Salutare,
Vreau sa montez instalatie GPL pe SMART Forfour 1.5 benzina 109 CP, cutie "automata".
Am doua oferte de la doua firme diferite, care spun ca pentru masina in cauza s-ar potrivi:
- instalatie LandiRenzo, pret 2300 RON.
- instalatie Lovato, pret 2400 RON.
Principala mea "dilema" este legata de rezervorul GPL, pe care il doresc sa fie "toroidal", in locul "rotii" de rezerva.
Cei cu "Lovato" imi spun ca trebuie facute anumire modificari la bancheta pentru a putea monta rezervor "toroidal", iar cei cu LandiRenzo imi spun ca nu trebuie nici modificare si ca se poate monta rezervor "toroidal" , unul mai mic de 20 L ( nu stiu sigur daca 20 L ar insemna capacitate efectiva de umplure, adica rezervorul sa aibe 25 L si dupa "standarde" sa se poata umple 80% din capacitater, adica 20 L)
Ce parere aveti despre cele doua variante din doua puncte de vedere:
-alegerea instalatiei potrivite
-alegerea rezervorului ( marime si cu/fara modificari bancheta)
Multumesc anticipat.
Vreau sa montez instalatie GPL pe SMART Forfour 1.5 benzina 109 CP, cutie "automata".
Am doua oferte de la doua firme diferite, care spun ca pentru masina in cauza s-ar potrivi:
- instalatie LandiRenzo, pret 2300 RON.
- instalatie Lovato, pret 2400 RON.
Principala mea "dilema" este legata de rezervorul GPL, pe care il doresc sa fie "toroidal", in locul "rotii" de rezerva.
Cei cu "Lovato" imi spun ca trebuie facute anumire modificari la bancheta pentru a putea monta rezervor "toroidal", iar cei cu LandiRenzo imi spun ca nu trebuie nici modificare si ca se poate monta rezervor "toroidal" , unul mai mic de 20 L ( nu stiu sigur daca 20 L ar insemna capacitate efectiva de umplure, adica rezervorul sa aibe 25 L si dupa "standarde" sa se poata umple 80% din capacitater, adica 20 L)
Ce parere aveti despre cele doua variante din doua puncte de vedere:
-alegerea instalatiei potrivite
-alegerea rezervorului ( marime si cu/fara modificari bancheta)
Multumesc anticipat.
Comment