Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Balans mare Sprinter 412

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Balans mare Sprinter 412

    Va salut pe toti!
    Imi face masina balans mare si cu incarcatura si fara.
    Cand intru intr-un sens giratoriu se inclina tare tare.
    Pe fata am schimbat tot ce tine de bucsi,pivoti,bielete antiruliu,bucsi la bara stabilizatoare,amortizoare Sachs cu tot cu flanse.
    Pe spate am putin joc la una din bucsi la bara stabilizatoare dar nu cred sa faca balansul din cauza la bucsa.
    Foile de arc pe spate sunt cam obosite ca chiar si cu incarcatura de gen 1-1,5to se lasa tare de spate iar fata chiar nu se lasa nici na 3 to.
    Au vreo treaba si foile de arc pe spate cu balansul?
    Daca ar fi sa le schimb,ce producator e mai bun la foi de arc si daca sunt cu 4 foi,eu acum am cu 3 foi.
    Multumesc pentru sfaturi.

  • #2
    Amortizoarele le ai schimbat si pe spate?
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Daca zici ca bucsele la stabilizatoare pe spate sunt bune , mai vezi tampoanele de pe sasiu in mod normal ar trebui sa se opreasca pe ele , desi daca ai deja 3 foi de arc ... parerea mea e incarca mai putin ...

      Comment


      • #4
        Amortizoarele spate inca nu le-am schimbat.
        Ca am zis sa ma interesez daca nu cumva influenteaza balansul si foile de arc,ca ale mele sigur sunt varza ca ea si goala sta lasata de spate,si cu incarcatura de 1to,1,5to deja se lasa destul de mult.Deja la 3 tone ultima foaie,cea dreapta se curbeaza in jos.
        Bucsele la bara stabilizatoare au un pic de joc.
        Dar problema ca ea si goala face balans si se inclina tare in curbe,in sensuri giratorii....
        Si sunt arcuri cu 4 foi sa le cumpar sau trebuiesc springuite,ca pe la magazin de piese auto numai cu 3 foi am gasit.

        Comment


        • #5
          Ti--as recomanda totusi sa te opresti la 3 foi desi nici asa n--o sa fie sanatos pt roti si pentru punte , in cel mai rau caz foloseste prima foaie de simplu 312 si urmatoarele 2 de 412 si n--ar trebui sa ai probleme cel putin cu arcurile pana pe la 5- 5,5 tone total !
          Last edited by cutaresku; 09-23-2014, 15:50 PM.

          Comment


          • #6
            Pai cu 3 as vrea,dar ce producator ca eu am gasit 2 producatori de foi de arc si anume losjofors si CS germany.
            Dar sa vad ce fac cu balansul ca ma enerveaza de mor.
            Sa schimb amortizoarele si bucsele de la bara?
            Si dupa aia sa iau foile de arc noi cu 3 foi?

            Comment


            • #7
              losjofors se calca cu timpu a avut si eu candva si nau fost cine stie ce de cs nu stiu nimic , desi personal la sprinter nici sa nu aud de producatori doar originale ( sh) oricum arcurile cu 3 foi necesita schimbata prima foaie deoarece bucsa e cu surub de 14 in loc de 12 ca la simplu deci 2 bucati sh de sprinter de 4600 plus 2 foi de simplu dai gaura in foaia de simplu o pui in locul primei foi de dublu si gata !! sau exista posibilitatea sa achizitionezi si separat foile suplimentare in jur de 300 ron bucatata noi deci cam mare investitia 1200 ron doar pentru suplimentare

              Comment


              • #8
                Deci cum zici sa fac...?
                Sa scot foaia care se prinde de sasiu si sa pun 2 foi de la modelul cu punte simpla?
                Si la foile de simplu zici ca sunt gaurile de 12,trebuie sa schimb si bucsile sa pun de 14?
                Maine o sa fac niste poze cu ea goala sa vezi cum stau foile la mine.
                Si curios ca fata sta sus chiar si incarcata cu 3 to,si parca sunt prea tari foile pe fata e cam rigida la denivelari.
                Last edited by Carlaniasi; 09-24-2014, 20:52 PM.

                Comment


                • #9
                  Iei arcuri e dublu cu 3 foi scoti prima foaie la fiecare ( oricum gaurile sunt de 14 ) si pui prima foaie de simplu cu bucse de 12 trebuie data o gauta in foaia de simplu in locul bulonului si o prinzi cu surubul de la cel dublu , si daca in mod norma arcul de dulu e de 4,6 tone asa ajungi la la 5 5,5 tone pentru ca prima foaie daca o pui de simplu e mai groasa ca cea de dublu !ca despre fata nu ai sa reusesti sa incarci mai mut de 1800 maxim 2000 pe axa FATA , fata de 1600 cat e ea prevazuta

                  Comment


                  • #10
                    Cateva poze cu arcurile
                    Last edited by Carlaniasi; 09-25-2014, 10:52 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Cateva poze cu arcurile
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Aaaaaaaaaaaa
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Ciudat ca e arc de 4600 kg das calcate rau ( daca e goala masina incerca originale de mercedes ca alea nu prea se calca se rup daca e da nu se calca !

                          Comment


                          • #14
                            In poze e goala masina!
                            Si mai pot sa folosesc vreo foaie din arcu care este sau trebuie schimbate cu totul?
                            Si originale de unde sa iau de la dezmembrari?
                            Si cum ami dau seama ca sunt originale?

                            Comment


                            • #15
                              Eu am exact aceleasi arcuri,iar cand e goala masina cam tot asa stau(ma uitam la distanta dintre limitatorii de cauciuc si punte si e cam ca la mine)
                              Dupa ce pun 2 Tone(2 paleti) distanta scade cam la 20-30 mm,paletii asezati in linie undeva la jumatatea dubei.
                              Sprinterul meu are si duba destul de grea,este carosata din aluminiu gros.
                              Balans face daca intru mai tare in curba,denivelari ..etc dar e masina de marfa nu mi se pare nimic deosebit.

                              Eu am luat masina cu nr.de Germania,nu cred ca a fost omorata acolo cu supra sarcina,iar eu nu car peste 2 tone decat extrem de rar,asa stau arcurile de cand o am,3 ani si ceva....

                              Pe mine ma batea gandul la perne de aer.....
                              Last edited by cruiser; 09-29-2014, 05:58 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF