri, originale 115.
                            Maine sper sa termin cu ambreiajul, si sa verific franele.Am pedala tare, dar nu tine frana deloc.Sunt convins ca e de la furtunele de cauciuc - s-au copt inauntru si blocheaza circuitul.Am mai patit de astea la vw.
                            Am dat jos tot lichidul de frana din borcan, si imediat s-a aprins si becul din bord care indica "lipsa". Deci, functioneaza si asta.
                            Attached Files
                            Last edited by altho; 09-23-2014, 20:26 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Hmm, se pare că scapi ieftin, rugina nu pare a fi pus stăpânire pe coteț
                              Da' motoru' ?, motoru' când îl pornești, că stau pe ghimpi !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF