@ cl600, da, chiar vreu sa vad documentul oficial de care zici.
Sincer nu prea inteleg chestiuna cu "linistit".
Mai degraba , pot sa zic ca sunt contrariat intre ce am vazut fizic la masina personala si ce se discuta aici.
Nu mai intru in detalii de finete, doar atat : au fost demontate cele 2 actuatoare , tot ce tine de ambreiaj si cutia de viteze. Ce s-a constat a fost doar o mica problema la un sincron care intra in contact cu pinionul de marche-arriere. Adica pe romaneste, avea mai multi "dinti" putin tociti. Am remediat "defectul" iar problema cu "R" s-a rezolvat partial.
( nr. de "KO" cand vreau sa bag "R" s-a redus , dar din pacate pentru mine nu a disparut in totalitate).
Atasez si o poza cu cutia de viteze , unde am indicat care este sincronul despre care vorbesc.
Sincer nu prea inteleg chestiuna cu "linistit".
Mai degraba , pot sa zic ca sunt contrariat intre ce am vazut fizic la masina personala si ce se discuta aici.
Nu mai intru in detalii de finete, doar atat : au fost demontate cele 2 actuatoare , tot ce tine de ambreiaj si cutia de viteze. Ce s-a constat a fost doar o mica problema la un sincron care intra in contact cu pinionul de marche-arriere. Adica pe romaneste, avea mai multi "dinti" putin tociti. Am remediat "defectul" iar problema cu "R" s-a rezolvat partial.
( nr. de "KO" cand vreau sa bag "R" s-a redus , dar din pacate pentru mine nu a disparut in totalitate).
Atasez si o poza cu cutia de viteze , unde am indicat care este sincronul despre care vorbesc.
Comment